Je moet ook wel een beetje opgaan in je act.Pedaalemre wrote:Je posts hebben verder een iets te groot elitair randje m.i. Je laat die shit ook veel dieper klinken dan het in werkelijkheid is
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik had ook kunnen weten dat dat ene zinnetje eruit gequote ging worden zonder verdere reactie 
Er is toch nergens anders om op te reageren? Je hebt gewoon gelijk met je verhaaltje.Pedaalemre wrote:Ik had ook kunnen weten dat dat ene zinnetje eruit gequote ging worden zonder verdere reactie
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is de collab met Wildstylez.
Bron: View on Instagram
Mooi die reacties op de eerste pagina dat dit klinkt als Wildstylez.
Bron: View on Instagram
Mooi die reacties op de eerste pagina dat dit klinkt als Wildstylez.
Jordy wrote:Is de collab met Wildstylez.
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
wat een plaat 
Als ik deze 2 namen zie staan verwacht ik echt veel en veel meer.. Pakt me nergens 
Word ik nu uitgelachen of wat moet ik verder met deze reactie?patrickjeb wrote:Jordy wrote:Is de collab met Wildstylez.
Totaal niet op jou gericht, maar heerlijk dat het een collab is met WS na de discussie op de eerste pagina.Jordy wrote:Word ik nu uitgelachen of wat moet ik verder met deze reactie?patrickjeb wrote:Jordy wrote:Is de collab met Wildstylez.
Opzichpatrickjeb wrote: Totaal niet op jou gericht, maar heerlijk dat het een collab is met WS na de discussie op de eerste pagina.
Also @OP mag de titel naar correct Engels?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Volgens mij heeft niemand toen gezegd dat het niet mogelijk was dat het een collab met WSZ was
Anyways, ik had eerst 'Untameable' maar ze noemen hem zelf meerdere keren op socials 'Untamable' dus ik ga er maar vanuit dat het zo 'hoort'.
Anyways, ik had eerst 'Untameable' maar ze noemen hem zelf meerdere keren op socials 'Untamable' dus ik ga er maar vanuit dat het zo 'hoort'.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Dat is ook de correcte schrijfwijze.Pedaalemre wrote:Volgens mij heeft niemand toen gezegd dat het niet mogelijk was dat het een collab met WSZ was![]()
Not really.Kaasstaaf wrote:Dat is ook de correcte schrijfwijze.Pedaalemre wrote:Volgens mij heeft niemand toen gezegd dat het niet mogelijk was dat het een collab met WSZ was![]()
Je typt Unatamable in Google en hij corrigeert het zelf gelijk naar Untameable volgens het Engelse woordenboek. Tame en able zijn twee verschillende woorden van betekenis die uiteindelijk het woord untameable maken. Untamable wordt ook goedgekeurd maar het volgens het Oxford woordenboek is het correcte Engels Untameable.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
RTDonnyD wrote:Als ik deze 2 namen zie staan verwacht ik echt veel en veel meer.. Pakt me nergens
Dus allebei goed, maar wel altijd knullig dit soort dingen. Zal vast nog wel gecheckt worden bij de release, met Unshakable was dat hetzelfde verhaal toch? Buiten dat is het natuurlijk erg makkelijk om Sound Rush aan te vallen op hun steenkolen Engels. Iedereen die ze een keer heeft horen schreeuwen door de mic of in interviews weet dat de immer vriendelijke Nigeriaanse Uwembe, die je een Microsoft account probeert te verkopen, beter Engels spreekt dan de Sound Rush knapen.Broken Balance wrote:Kaasstaaf wrote:Pedaalemre wrote: Je typt Unatamable in Google en hij corrigeert het zelf gelijk naar Untameable volgens het Engelse woordenboek. Tame en able zijn twee verschillende woorden van betekenis die uiteindelijk het woord untameable maken. Untamable wordt ook goedgekeurd maar het volgens het Oxford woordenboek is het correcte Engels Untameable.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Heerlijke melodie! Perfect zomerplaatje 
Helaas heb je hier weinig aan, in deze “re-upload” van de live set heeft Q de climax eruit gekniptwootum wrote:Nieuwe preview toegevoegd.