corneelwr schreef:
Maar waar lezen jullie het woord hardtechno dan? Ik zie het niet in de YouTube link staan, en ook niet in de OP? Zie het probleem niet zo erg

Het arrangement van veel raw hardstyle en (wat men tegenwoordig) hardtechno noemt lijkt ook wel op elkaar, volgens mij bijt dit elkaar helemaal niet. Snap die haat niet echt. Veel raw hardstyle artiesten draaien ook gewoon dit soort platen tussen hun eigen werk door, hoorde op Defqon nog zoiets bij Faceless. En Kruelty doet dit trucje ook al heel lang.
In het bericht waar het Gearbox Fusion sublabel werd aangekondigd vgm
Edit:
Citaat:
WELCOME TO GEARBOX FUSION, NUCLEAR POWERED HARD TECHNO!!
We are excited to finally announce the new legacy of Gearbox Digital. A label that has been in the working for 10 years!
Ik doelde er meer op dat ik persoonlijk als Zany zijnde dit niet hardtechno zou noemen, als 'ik' (Zany in deze bedoel ik) 20 jaar geleden dezelfde soort tracks als hardstyle aan het releasen was. Zou het gwn hardstyle noemen dan en weigeren mee te doen aan dit techno noemen.

Het maakt alles alleen nog maar onduidelijker. Dit is gewoon (early) harstyle met verhoogd bpm, waarom moet de technoscene de laatste jaren alle shine pakken door hardstyle / raw hardtechno te noemen en er continu mee weg te komen tot op het punt dat niemand nu meer weet wat het verschil is en de hele hardtechno scene ermee aan de haal gaat alsof het hun genre is. Beetje strijden voor je 'naam' als genre mag toch wel.