100% Wildstylez
Fucking eindelijk
Epische gevoelens, vooral dat instrumentale deel
Epische gevoelens, vooral dat instrumentale deel
Wow, na HQ helemaal verkocht. Suuperdik anthem is dit. Heerlijke sfeer, die 2e climax die wat duisterder is, die vrouwenstem.Roebén wrote:LQ voor mij voorlopig ook al echt vetDie vrouwenstem geeft wel echt kippenvel
![]()
Ik zet 'm trouwens meer op Bass Modulators/NCBM
Ik hoor het orkestrale terug uit Art Of Creation (Qlimax 2016 Edit), Kicks worden duidelijk ook gebruikt in de Great Spirit Remix, Make The Crowd Move, Encore (Intro) en ik hoor ook elementjes en soms de Synth vanuit Get Wild Go Hard terug. Genoeg Wildstylez voor mijSvennn wrote:Dit is toch totaal geen typische Wildstylez plaat?
Indy wrote:Ik denk naar mate ik hem meer luister, ik hem wel vetter ga vinden, maar op de één of andere manier pakt 'ie me nog niet helemaal. Wel echt een Qlimax sfeertje en icm de show gaat dit wel vollebak zijn denk ik!
Clockartz hadden het idd gewoon online gezien en als waarheid aangenomen. Ze kennen Wildstylez verder niet dus echt een goede bron zijn ze nietYWalen wrote:Clockartz kunnen ook gewoon iets raden toch?
Ik vind het niet een wildstylez solo plaat. Herkent bijna niks van hem erin terug.