Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
G1LL schreef:
Dit is de stijl van Joram, hoezo verwacht je iets anders?

Wat is dat voor statement? ''Dit is de stijl van Joram'', zou je dat kunnen toelichten?


Dit nummer is gewoon wat hij mooi vind om te maken, dat jij 't niks vind dat kan, maar wat hij nu maakt of iets wat daar in de buurt zit gaat hij echt niet veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
G1LL schreef:
Dit is de stijl van Joram, hoezo verwacht je iets anders?

Wat is dat voor statement? ''Dit is de stijl van Joram'', zou je dat kunnen toelichten?

@ Unleashed: Eerst 1 ding, ik ga geen lijst vragen beantwoorden, daar houd ik niet van. Als tweede haal je woordgebruik naar voren, terwijl in een forum waar meningen worden geuit, zeker bij woorden als ''commercieel, talentloos, slecht, lelijk, vals, drive'' noem maar op, alles zo multi-interpretabel is als wat. Om die redenen neem ik jouw tegenspraak niet serieus en ga hier dus ook niet op in.
Ik vraag je om jouw interpretatie van talentloos en commercieel te geven, beetje jammer dat je daar niet eens een onderbouwd antwoord op kunt geven.. denk dat Wildstylez je ook nooit serieus zal gaan nemen als je niet eens duidelijk een mening over zijn muziek van argumenten kan voorzien :P (naast dat simpele geschreeuw van: commercieel, talentloos, etc. zonder enige verdere onderbouwing)

En waarom zouden mensen hier jou nog serieus moeten nemen (als ze dat al doen) als je niet eens je mening kunt onderbouwen, als er je een paar kritische vragen worden gesteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dit nummer is gewoon wat hij mooi vind om te maken

Dat betekent niet dat het af kan wijken van zijn stijl. Juist al die collabs de laatste tijd vind ik de beschrijving voor de eerder genoemde afwijking, datgene wat ik jammer vind.

G1LL schreef:
dat jij 't niks vind dat kan, maar wat hij nu maakt of iets wat daar in de buurt zit gaat hij echt niet veranderen.

Nee dat weet ik ook wel, zo gaat het al jaren namelijk in deze scene. Feit blijft dat het een forum is waar meningen geuit mogen worden, dus dat doet men dan ook, hoe tot-niets-leidend ze ook zijn.

@ Unleashed: Denk je nou serieus dat ik recht naar Joram spreek hier? Tuurlijk niet man. Het gaat hier al jaren zo dat er over vanalles wordt geklaagd dat het anders moet en noem maar op. Heeft dat tot succes geleid? Nee. Om nog maar te zwijgen over het feit dat niet alle artiesten Hardtraxx-feedback lezen, laat staan verwerken. Ik ga mijzelf hiernaast niet verantwoorden multi-interpretabele begrippen aan jou uit te leggen, want dan komen we in een vicieuze kansloze discussie terecht die het topic alleen maar met bullshit opvult waar geen einde aan komt. Die fase kunnen we onderhand ook wel skippen, capiche? Dat je zulk soort dingen gelijk weer moet koppelen aan iemand die 'wegloopt van discussies' of 'niks kan beargumenteren of onderbouwen' is jouw probleem, maar als je je daarbij fijn voelt dat te denken over mij moet je daar vooral mee doorgaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet zo best

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dit is dus hoe een Swedish House Mafia plaat op 150 bpm zou klinken. Want dat is in feite wat je nu over houdt, een Euforic / Progressive House-plaat, maar dan op 150 bpm. De opbouw is as such, de synth is as such en zelfs de kick is niet veel anders dan dat. En als je de plaat op die manier wilt beoordelen, komt hij er nog best goed vanaf. Maar wil Mr. Metekohy aub ophouden met zeiken over "haters" (en met hem oa ook Dhr. Rebergen)? Met hun "hoe zou HS klinken als mensen iets op haters uit zouden doen"? Want het antwoord is" misschien wel zoals nu, maar daar weten jullie inmiddels weinig meer van". Schijt aan hokjes, maar als je dan toch zover afdrijft van wat je tracht te maken, geef het dan ook maar een eigen naam, want de basis kenmerken van hardstyle (veel energie, een wat hardere kick dan de meeste elektronische genres) bevat het inmiddels niet meer.

Zeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
538 Fanclub ‏@538FanClub 27m

"In #maakhetofkraakhet: @wildstylez - Lights Go Out! SMS 5380,tweet #maken of #kraken naar @labrando of bel 0909 3000 538! #Radio538 #Primeur"


Here we go...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Citaat:
538 Fanclub ‏@538FanClub 27m

"In #maakhetofkraakhet: @wildstylez - Lights Go Out! SMS 5380,tweet #maken of #kraken naar @labrando of bel 0909 3000 538! #Radio538 #Primeur"


Here we go...


@538FanClub: #maakhetofkraakhet: @wildstylez - Lights Go Out is gemaakt met 85% #Radio538”//

Verrassend he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite

CAN YOU FEEL THE BASS?!?! No I don't..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dit is nou totaal niet waarom ik naar hardstyle ben gaan luisteren. Jammer dat Wildstylez deze kant op is gegaan, want qua melodieën is het de meest geniale producer.

