Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Gangsterdwerg schreef:
iMark schreef:
Lekker anthem!
Ben alleen bang dat het speciale van de track af is, als het eenmaal Decibel is...

welk speciale? ik heb m nog niet geluisterd maar dat zal ook echt niet nodig zijn.

Gewoon, de track. Een anthem is natuurlijk een nummer, gemaakt voor een feest. Zoals World of Madness, die track was echt speciaal gemaakt voor defqon. Nu gaan we het anthem in ieder setje van zatox horen, en klinkt het op decibel zoals een normale track...

Ja want GOH wat is World of Madness toch een speciale track! Die sounds, kicks, synth.. En die sfeer! Echt super uniek en volledig op zichzelfstaand binnen de scene. :sick:

Gewoon een standaard mainstream kutplaat dus, eropgericht om de lat weer 1 stapje richting het commercieel interessante dagjesvolk te zetten. Maar als hardstyle track slap, ongeinspireerd en laf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dude, zie je mij zeggen dat World of Madness een geweldige track is? Doe is ff rustig man, ik heb jou niks misdaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Dude, zie je mij zeggen dat World of Madness een geweldige track is? Doe is ff rustig man, ik heb jou niks misdaan.

Dat beweer ik ook niet, maar wat ik probeer te zeggen is dat er uberhaupt helemaal niks speciaals meer is aan anthems van grote feesten. Het zijn gewoon standaard plaatjes met vocals van een feest en ze worden hoe langer hoe slechter. Ben het overigens wel met je eens dat de Decibel anthem waarschijnlijk al doodgedraaid is voordat Decibel plaatsvindt. Maar dat maakt voor mij niet uit. Ik hoorde de Defqon Anthem van dit jaar pas op Defqon zelf, had hem nog nooit gehoord en die 1e keer was voor mij ook meer dan voldoende, hoef m nooit meer te horen. Zelfde geldt waarschijnlijk voor deze plaat, alhoewel de gemiddelde Zatox plaat wel beter is dan de gemiddelde HHZ/Wsz/NC plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgrijselijk lelijke kicks.. rest van de plaat ook heel erg saai, nee dit vind ik echt niks.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Vind de reacties echt wat overdreven over dat hij schandalig slecht is etc... -.-
Vind het best een prima plaatje! hij ging op defqon best lekker!, Luisterd verder lekker weg maar hij heeft niet de de feeling zoals Zatox dat deed in de Qlimax 2012 anthem helaas ;)
Niet bijzonder dus maar ook niet zo dramatisch als sommige hier zeggen imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vocals zijn best oké (idee erachter vind ik ook leuk). Maar wat een enorm saaie plaat verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Veels te standaard weer maar op zich best een leuk plaatje :)

Je spreekt zelf in je eigen opmerking tegen?
Eigenlijk vind je em standaard dus zeg je stiekem dat ie niet zo vet is.
Maar toch is ie best leuk...
Apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betekent standaard hetzelfde als niet leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Betekent standaard hetzelfde als niet leuk?

Volgens mij niet.

Track is leuk, maar zoals iedereen al zegt, is het gewoon een normale Zatox track met daarin Decibel verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Echt een verschrikkelijk saai nummer :yawn:

dit + vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn om te kotsen, de kicks zijn voor de verandering weer snares met een lading bass eronder, willekeurige anthem-onwaardige zaadmelodie, en dan hebben we de plaat geloof ik wel gehad. Wát een bagger.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het eerder een normale plaat dan een anthem. Maar fuck it, de anthem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

Melodie pakt me wel :). de kick is idd standaard zatox en de vocals gaan ook wel. lekkere trackje niet meer niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Echt een verschrikkelijk saai nummer :yawn:

Inderdaad. Heb 100x liever zo'n anthem als vorig jaar (die ik overigens als een van de weinige op dit forum erg gaaf vond). Saaie kick in deze, saaie vocals en totaal geen sfeer, had liever die Zany & Wildstylez - TBA trailertrack als anthem gezien.

Gangsterdwerg schreef:
maar wat ik probeer te zeggen is dat er uberhaupt helemaal niks speciaals meer is aan anthems van grote feesten. Het zijn gewoon standaard plaatjes met vocals van een feest en ze worden hoe langer hoe slechter.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, beter dan die van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
G1LL schreef:
Veels te standaard weer maar op zich best een leuk plaatje :)

Je spreekt zelf in je eigen opmerking tegen?
Eigenlijk vind je em standaard dus zeg je stiekem dat ie niet zo vet is.
Maar toch is ie best leuk...
Apart.

Kan best.
Heel veel platen van Zatox zijn standaard en veel van hetzelfde, maar ik vind ze bijna allemaal wel in orde (op een uitzondering na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:55 
 
Hardtraxxer

Hij is beter als die van vorig jaar, maar deze is ook niet bijzonder. Standaard Zatox plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
G1LL schreef:
Veels te standaard weer maar op zich best een leuk plaatje :)

Je spreekt zelf in je eigen opmerking tegen?
Eigenlijk vind je em standaard dus zeg je stiekem dat ie niet zo vet is.
Maar toch is ie best leuk...
Apart.


Standaard wil toch niet zeggen dat de track niet leuk is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik deze, voor bij beste van 2012 tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 08:12 
 
Hardtraxx Elite

vind de vocals inderdaad ook heel vet, melo is ook oke. enige minpunt is die standaart kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 09:51 
 
Hardtraxxer

Janke met de pet op dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is denk ik wel het slechtste anthem dat ik ooit gehoord heb. Klinkt wat extreem maar echt helemaal niets in deze track spreekt me aan.

Ten eerste een hele zwakke melodie, voor mij toch wel (vooral bij een anthem) een erg belangrijk aspect. Ik zag het al ergens staan geloof ik maar het begin van de break doet ook sterk aan Psychedelic denken. De kick is ook matig en vind ik ook niet bij de rest van de track passen, het klinkt gewoon niet als een mooi geheel. Ook kan ik niet echt een thema in de track ontdekken behalve wat random woorden die samen Decibel vormen, mooi man. Met tegenzin dit nummer afgeluisterd helaas, erg saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

delange schreef:
deze track vind ik L.E.U.K
lelijk en uitermate kut :yay:


Hahahaha klein baasje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Wat een knakenplaat, die vocals vind ik nog wel het meest lachwekkende, wat een goedkope meuk.

Ben onderhand ook wel klaar met Zatox..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb alles aan deze track veel liever dan die WOM rotzooi, de vocals staan me inderdaad wel wat tegen en vooral dat stuk waar die vocals met een kick worden geschreeuwd vind ik niet (nooit) zo.

Het heeft er trouwens weinig mee te maken maar de manier waarop dit anthem wordt gepresenteerd is tenminste weer in orde. Dat interessante geouwehoer met anthems geheim houden of speciaal houden voor de vrijdag.. Of het gezeik met het decibel anthem van vorig jaar (wat ook nog het droevigste anthem ooit bleek te zijn, oh en waar is de Titan raw mix). Presenteer zo'n anthem gewoon een maand of wat van tevoren dat je doelgroep er lekker aan gewend is, tijdens defQon stond iedereen tijdens het anthem maar wat om zich heen te staren. De helft had geen idee hoe hij ging.

Overdag tijdens Rebirth 2011 / Rebirth 2012 braken de spacebrillen de boel af, voor notabene een feest waar 1500 man heen gingen. Echt te triest voor woorden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle