Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Citaat:
Some other new tracks that will see their release in the future are: "The Cycle", "Kings of the Underground" and "Sorrow" (feat. the Scottish female vocalist Ellie).
For our Live act we also made a hardcore track "De Weg Kwijt", this will be exclusively for our G4H livegigs and will not be released.


Weet je ook gelijk hoe nep dat zogenaamde LIVE is.

Tracks worden gewoon gemaakt in de studio, en ter plekke afgespeeld.

Net zoals Headhunterz die vraagt van welke track men wil dat hij een Live Edit maakt. :')

Hahahahahahhahahahahahahahahhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
hoebedoelje schreef:
Citaat:
Some other new tracks that will see their release in the future are: "The Cycle", "Kings of the Underground" and "Sorrow" (feat. the Scottish female vocalist Ellie).
For our Live act we also made a hardcore track "De Weg Kwijt", this will be exclusively for our G4H livegigs and will not be released.


Weet je ook gelijk hoe nep dat zogenaamde LIVE is.

Tracks worden gewoon gemaakt in de studio, en ter plekke afgespeeld.

Net zoals Headhunterz die vraagt van welke track men wil dat hij een Live Edit maakt. :')

Hahahahahahhahahahahahahahahhaha


Vermakelijk om te lezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meent hij dit nou serieus!? Dit komt zo dom over dit kan gewoon geen troll zijn! Hahahahahaha! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leg die arme jongen dan ff uit hoe het wel zit met LIVE-acts. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Leg die arme jongen dan ff uit hoe het wel zit met LIVE-acts. :P

Je hebt zelf ook een toetsenbord! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Weet je ook gelijk hoe nep dat zogenaamde LIVE is.
Tracks worden gewoon gemaakt in de studio, en op locatie afgespeeld.
Net zoals Headhunterz die vraagt van welke track men wil dat hij een Live Edit maakt. :')

Dude, stel ze zijn een week bezig om een track te maken en dan nog niet eens het afmixen. Dan duurt een live act van 10 tracks dus ongeveer 10 weken. :P
Natuurlijk maken ze de tracks in de studio.
Lees dit anders ff door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Live-act
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je gaat kijken naar AVIO Live of Crypsis Live dan is dat iets heel anders dan een NC live of G4H Live.
Crypsis en AVIO doen live on stage iets speciaals. AVIO heeft er al ooit een filmpje van laten zien, terwijl Crypsis duidelijk hard aan het werk is. Die samplet live met vocals, geluiden en zorgt er eigenlijk voor dat de hele set een grote mashup is.
Noisecontrollers live staan 30 minuten met hun handen te klappen. Die hebben volgens mij gewoon alle radio edits van hun tracks van te voren op volgorde gezet. Ik hoor daar ook nooit enige vorm van mixwerk. Stop play van de climax naar de breaks.
Ook G4H live heb ik tot nu toe weinig speciaals aan kunnen ontdekken. Ze draaien hun nummers gewoon achter elkaar af, er wordt amper gemixt. Verder lopen ze constant door de mic te bleren en te kutten met de effecten. Ook G4H live stelt volgens mij niet veel voor. het heeft dan ook geen enkele toegevoegde waarde ten opzichte van een dj set.
Mocht ik het mis hebben dan nodig ik hierbij Adaro uit om te reageren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

indd geen sorrow:( maar wel universe was born :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tracklist XXlerator – Volume 1 (Mixed by Ran-D) http://fb.me/M0SFNipc
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als je gaat kijken naar AVIO Live of Crypsis Live dan is dat iets heel anders dan een NC live of G4H Live.
Crypsis en AVIO doen live on stage iets speciaals. AVIO heeft er al ooit een filmpje van laten zien, terwijl Crypsis duidelijk hard aan het werk is. Die samplet live met vocals, geluiden en zorgt er eigenlijk voor dat de hele set een grote mashup is.
Noisecontrollers live staan 30 minuten met hun handen te klappen. Die hebben volgens mij gewoon alle radio edits van hun tracks van te voren op volgorde gezet. Ik hoor daar ook nooit enige vorm van mixwerk. Stop play van de climax naar de breaks.
Ook G4H live heb ik tot nu toe weinig speciaals aan kunnen ontdekken. Ze draaien hun nummers gewoon achter elkaar af, er wordt amper gemixt. Verder lopen ze constant door de mic te bleren en te kutten met de effecten. Ook G4H live stelt volgens mij niet veel voor. het heeft dan ook geen enkele toegevoegde waarde ten opzichte van een dj set.
Mocht ik het mis hebben dan nodig ik hierbij Adaro uit om te reageren. :)



