Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
Dan kunnen we er nu toch wel 99% vanuit gaat dat het toch echt van Wildstylez is.ThaBomba. wrote:Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
Dan kunnen we er nu toch wel 99% vanuit gaat dat het toch echt van Wildstylez is.ThaBomba. wrote:Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.LukeInfinite wrote:https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS/?hl=nl&taken-by=wildstylez
Wildstylez dussssss![]()
View on Instagramjeffrey2107 wrote:zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.
Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch?G1LL wrote:Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.
Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..
Wat is hier zo duidelijk aan dan? Ik zie geen officiële bron?DisAster wrote:Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch?G1LL wrote:Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.
Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..
Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.Broken Balance wrote:Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.
Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.
Dus omdat ik niet vind dat geit als een geit klinkt kan het ook nog een hond zijn?G1LL wrote:Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.Broken Balance wrote:Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.
Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.
dat is geen officieel account volgens mijGondrez wrote:View on Instagramjeffrey2107 wrote:zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.
hier staat het dat hij de anthem heeft gemaakt
Kerel, ga nu geen p-stylezz'je uithalen.Broken Balance wrote:Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.
Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?RoyAPO wrote:Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line upMelvinFR wrote:Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?RoyAPO wrote:Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Het past meer bij Noisecontroller dan bij WildstylezRoyAPO wrote:Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line upMelvinFR wrote:Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?RoyAPO wrote:Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is