Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 02:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox - Bass & Acid (CM001)

Label: Caput Mundi
WEB release: 21/09/2020

Tracks:
Zatox - Bass & Acid

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij was met z'n laatste releases al aardig aan de weg aan het timmeren, maar deze maakt het officieel: Zatox is weer helemaal terug! Wat een ontzettend dikke plaat zeg! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet, maar je hoort dat Zatox de inspiratie wel redelijk kwijt is en gewoon een sound gebruikt die nu heel populair is. Als je hier Clockartz had neergezet of TnT, had ik het namelijk ook wel geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA HALLO MODS SLAPEN WE OFZO DEZE MAG LEKKER IN HET TECHNO TOPPA! live starts at 150bpm !!!1111!!!!een!!!!elf!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.


Ik als wetenschapper in Hardstyle wil toch echt wel weten wat precies de ingredienten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×

Inderdaad, boooring... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet. :thumbsup:
Ben er juist heel tevreden mee dat deze dingen gewoon af en toe nog gemaakt worden in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 21:09 
 
Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 22:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet dit, zou het tof vinden als hij deze weg ook in slaat net als Activator. Je hoort duidelijk dat hij een beetje inspiratie uit de T78 (Activator), Dino Maggiorana, ROBPM, Raito & A*S*Y*S hoek haalt. Die artiesten mixen techno met early hardstyle/hardtrance wat imo heel dik klinkt.







Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt heeeel vet. Wat BB idd zegt, tof dat bepaalde gasten dat straatje in gaan qua producties. Die lompe techno met early hs invloeden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 23:37 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×


Precies dit, 4 minuten het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 07:58 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alm1ghty schreef:
Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.


Ik als wetenschapper in Hardstyle wil toch echt wel weten wat precies de ingredienten zijn.

Chocoladepepernoten, gemaakt met chocolade en pepernoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Acid is altijd goed, kicks zijn ook fijn. Vind de plaat alleen veel te eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dit is dus helemaal niks voor mij, wat saai zeg en idd ff een sound uit de 00's pakken en iedereen is like O MY GOD ZATOX!!!_+%×%_1_1/×%×
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vind dit echt heeeel vet. Wat BB idd zegt, tof dat bepaalde gasten dat straatje in gaan qua producties. Die lompe techno met early hs invloeden :drool:


Zou dit ook niet echt meer hardstyle noemen, niet in de huidige vorm. Het is wat sneller waardoor het richting die kant op gaat, maar het gros van die T78/Raito platen hangt gewoon rond de 130 bpm. Dat is dan ook m'n kritiekpunt, het is te snel :P. Had hem gewoon op Autektone uitgebracht op 130 en het was vet geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Alm1ghty schreef:
Dikke plaat. Alleen vocalen weer niveautje van lik me vestje. “Acid Bass, it’s made by bass and acid”. Een van de weinige platen zonder die zanger en “fuck” erin, overigens.


Ik als wetenschapper in Hardstyle wil toch echt wel weten wat precies de ingredienten zijn.

Chocoladepepernoten, gemaakt met chocolade en pepernoten


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 09:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat gruuuuuuwelijk dik dit :worship: Geweldige kicks en acid is altijd goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ietwat eentonig maar verder hele vette plaat :D

zeke schreef:
Ben er juist heel tevreden mee dat deze dingen gewoon af en toe nog gemaakt worden in de hardstyle scene.


Ik ben het zowaar een keer met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rete dik! Acid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja dit is vet. Iets van variatie in de hardheid van de kick mis ik wel een beetje om het spannend te houden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle