P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Wildstylez ft. Noubya - Shake The Ground (AOC038)

Label: Art Of Creation
WEB release: 10/09/2020

Tracks:
Wildstylez ft. Noubya - Shake The Ground

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Pedaalemre on 30 Aug 2020 15:42, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Id = Shake The Ground

View on YouTube
@07:00
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 5 hours ago
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
De melodie klinkt echt weer heerlijk zo uit die AoC video op te maken :woot:
Geweldig dat de plaat de 10e al uitkomt! :D
Maar wat mij betreft hadden ze dan al eerder een preview mogen vrijgeven om wat meer aandacht te genereren vooraf :thumbup:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
hurricane wrote:De melodie klinkt echt weer heerlijk zo uit die AoC video op te maken :woot:
Geweldig dat de plaat de 10e al uitkomt! :D
Maar wat mij betreft hadden ze dan al eerder een preview mogen vrijgeven om wat meer aandacht te genereren vooraf :thumbup:
Ook wel eens leuk IPV een half jaar wachten toch? :P
Wildstylez altijd goed! Kleine snippet uit die aoc episode maar kan me niet voorstellen dat het een bout plaat wordt.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Heel erg benieuwd naar deze.

Trouwens het release beleid nogmaals van AOC :thumbsup:
En dikke :thumbup: voor Wildstylez, ik snap best dat in het geval van een Atmozfears en Sound Rush met een album dat je niet alles te snel released, je wilt het promoten op een festival en de mensen los zien gaan op jouw nieuwe tracks.
Maar ik vind het heel fijn dat Wildstylez in de laatste AOC video zegt ik geef de mensen in deze rare en donkere dagen juist iets om naar uit te kijken en release gewoon mijn muziek dat vind ik echt dikke klasse :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
View on YouTube
Wildstylez tracks zijn altijd lekker :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Zo fijn weer :loving:
Hardtraxxer
158 posts member since 2015
last seen Feb 2024
jeff wrote:Maar ik vind het heel fijn dat Wildstylez in de laatste AOC video zegt ik geef de mensen in deze rare en donkere dagen juist iets om naar uit te kijken en release gewoon mijn muziek dat vind ik echt dikke klasse :thumbsup:
Ja dit vooral, als elke producer er nou zo over dacht...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke midintro, melodie en vocal op eerste gehoor niet helemaal mijn ding, maar kan nog wel groeien. In ieder geval een constante plaat aan prima platen :).
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Vind hem maar saai. Melodie slaap verwekkend :/
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Beetje een Russian Hard Bass intro.
Verder een beetje saai.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Wildstylez is met zijn releases dit jaar zo maar weer een van de interessantste euforische producers geworden, ook dit klinkt gewoon weer als topkwaliteit :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
HC4LMichaelRoza wrote:Zo fijn weer :loving:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Wat ik persoonlijk heel jammer vind is dat Wildstylez steeds meer neigt naar de zeurige leads zoals Heady ook doet.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vind de mid vrij saai. Vanaf de break wordt het beter en dan is de climax wel weer top :loving: Toch vind ik deze veel minder dan Deeper Than The Ocean.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 51 minutes ago
Vocals zijn top. Verder niet speciaal, maar wel leuk luisterplaatje.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Tot aan 1:57 vind ik het gewoon weer saai klinken. De vocals die er dan op 1:57 inkomen geven me wel wat energie, maar op het moment dat de melodie er goed en wel in komt verdwijnt die energie toch weer een beetje. Begin van de melo vind ik eigenlijk nog best fijn klinken (2:20 tot 2:25 in het YT sample), maar dan rondt die hem voor mij toch weer op een manier af die ik jammer vind. Die eerste paar noten klinken nog uplifting, maar daarna trekt die het weer naar beneden ofzo, waardoor het alsnog weer wat zeikerig begint te klinken. Zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven.

Als de grofweg de eerste 2 minuten van de plaat me nou wat meer hadden kunnen boeien had ik deze misschien nog wel eens een keertje vaker opgezet, maar nu laat ik hem toch weer links liggen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Midintro is inderdaad best wel saai, er gebeurt gewoon niks. Break en vocalen zijn wel heel mooi. De climax pakt me toch eigelijk ook weer niet. Misschien nog vaker opzetten.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik vind het wel een tof plaatje, maar heb wel het idee dat de track veel overeenkomsten heeft met andere WS/P1 platen.