M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Xense - DOOM EP (IAHA038)

Label: I AM HARDSTYLE AMPLIFY
WEB release: 07/11/2023

Tracks:
01. Xense - Doom
02. Xense - Burn With Me
03. Xense - Desire
04. Xense - Insanity
05. Xense - Catharsis

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 52 minutes ago
Helaas is dit hardere werk van hem niks voor mij, doe mij maar zijn euforische tracks zoals Stay, Don’t give up en Take me Back
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Nu pas deze EP gecheckt. Doom, Catharsys en Insanity zijn toffe tracks! Beetje Devin Wild style deze hele EP eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Echt heel vet :drool:
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Hele toffe EP! :thumbsup: Snap de vergelijking met Devin Wild, groot compliment
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Absoluut, doet me erg denken aan ACID EP aanpak met die visuals en insteek van de platen.

En nou is die ACID EP nou één van m'n favoriete EP's die ik me kan herinneren, dus enorm compliment aan Xense inderdaad.

Vind hem misschien wel het meest ondergewaardeerde talent dat er is. Kerel heeft nog geen 10 boekingen op z'n partyflock staan...
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Absoluut, doet me erg denken aan ACID EP aanpak met die visuals en insteek van de platen.

En nou is die ACID EP nou één van m'n favoriete EP's die ik me kan herinneren, dus enorm compliment aan Xense inderdaad.

Vind hem misschien wel het meest ondergewaardeerde talent dat er is. Kerel heeft nog geen 10 boekingen op z'n partyflock staan...
Hij is natuurlijk wel Frans en woont daar volgens mij. Ik weet het niet zeker hoor; ik ben aan het gissen. Aangezien veel Hardstyle zich afspeelt in Nederland, kijken organisaties denk ik liever naar artiesten dichter bij de deur. Die kosten nou eenmaal minder wat dat betreft.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja true super logisch. Wel sunde.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Het is Frans Nickman