Het wordt tijd dat ze gaan kijken naar Ophidian. Dat is pas live
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:13 
 

Lekker lijstje :) Prrromo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 07:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leg het vooral uit ja...

ONtopic; dus dit belooft een lekker ceedeetje te worden volgens jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Leg het vooral uit ja...

Is het nou weer niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een lekker schijfje, nondeju!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Leg het vooral uit ja...

Dan niet he. Dan denk je maar dat dj's bij een live act ter plekke tracks produceren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Deze ziet er véél beter uit dan de Q-Base CD voor zover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lijstje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
hoebedoelje schreef:
Leg het vooral uit ja...

Dan niet he. Dan denk je maar dat dj's bij een live act ter plekke tracks produceren. :P

Dat zou wel een geniale actie zijn trouwens, wellicht zou dit wel het tempo uit de set halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een live act zit de DJ achter zijn (elektrisch) drumstel om de kicks, snares, crashes en claps neer te zetten. Verder wordt hij bijgestaan door een toetsenist die de synth regelt. Meestal komen er om de beurt verschillende mensen aan bod om de vocalen in te spreken (een geluidstechnicus achter de schermen zorgt voor de FX over de vocalen). Een bassist speelt de baslijntjes netjes uit en de gitarist heeft een speciale gitaar om de screeches vloeiend te kunnen spelen, want de toetsenist heeft niet altijd van die vlugge vingers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Met een live act zit de DJ achter zijn (elektrisch) drumstel om de kicks, snares, crashes en claps neer te zetten. Verder wordt hij bijgestaan door een toetsenist die de synth regelt. Meestal komen er om de beurt verschillende mensen aan bod om de vocalen in te spreken (een geluidstechnicus achter de schermen zorgt voor de FX over de vocalen). Een bassist speelt de baslijntjes netjes uit en de gitarist heeft een speciale gitaar om de screeches vloeiend te kunnen spelen, want de toetsenist heeft niet altijd van die vlugge vingers.

Dan heb ik liever gewoon een bazenset ipv. al dat gedoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Skills! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Met een live act zit de DJ achter zijn (elektrisch) drumstel om de kicks, snares, crashes en claps neer te zetten. Verder wordt hij bijgestaan door een toetsenist die de synth regelt. Meestal komen er om de beurt verschillende mensen aan bod om de vocalen in te spreken (een geluidstechnicus achter de schermen zorgt voor de FX over de vocalen). Een bassist speelt de baslijntjes netjes uit en de gitarist heeft een speciale gitaar om de screeches vloeiend te kunnen spelen, want de toetsenist heeft niet altijd van die vlugge vingers.

weinig kans >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Klos schreef:
Met een live act zit de DJ achter zijn (elektrisch) drumstel om de kicks, snares, crashes en claps neer te zetten. Verder wordt hij bijgestaan door een toetsenist die de synth regelt. Meestal komen er om de beurt verschillende mensen aan bod om de vocalen in te spreken (een geluidstechnicus achter de schermen zorgt voor de FX over de vocalen). Een bassist speelt de baslijntjes netjes uit en de gitarist heeft een speciale gitaar om de screeches vloeiend te kunnen spelen, want de toetsenist heeft niet altijd van die vlugge vingers.

weinig kans >.<

Oh, dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
hoop stiekem op until we meet again maja die zal wel nooit kome? :$


die staat op de hardbass cd van 2011 gemixt door josh en wesz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle