Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vannacht gedraaid door hemzelf, Wildstylez


Dan kunnen we er nu toch wel 99% vanuit gaat dat het toch echt van Wildstylez is. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxxer

https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS ... wildstylez

Wildstylez dussssss :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:08 
 

LukeInfinite schreef:
https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS/?hl=nl&taken-by=wildstylez

Wildstylez dussssss :P :thumbsup:


zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:10 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
LukeInfinite schreef:
https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS/?hl=nl&taken-by=wildstylez

Wildstylez dussssss :P :thumbsup:


zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.

https://www.instagram.com/p/BZyhfAGhe6u ... by=q.limax
hier staat het dat hij de anthem heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice officieel dus. Had het al eerder in een ander topic gezegd, maar had er vertrouwen in dat wildstylez een anthem voor qlimax kan maken, blij dat ie niet teleurstelt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met andere woorden, titel mag worden aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..

Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
G1LL schreef:
Ik vroeg 't me net al af in het Qlimax feest topic.

Maar, ik heb nog steeds geen bron gezien van Wildstylez of Q-Dance zelf. Dus met andere woorden, ik vind dat 't nog steeds ID - Temple of Light is..

Mag je vinden, is alleen al wel vrij duidelijk toch? ;)


Wat is hier zo duidelijk aan dan? Ik zie geen officiële bron?

Daarnaast klinkt 't anthem helemaal niet als Wildstylez, vandaar dat ik ook m'n bedenkingen heb. 'T zou zomaar kunnen hoor, in dat geval heeft Wildstylez ondanks dat ik weet dat hij heel goed muziek kan maken mij zeer verrast.

En zolang de artiest niet officieel bekend is, hoort deze ook niet in de titel te staan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Officieel is het nog steeds niet, want dat is geen officieel Q account. Maargoed, dat het duidelijk is....dat weten we allemaal inmiddels wel. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 21:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.


Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij zit Q-Dance gewoon achter dat Instagram account, ook vorig jaar stonden alle artist aankondigingen daar als eerste op.

Bij mij bestaat er in ieder geval geen twijfel meer dat dit gewoon van Wildstylez is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het einde van de set van Wildstylez ging het geluid uit waarna vervolgens deze plaat kwam. Lijkt me sterk dat hij er zo'n speciaal moment van maakt met iemand anders zijn plaat. Maar goed wacht maar lekker op de aankondiging en geloof het dan nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 00:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Broken Balance schreef:
Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.


Jezus man so what? Is de rest van de line up al bekend? Wat maakt t nou uit als die heren al een keer een anthem hebben gemaakt. Ik vind t gewoon geen Wildstylez plaat, dus ik.houd andere opties nog gewoon open. Boehoe, jammer hé.


Dus omdat ik niet vind dat geit als een geit klinkt kan het ook nog een hond zijn? -.-

Wat het uitmaakt is dat het zo werkt bij Qlimax als je naar de vorige VEERTIEN JAAR kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nutteloze discussie mannen. Stop maar weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:02 
 

Gondrez schreef:
jeffrey2107 schreef:
LukeInfinite schreef:
https://www.instagram.com/p/BZyCDpdnbJS/?hl=nl&taken-by=wildstylez

Wildstylez dussssss :P :thumbsup:


zegt nog steeds niet met zekerheid dat hij het anthem gemaakt heeft, alleen dat hij er staat.

https://www.instagram.com/p/BZyhfAGhe6u ... by=q.limax
hier staat het dat hij de anthem heeft gemaakt


dat is geen officieel account volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met GILL
Broken Balance schreef:
Jezus man hoe duidelijk wil je het hebben. Wie moet het anders hebben gedaan.

Noisecontrollers, DBSTF, Headhunterz e.d. hebben al een anthem gemaakt het zijn sure as fuck Da Tweekaz niet en Bass Modulators staan niet eens bij de eerste 4 artiesten en hebben de plaat ook geen een keer gedraaid.

Kerel, ga nu geen p-stylezz'je uithalen.

Headshot was ook niet het Hardbass anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk N-Vitral
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht gehoord op een feestje hier in de buurt, gedraaid door Noisecontrollers. Werd ook met mid-intro gedraaid (eigenlijk geen idee of dat al gebeurd is, maar is me nooit eerder opgevallen), maar hoor er maar weinig Wildstylez in terug. Het anthem deed me nu wel een stuk meer dan de eerste keren dat ik het hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is


Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is


Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?

Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Ik denk nog steeds Wildstylez maar het zou me niet verbazen als het anthem van Noisecontrollers & Atmozfears is


Je weet dat zij 2 en 3 jaar geleden het anthem al hebben gemaakt?

Ja dat weet ik. Is onwaarschijnlijk dat ze het hebben gemaakt, maar ik zie hen als enige tweede mogelijkheid mocht Wildstylez het niet zijn. Anthem past voor de rest totaal niet bij andere artiesten op de line up


Het past meer bij Noisecontroller dan bij Wildstylez
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle