Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me heel erg tegen deze release

Normaal ben ik echt wel super positief over zatox & tatanka maar deze 2 tracks zijn leeg inspiratiloos en pakken me totaal niet

Loops & things is een klassieker die ze verkrachten met een of ander kinder bliepje

en kickin ass tja ... lege track, heb de hele track t idee ik mis wat.

Ik vind het een slechte release , deze 2 heren kunnen veel en veel beter

Ben ik de enige die kritisch kijkt naar deze tracks ??? de rest lijkt bij voorbaat al te juichen omdat er zatox & tatanka staat
deze zijn echt zzzooooooooooooo veel minder als releases uit t verleden van de heren. En komop loops & things man dat had iemand op bass implant records ook zo kunnen maken
niks bijzonders en te simpel gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of jij vind m niet goed en de rest wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Of jij vind m niet goed en de rest wel..



Dat zou kunnen maar zowiezo 80% hier begint te juichen alleen als ze een bepaalde naam of label zien. Niveau van deze 2 tracks had ook op Bass Implant Records of ander klein labeltje zijn gemaakt en dan zou t bij voorbaat met de grond gelijk worden gemaakt.

Bij brennan heart qlimax anthem zannikt iedereen over die lange break. Nou volgens mij zit er hier ook zon break in en hoor je niemand over die break.

Loops & Things kan ik niet origineel noemen is gewoon simpel jatwerk waar ze hun eigen kick en synths onder zetten dus dat is inspiratieloos en makkelijk scoren. Alleen gaan de credits naar t original loops & things voor de herkenbare melodie

Kickin ass vind ik zooo leeg klinken en ook weinig bijzonders aan. Dus kan echt geen lof geven over deze release
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:54 
 
Hardtraxxer

kickin ass is retesaai

loops & things is dan wel gejat, maar dat maakt het absoluut geen slechte plaat! ik vind hem HEERLIJK en dat ze de melodie gejat hebben kan me dan eigenlijk mn reet roesten, er gaan punten af voor de originaliteit, dat mag zo af en toe vind ik als t zo uitpakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
kickin ass is retesaai

loops & things is dan wel gejat, maar dat maakt het absoluut geen slechte plaat! ik vind hem HEERLIJK en dat ze de melodie gejat hebben kan me dan eigenlijk mn reet roesten, er gaan punten af voor de originaliteit, dat mag zo af en toe vind ik als t zo uitpakt :love:



Kijk daar kan ik me wel in vinden loops & things zal t idd goed gaan doen al vind ik dat dat komt door de herkenbare melodie van t origineel

en idd kickin ass is in mijn ogen te saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jay schreef:
MeesterJ schreef:
kickin ass is retesaai

loops & things is dan wel gejat, maar dat maakt het absoluut geen slechte plaat! ik vind hem HEERLIJK en dat ze de melodie gejat hebben kan me dan eigenlijk mn reet roesten, er gaan punten af voor de originaliteit, dat mag zo af en toe vind ik als t zo uitpakt :love:



Kijk daar kan ik me wel in vinden loops & things zal t idd goed gaan doen al vind ik dat dat komt door de herkenbare melodie van t origineel

en idd kickin ass is in mijn ogen te saai

Kickin Ass saai? Dan hebben jullie hem live nog niet gehoord, want dan klapt hij er echt in! Zelfs het gedeelte van de break met die vage kicks, vond ik live echt heerlijk klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

live gaan deze tracks allebei zo ontiegelijk hard.

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:47 
 
Donateur

MRTN schreef:
live gaan deze tracks allebei zo ontiegelijk hard.

:love:

Inderdaad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

loops & things is leuk maarja weer de zelfde kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 09:39 
 
Hardtraxx Addict

Tja die zatox kick doet het gewoon goed... En als mensen tevreden zijn zal je je stijl niet snel veranderen. Ik ben een zatox fan en vind nu ook dat het het zoveelste nummer is met deze kick. Zijn stijl blijft top maar er mag meer varriatie in de kick gebruikt worden!

EDIT: Oja lees net dat the r3bels ook een nieuwe track klaar hebben: PATTERN 2!! Ben zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
live gaan deze tracks allebei zo ontiegelijk hard.

:love:


Thuis ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Tja die zatox kick doet het gewoon goed... En als mensen tevreden zijn zal je je stijl niet snel veranderen. Ik ben een zatox fan en vind nu ook dat het het zoveelste nummer is met deze kick. Zijn stijl blijft top maar er mag meer varriatie in de kick gebruikt worden!

EDIT: Oja lees net dat the r3bels ook een nieuwe track klaar hebben: PATTERN 2!! Ben zeer benieuwd!


Zozo, Pattern 1 was al beest! Ben benieuwd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kickin'ass vind ik live altijd wel lekker :P Lekker hard meeschreeuwen en iedereen voor ze hol schoppen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:03 
 
Hardtraxxer

:bomb: meer hoef je niet te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
iedereen voor ze hol schoppen :yay:

Dat is niet lief :(
Doe mij maar een knuffel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind dit goeie release...kan niet wachten...kvind alleen de break in Kickin'ass wat minder mja voor de rest top release....Pattern 2 :drool: ...Pattern 1 ging zn gruwelijk hard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:35 
 

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
iedereen voor ze hol schoppen :yay:

Dat is niet lief :(
Doe mij maar een knuffel :$

Waar zou dat toch door komen Dawasiknie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loops & Tings doet 't best lekker live.. Hhz draaide 'm laatst tijdens revelations
Kickin' Ass heb ik nog niet live gehoord.. Vind 'm zo thuis niet echt lekker.. L&T trouwens thuis ook niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebij moeilijk hard! Heb hier heel lang op gewacht! Tat en Zat doen het wederom weer top voor mij! Helden, ga zo door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

allebei erg lekker hoor.
vindt het dub stukje in kickin ass wat jammer.. zo'n stoere dudevocal met die bass vindt ik wat vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allebei topschijve! Ga altijd lekker uit me plaat als ik ze live hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickin Ass!! :oh: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Heel erg gaaf. Vooral kicking ass
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:59 
 
Hardtraxxer

Hopen dat ie snel uitkomt!! :D
Zit hier al zoooo lang op te wachten! Beide knalplaten! :bomb: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle