Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 18:14 

Hardtraxxer

Zany - Loca (GBF001)

Label: Gearbox Fusion
WEB release: 03-07-2025

Samples:

Bron:
Afbeelding

kneiters dik nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 19:30 

Hardtraxx Elite

flinke hardtechno beuker gr
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 07:09 

Hardtraxx Veteran

Ik kan nog steeds niet echt wennen aan dit bpm (thuis), maar vind het qua stijl wel een tof plaatje. Lekker duister. Stevige kicks ook wel, je kan wel horen dat het een Zany plaat is ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 08:16 

Hardtraxx Veteran

Lachen idd. Beetje "jammer" dat een lompe Zany plaat in een "hardtechno" jasje komt ipv een hardstyle plaat. Lompe Zany is toch wel mijn favo Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat dit de engie manier is waarop je die oude hardstyle weer een beetje in de markt kan zetten. Volgens mij zijn het kicks die in een paar oude tracks van hem rond 2005 a 2006 zitten, samen met een beetje de sounds van oa zijn 2010 achtige periode. Ben hier wel fan van!
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 13:19 

Hardtraxx Elite

Ik vind het ook eerder early hardstyle met verhoogd bpm en vind het vrij irritant dat alle tracks die nu gemaakt worden die vroeger onder de noemer early hardstyle zouden vallen nu opeens hardtechno heten maar ik doelde vooral dat Gearbox het nieuwe Fusion sublabel zelf een hardtechno label noemt. Vind Zany dit nou zelf dan ook hardtechno? Vind hij het niet raar om iets uit te brengen dat hij 20 jaar geleden onder de noemer hardstyle gereleased zou hebben en nu exact zo'n plaat, wellicht met iets hoger bpm, als hardtechno?
Ongelezen bericht Geplaatst op 48 minuten geleden 

Hardtraxxer

ik had pas in een interview met brennan heart gezien dat er blijkbaar veel hard-techno liefhebbers zijn die vinden dat het een compleet nieuwe sound is en totaal niet lijkt op hardstyle, en dat ze dit dan ook niet toe willen geven. ik denk dat het daarom ook als hard-techno verkocht wordt. als een hard-techno luisteraar hier het label 'hardstyle' bij ziet staan is de kans op luisteren veel kleiner dan wanneer er 'hard-techno' bij staat, lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 3 minuten geleden 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Vind hij het niet raar om iets uit te brengen dat hij 20 jaar geleden onder de noemer hardstyle gereleased zou hebben en nu exact zo'n plaat, wellicht met iets hoger bpm, als hardtechno?

Ik denk dat het wel meevalt. Zany heeft een keer in de Plafonddienst Podcast gezeten die ik heb geluisterd. Hij is enorm fan van de oude sound en de classics. Als hij op deze manier met de oude sound aan de gang kan en mogelijk wat boekingen aan overhoud lijkt me dat helemaal geen probleem toch?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle