Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 9 days ago
ThaBomba. wrote:Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
Dan kunnen we er nu toch wel 99% vanuit gaat dat het toch echt van Wildstylez is. :innocent:
L
Hardtraxxer
142 posts member since 2015
last seen Oct 2021
View on Instagram

Wildstylez dussssss :P :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
LukeInfinite wrote:https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS/?hl=nl&taken-by=wildstylez

zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
jeffrey2107 wrote:
LukeInfinite wrote:View on Instagram

zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.
View on Instagram
hier staat het dat hij de anthem heeft gemaakt
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nice officieel dus. Had het al eerder in een ander topic gezegd, maar had er vertrouwen in dat wildstylez een anthem voor qlimax kan maken, blij dat ie niet teleurstelt :D
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Met andere woorden, titel mag worden aangepast.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
G1LL wrote:Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..
Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
DisAster wrote:
G1LL wrote:Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch? ;)
Wat is hier zo duidelijk aan dan? Ik zie geen officiële bron?

Daarnaast klinkt 't anthem helemaal niet als Wildstylez, vandaar dat ik ook m'n bedenkingen heb. 'T zou zomaar kunnen hoor, in dat geval heeft Wildstylez ondanks dat ik weet dat hij heel goed muziek kan maken mij zeer verrast.

En zolang de artiest niet officieel bekend is, hoort deze ook niet in de titel te staan. ^^
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Officieel is het nog steeds niet, want dat is geen officieel Q account. Maargoed, dat het duidelijk is....dat weten we allemaal inmiddels wel. :$
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Broken Balance wrote:Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.
Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Volgens mij zit Q-Dance gewoon achter dat Instagram account, ook vorig jaar stonden alle artist aankondigingen daar als eerste op.

Bij mij bestaat er in ieder geval geen twijfel meer dat dit gewoon van Wildstylez is!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Aan het einde van de set van Wildstylez ging het geluid uit waarna vervolgens deze plaat kwam. Lijkt me sterk dat hij er zo'n speciaal moment van maakt met iemand anders zijn plaat. Maar goed wacht maar lekker op de aankondiging en geloof het dan nog niet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
G1LL wrote:
Broken Balance wrote:Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.
Dus omdat ik niet vind dat geit als een geit klinkt kan het ook nog een hond zijn? -.-

Wat het uitmaakt is dat het zo werkt bij Qlimax als je naar de vorige VEERTIEN JAAR kijkt.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wat een nutteloze discussie mannen. Stop maar weer :P
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Gondrez wrote:
jeffrey2107 wrote:
LukeInfinite wrote:View on Instagram

View on Instagram
hier staat het dat hij de anthem heeft gemaakt
dat is geen officieel account volgens mij
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Eens met GILL

Kerel, ga nu geen p-stylezz'je uithalen.

Headshot was ook niet het Hardbass anthem.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Ik denk N-Vitral
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Vannacht gehoord op een feestje hier in de buurt, gedraaid door Noisecontrollers. Werd ook met mid-intro gedraaid (eigenlijk geen idee of dat al gebeurd is, maar is me nooit eerder opgevallen), maar hoor er maar weinig Wildstylez in terug. Het anthem deed me nu wel een stuk meer dan de eerste keren dat ik het hoorde.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
MelvinFR wrote:
RoyAPO wrote:Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line up
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
RoyAPO wrote:
MelvinFR wrote:
Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line up
Het past meer bij Noisecontroller dan bij Wildstylez