Hoezo ook? Klinkt weer als de zelfscankassa bij de Jumbo.RoelofBerlikum wrote: Er is flink aan deze plaat gesleuteld (in vergelijking met eerder verschenen video's). Interesse zeker gewekt, nu hopen dat die kicks in HQ ook een beetje te pruimen zijn.
Related topics
- View the latest post: Yellow Claw & Juyen Sebulba - Do You Like Bass? (Rebelution Remix) (The Final Dose Edit)
- View the latest post: Yellow Claw ft. Weird Genius - Lonely (Brennan Heart Remix) (BF285)
- View the latest post: Radical Redemption & Yellow Claw - ID
- View the latest post: Dolf & Yellow Claw - Vertigo (Mystic Bootleg)
- View the latest post: DJ Snake Feat Yellow Claw - Ocho Cinco (Mashup Jack Bootleg)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik vind dit echt zo ongelofelijk saai klinken.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Klinkt nog steeds kut.
Ik hoor in eerdere video's (opnames op Q-Base) veel meer van die bliepjes (eerste climax vooral). Ik kan me ook voorstellen dat sommigen hier niks mee kunnen, maar ik vind het wel een vermakelijk plaatje.Chroman wrote:Hoezo ook? Klinkt weer als de zelfscankassa bij de Jumbo.RoelofBerlikum wrote: Er is flink aan deze plaat gesleuteld (in vergelijking met eerder verschenen video's). Interesse zeker gewekt, nu hopen dat die kicks in HQ ook een beetje te pruimen zijn.
-
A
TheUnnamed wrote:Ik vind dit echt zo ongelofelijk vet klinken.
Ben dan ook wel een beetje een YC fanboy
Last edited by Anonymous on 26 Jan 2019 23:09, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Wat een bazen! 
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Deze heet "20.000 Volts".
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wanne kutnaam
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Meteen niet meer luisterenPedaalemre wrote:Wanne kutnaam
Is goed.Millard Fillmore wrote:Meteen niet meer luisterenPedaalemre wrote:Wanne kutnaam
View on Mixcloud
@01:13:16
@01:13:16
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ik vind m vet 
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 17 days ago
Ik vind het echt te weinig drive hebben
Psy stukje in het begin is wel leuk, maar wat een verschrikkelijke kick zit er in de rest van de track zeg... Niks voor mij dit.
Hele vette plaat die jammerlijk genoeg verpest wordt door de kicks van Radical die klinken alsof er een kip verkracht wordt. Die andere vage kicks vind ik wel vet 
Helemaal eens met dit. Best wel vette track. Alleen dan komen inderdaad die kut kicks er weer in... Snap echt niet wat men er nou zo mooi aan vind. Gelukkig zijn er genoeg die alweer terug gaan naar ouderwets diepe fijne kicks.RoyAPO wrote:Hele vette plaat die jammerlijk genoeg verpest wordt door de kicks van Radical die klinken alsof er een kip verkracht wordt. Die andere vage kicks vind ik wel vet
Zou het publiek van YC hier nou warm voor lopen? Ik nie
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Afgezien van die felle kicks een gigantisch vette plaat. Die gated kicks zijn wel fucking nice.
Bedoel die tok kicks. Weet niet hoe ik die kicks moet noemen.Chroman wrote:Gated kicks? Waar?
Klinken een beetje gated, beetje tokkerig