Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker, maar niet speciaal.

6/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich wel een lekkere typische Wildstylez track, maar niet speciaal ofzo. In Back 2 Basics zat nog zo'n heerlijke sfeer, wat ik hierin mis. Heb betere van hem gehoord in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:53 
 
Hardtraxxer

Tiesto - Into the light?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:00 
 
Hardtraxxer

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:37 
 
Hardtraxxer

vind hem super :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:54 
 

Josh-T schreef:
Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.

Ik zie toch echt Wildstylez staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sensational schreef:
Mark One schreef:
Dat "fluitje" na de intro doet me denken aan Lenny Dee - The Dreamer en dan nog beter de Ophidian Rmx ( niet de DJ's Cut, de Rmx van 9.57 min ) . Dat zijn pas tracks met gevoel. Wat Ophidian daar heeft gemaakt is goud! Check it!!

Sorry beetje afgedwaald van het topic.


Forgotten Moments bedoel je? :)


Yep you got me :P. Ten minste een die oplet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mark One schreef:
Jezus man kom op, dit is toch te mooi voor woorden? Hoe kunnen jullie dit niet vet vinden?
Ik hou ook van echte beuk Hardstyle maar als je dit hoort op groot geluid met de zon die net onder gaat, de perfecte sfeer, met je vrienden op een outdoor feest dan vertrek je toch even in een andere dimensie? En dat bedoel ik zelf zonder de stimulerende middelen :P

Nee nee dit is voor mij perfectie. Zoals Stardust is dit voor mij weer genieten.

Wildstylez erg bedankt voor deze :worship:

Daar heb je weer zo'n nummer die je moet horen als de zon net onder gaat, de perfecte sfeer er is, je met je vrienden op een outdoor feest bent.. Wat zijn dat voor flut nummers dan, een nummer hoort gewoon altijd goed te zijn en niet 3x per jaar. Ik vind het ook maar een slap nummer, de melodie is gewoon erg simpele trance.


nee nee, ik hoor hem graag dagelijks. Hij is voor mij ALTIJD goed. Maar ik verheug me gewoon op wat voor effect hij gaat hebben op een situatie als door mij beschreven. En een beetje invloeden van andere stylen is niet erg als je maar blijft beuken! Kijk naar Hardcore nu en de Anthem van Dominator http://youtu.be/E5XexAj9gvk daar zit een stukje Dub in. Je denkt raar maar het pas gewoon in de track. Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:09 
 
Hardtraxxer

Heb Stardust en Into The Light achter elkaar geluisterd, en moet concluderen dat ik Stardust toch beter vindt.
De kick in Stardust vind ik gewoon een stuk lekkerder, krijg er gewoon kippenvel van als de melodie erin komt samen met de kick.
Outro vindt ik ook zo heerlijk, gewoon lekker simpel beuken uit het nummer.

Allebei trouwens wel heerlijke schijfjes! :loving: :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.


amen!

OT: Heerlijk nummer weer van Wildstylez! deze man blijft me verbazen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:37 
 
Artiest

The Ace of Bass schreef:
Mark One schreef:
Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.


amen!

OT: Heerlijk nummer weer van Wildstylez! deze man blijft me verbazen! :thumbsup:


Mij niet, want vrijwel alle Digital age releases van zowel NC als WSZ zijn toch vaak wel hetzelfde?
Niet dat ik alle platen slecht vind hoor, maar verbazen zou het je niet moeten doen lijkt me, of ben ik nu zo wous?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er best veel variatie in zitten, wel allemaal een beetje hetzelfde qua "rauwheid", maar wel gevarieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:43 
 
Artiest

Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.

Back 2 Basics, Big Bang en Stella Nova verschillen best veel van elkaar, tussen Gimme Love en A Different Story zijn er ook zeker verschillen en die verschillen weer best veel van Stardust en Into The Light.

Valt wel mee dus wat jij zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:13 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.

Back 2 Basics, Big Bang en Stella Nova verschillen best veel van elkaar, tussen Gimme Love en A Different Story zijn er ook zeker verschillen en die verschillen weer best veel van Stardust en Into The Light.

Valt wel mee dus wat jij zegt :P


Niet... want wat ik zeg is mijn mening plus dat dat wel mee valt, NC komen de hele tijd (ook in defqon anthem bv) met zelfde soort kicks en concepten en ik hoor opeens allemaal arp melo's.
Vind het allemaal wel meevallen, vind het geen slechte platen (wellicht Stardust dan nog wel het slechtste) maar om nu te zeggen dat al hun tracks zoveel verschillen van elkaar... nee, vind ik wel meevallen.
Vind het uberhaupt een tegenvallend label, allemaal 1 track release, faal, totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend is het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend vind ik het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he


:P

OT: ik kan er uren naar luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.

Back 2 Basics, Big Bang en Stella Nova verschillen best veel van elkaar, tussen Gimme Love en A Different Story zijn er ook zeker verschillen en die verschillen weer best veel van Stardust en Into The Light.

Valt wel mee dus wat jij zegt :P


Niet... want wat ik zeg is mijn mening plus dat dat wel mee valt, NC komen de hele tijd (ook in defqon anthem bv) met zelfde soort kicks en concepten en ik hoor opeens allemaal arp melo's.
Vind het allemaal wel meevallen, vind het geen slechte platen (wellicht Stardust dan nog wel het slechtste) maar om nu te zeggen dat al hun tracks zoveel verschillen van elkaar... nee, vind ik wel meevallen.
Vind het uberhaupt een tegenvallend label, allemaal 1 track release, faal, totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend is het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he

Digital Age heeft echt wel vernieuwende dingen gebracht hoor, noem bijvoorbeeld maar eens een oudere track niet van DA afkomstig die op Give It Up lijkt :thumbup:
Het is alleen wel zo dat ze moeten blijven vernieuwen omdat ze anders niet aan hun belofte blijven voldoen.
En het ligt er maar aan wat je als grote verschillen ziet, voor mij zijn de verschillen in ieder geval groot genoeg tot nu toe zolang ze maar niet de hele tijd hetzelfde blijven maken.. sommige tracks hebben weliswaar wat dezelfde elementen, maar toch nog variatie genoeg voor mij van wat er tot nu toe uitgebracht is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit nummer is om mee trouwen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 09:42 
 
Hardtraxx Newbie

leuk om een avond mee te beginnen. sws beter als stardust die pakte me nooit echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 01:24 
 
Hardtraxxer

Heerlijk, heeft iets weg van tiesto maar is ooo zo meer hardstyle. Ik vind het een topper! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toen ik hem voor het eerst live hoorde was ik al verliefd op deze plaat!
TOP PLAAT! :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker :D

Wildstylez, heer en meester ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle