Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 22:53 
 
Hardtraxx Crew

XCEPTION - Thrill Of The Hunt (DWX1634)

Label: Dirty Workz
WEB release: 24/04/2024

Tracks:
XCEPTION - Thrill Of The Hunt

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuk plaatje, maar ik blijf me wel afvragen wat het idee van XCEPTION precies is. Dacht eerst dat dit alleen die zangeres betrof maar inmiddels dus een duo (met Bram Boenders zo te zien) en ook eigen platen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke plaat ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Best een leuk plaatje, maar ik blijf me wel afvragen wat het idee van XCEPTION precies is. Dacht eerst dat dit alleen die zangeres betrof maar inmiddels dus een duo (met Bram Boenders zo te zien) en ook eigen platen?


XCEPTION was vanaf het begin al een duo (en een koppel in het dagelijks leven), volgens mij is Hard Driver nu als producer betrokken.

Zie bijvoorbeeld de credits van Lightning Bolts (https://bumastemra.nl/over-ons/titelcatalogus/)

Citaat:
LIGHTNING BOLTS
Rechthebbende Soort recht Ip nummer Rol Split Society
LAURENT GILLES S LAVERGNE Uitvoerend recht 00701654274 Componist/tekstdichter 1 BUMA
FREEK KEMPEN VAN Uitvoerend recht 00581307946 Componist/tekstdichter 2 BUMA
RUBY L PROPHET Uitvoerend recht 00676001066 Componist/tekstdichter 3 BUMA
BRAM BOENDER Uitvoerend recht 00364027671 Componist/tekstdichter 4 BUMA
TOFFMUSIC Uitvoerend recht 00584084724 Uitgever 0 SABAM
LAURENT GILLES S LAVERGNE Mechanisch recht 00701654274 Componist/tekstdichter 1 STEMRA
FREEK KEMPEN VAN Mechanisch recht 00581307946 Componist/tekstdichter 2 STEMRA
RUBY L PROPHET Mechanisch recht 00676001066 Componist/tekstdichter 3 STEMRA
BRAM BOENDER Mechanisch recht 00364027671 Componist/tekstdichter 4 STEMRA
TOFFMUSIC Mechanisch recht 00584084724 Uitgever 0 SABAM


Hard News schreef:
XCEPTION gaat na vele hits nu als Hardstyle-act aan de slag. Het singer songwriter-duo zal hun nummers uit gaan brengen bij Dirty Workz in een geheel eigen thematiek. “Meet us in space!”

Ruby Prophet en Bram Boender vormen samen XCEPTION, een naam die je waarschijnlijk vaker voorbij hebt horen komen. Zij zijn verantwoordelijk voor de vocalen van tracks als ‘Animal In Me’ en ‘Dance With The Devil’ en werken met de grootste artiesten zoals Da Tweekaz, Sound Rush, Ran-D, B-Front en D-Sturb. Hier doet het duo nu een flinke schep bovenop door ook de productiekant op te pakken.

XCEPTION gaat namelijk zelf aan de slag met eigen geschreven platen, waaronder de debuutrelease ‘Constellation Sky’ die op 15 juni uitgebracht zal worden op Dirty Workz. Hiermee zijn zij het eerste singer songwriter-duo dat onderdeel is geworden van het award-winnende mainlabel. “We can’t wait to start this new chapter with you!”, kondigt de nieuwe act trots aan.

De optredens en de muziek van XCEPTION zijn volledig omgetoverd in een buitenaardse thematiek: dit is zelfs doorgetrokken in kostuums die we nog niet eerder hebben gezien. “A billion lightyears away, deep in a corner of the universe … Lived a yet unknown, technologically advanced humanoid species.”

Bron: https://www.hardnews.nl/xception-tekent ... rty-workz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 12:05 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk nummer

Freek heeft het er maar druk mee dan
Zelf produceren, voor hun en ook voor Mandy toch?
Of zijn er nog meer waarvoor die iets doet?

Dit klinkt beter dat wat hij onder zijn eigen naam uit brengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pakjes en gedoe er om heen hoeft van mij niet zo. Maar wat een fijn nummer zeg! Hier zie ik mijzelf wel op viben op een festival! :beer:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle