Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TROEP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tief eens op met je paupermuziek Randle >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Tief eens op met je paupermuziek Randle >.<

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
XtD schreef:
Tief eens op met je paupermuziek Randle >.<

:/


Ja jij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Sommige gebruikers van XTC blijven ook de volgende dag een licht na-effect voelen. Dat kan een prettig gevoel zijn maar ook leeg en gedeprimeerd. Een depressieve of chagrijnige stemming kan dagen blijven hangen. Bij veel en vaak gebruik kan het zelfs maanden duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Citaat:
Sommige gebruikers van XTC blijven ook de volgende dag een licht na-effect voelen. Dat kan een prettig gevoel zijn maar ook leeg en gedeprimeerd. Een depressieve of chagrijnige stemming kan dagen blijven hangen. Bij veel en vaak gebruik kan het zelfs maanden duren.


Haha wat ben jij een heikneuter zeg. Ik gebruik niet eens drollenkopje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomac wtf :lol: :lol:

Nog nooit ook maar een beetje harddrugs gebruikt in mijn leven, en ben in een prima bui :P Alleen, blijkbaar ben je ondanks je addict status nog niet bekend met het 'fenomeen' genaamd Randleman die 's werelds grootste meuk verzamelt en hier op het forum dondert. Dat kan maar om één van de volgende twee redenen zijn; hij is een ontiegelijke troll, of hij is een schaamteloze promoter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Tomac wtf :lol: :lol:

Nog nooit ook maar een beetje harddrugs gebruikt in mijn leven, en ben in een prima bui :P Alleen, blijkbaar ben je ondanks je addict status nog niet bekend met het 'fenomeen' genaamd Randleman die 's werelds grootste meuk verzamelt en hier op het forum dondert. Dat kan maar om één van de volgende twee redenen zijn; hij is een ontiegelijke troll, of hij is een schaamteloze promoter.

Tsjah misschien is het poepmuziek. Maar zonder reacties verdwijnt zo'n topic toch zeer snel. En ik heb er ook een paar geplaatst voor Track of the Weeks. Maar ben er nu achter dat er wel heel veel releases van hardstyle.com zijn die niet op Hardtraxx staan. En ja, het is allemaal kut muziek, dus daar ben ik mee gestopt :)

En die laatste post had alleen betrekking op Baby Rawbin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders gedraag je jezelf eens normaal tegenover elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle