Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Zatox - Bass & Acid (CM001)

Label: Caput Mundi
WEB release: 21/09/2020

Tracks:
Zatox - Bass & Acid

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vet :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Hij was met z'n laatste releases al aardig aan de weg aan het timmeren, maar deze maakt het officieel: Zatox is weer helemaal terug! Wat een ontzettend dikke plaat zeg! :drool:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Super vette plaat!
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Klinkt vet, maar je hoort dat Zatox de inspiratie wel redelijk kwijt is en gewoon een sound gebruikt die nu heel populair is. Als je hier Clockartz had neergezet of TnT, had ik het namelijk ook wel geloofd.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
JA HALLO MODS SLAPEN WE OFZO DEZE MAG LEKKER IN HET TECHNO TOPPA! live starts at 150bpm !!!1111!!!!een!!!!elf!!!!!!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Alm1ghty wrote:Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.
Ik als wetenschapper in Hardstyle wil toch echt wel weten wat precies de ingredienten zijn.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
jaron123 wrote:Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Inderdaad, boooring... :sleep:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vet. :thumbsup:
Ben er juist heel tevreden mee dat deze dingen gewoon af en toe nog gemaakt worden in de hardstyle scene.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
jaron123 wrote:Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heel vet dit, zou het tof vinden als hij deze weg ook in slaat net als Activator. Je hoort duidelijk dat hij een beetje inspiratie uit de T78 (Activator), Dino Maggiorana, ROBPM, Raito & A*S*Y*S hoek haalt. Die artiesten mixen techno met early hardstyle/hardtrance wat imo heel dik klinkt.

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Vind dit echt heeeel vet. Wat BB idd zegt, tof dat bepaalde gasten dat straatje in gaan qua producties. Die lompe techno met early hs invloeden :drool:
Last edited by corneelwr on 15 Sep 2020 23:41, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Precies dit, 4 minuten het zelfde.
A
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:
Alm1ghty wrote:Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.
Ik als wetenschapper in Hardstyle wil toch echt wel weten wat precies de ingredienten zijn.
Chocoladepepernoten, gemaakt met chocolade en pepernoten
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Acid is altijd goed, kicks zijn ook fijn. Vind de plaat alleen veel te eentonig.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
corneelwr wrote:Vind dit echt heeeel vet. Wat BB idd zegt, tof dat bepaalde gasten dat straatje in gaan qua producties. Die lompe techno met early hs invloeden :drool:
Zou dit ook niet echt meer hardstyle noemen, niet in de huidige vorm. Het is wat sneller waardoor het richting die kant op gaat, maar het gros van die T78/Raito platen hangt gewoon rond de 130 bpm. Dat is dan ook m'n kritiekpunt, het is te snel :P. Had hem gewoon op Autektone uitgebracht op 130 en het was vet geweest.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Alm1ghty wrote:
Nuracore wrote:
Chocoladepepernoten, gemaakt met chocolade en pepernoten
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat gruuuuuuwelijk dik dit :worship: Geweldige kicks en acid is altijd goed :loving:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Ietwat eentonig maar verder hele vette plaat :D
zeke wrote: Ben er juist heel tevreden mee dat deze dingen gewoon af en toe nog gemaakt worden in de hardstyle scene.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Rete dik! Acid :worship:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ja dit is vet. Iets van variatie in de hardheid van de kick mis ik wel een beetje om het spannend te houden.