Over de vocalen, tsja waarom moet dit nou. Gebruik nou eens een goede reversed bass als intro of een stevige mid, maar nee hoor, er moet weer gezongen worden. Ik zag een filmpje van Mysteryland waar Wildstylez YoS draaide. Ongelofelijk dat de mensen wat tegenwoordig op dat soort feesten afkomen wel mee kunnen zingen maar op het moment dat er een kick bij komt kijken gaan ze stil staan en pakken ze hun telefoon erbij. Misschien vinden ze die kicks wel zacht (wat ik wel heb), maar het is gewoon een totale achteruitgang van het hele hardstyle idee.

Dit nummer kan dan misschien wel mooi zijn qua sounds, maar niet meer wat ik zoek in hardstyle. Ik ben blij dat er een definitieve andere tak van de scene bij is gekomen die steeds meer aan het groeien is. Dan kunnen ze zeggen fuck de hokjes maar laat mij lekker in hokjes denken en geef mij gewoon de 'raw-hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

100% eens met wat iMark hierboven zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is toch nog 2% minder 'gemaakt' dan Never say goodbye, en daarvoor Year of summer. Als we deze dalende lijn aanhouden dan wordt zijn 18de track 'gekraakt' en dan dringt het tot hem door dat hij weer echte hardstyle moet maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 01:11 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Nee, dit is nou totaal niet waarom ik naar hardstyle ben gaan luisteren. Jammer dat Wildstylez deze kant op is gegaan, want qua melodieën is het de meest geniale producer.

Over de vocalen, tsja waarom moet dit nou. Gebruik nou eens een goede reversed bass als intro of een stevige mid, maar nee hoor, er moet weer gezongen worden. Ik zag een filmpje van Mysteryland waar Wildstylez YoS draaide. Ongelofelijk dat de mensen wat tegenwoordig op dat soort feesten afkomen wel mee kunnen zingen maar op het moment dat er een kick bij komt kijken gaan ze stil staan en pakken ze hun telefoon erbij. Misschien vinden ze die kicks wel zacht (wat ik wel heb), maar het is gewoon een totale achteruitgang van het hele hardstyle idee.

Dit nummer kan dan misschien wel mooi zijn qua sounds, maar niet meer wat ik zoek in hardstyle. Ik ben blij dat er een definitieve andere tak van de scene bij is gekomen die steeds meer aan het groeien is. Dan kunnen ze zeggen fuck de hokjes maar laat mij lekker in hokjes denken en geef mij gewoon de 'raw-hardstyle'.


Wildstylez maakt wat ie wil maken en jij gaat hem vertellen wat ie zou moeten doen? Klopt niet hea! Laat die mensen lekker naar zijn setjes gaan, wat trouwens helemaal niet zo verkeerd is aangezien Wildstylez nog veel meer geweldige en toffe platen maakt naast YoS, Lose My Mind en zijn top-40 hitjes. Lose Control is daar weer een mooi voorbeeld van (vind ik), gewoon terug naar de roots! Helemaal prima dat jij je kan vinden in de raw hardstyle, maar niet iedereen zoekt wat jij zoekt in hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terug naar de roots :lol: :lol: :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Terug naar de roots :lol: :lol: :lol: :')


Het is wel terug naar de roots maar niet die van wildstylez. Je hoort oude kenmerken van ME niet van Wildstylez.
En zelfs dat zijn niet de Rootz want het klinkt niet echt als een Decibel 2002 anthem remix ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik kan huilen of lachen maar ik vind dit echt een pareltje. heerlijke sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Elexz schreef:
Terug naar de roots :lol: :lol: :lol: :')


Het is wel terug naar de roots maar niet die van wildstylez. Je hoort oude kenmerken van ME niet van Wildstylez.
En zelfs dat zijn niet de Rootz want het klinkt niet echt als een Decibel 2002 anthem remix ofzo.

Exact om die reden lach ik dus ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Terug naar de roots :lol: :lol: :lol: :')


Dat is indd wel een beetje overdreven, maar voor Max Enforcer geldt dat wel degelijk. Seismis WOOHH! :yay: Daarom vind ik dit zo'n heerlijk nummer. Alleen het bpm moet snel omhoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen mensen ook nog genieten van muziek?

OT: Fijn plaatje ben hier lekker op losgegaan bij XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit echt een van de slechtste platen van joram. En volgens mij is hij het eens, want hij draait hem nooit in een set, dus dat is positief, de laatste tijd zijn zn setjes best wel aardig met heel wat oudere klappers tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Ook ik vind dit een van de mindere. Kicks worden ook steeds slapper volgens mij. Wel positief dat het weer eens een solo release is en geen Remix oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kicks klonken in de trailer veel harder

deze heeft ie aangepast

Vind dit persoonlijk een prachtig nummer. heerlijke melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mainstream-hardstyle gaat ook gewoon steeds meer richting progressive house op 150 BPM met een wat hardere kick ;)

Het is eigenlijk niet eens zo heel slecht, net als Imaginary geen tracks waar ik voor naar een feest ga, maar heerlijk voor in de auto of thuis luisteren. Daar is hardstyle oorspronkelijk niet voor bedoeld, maar ik denk dat we nu toch maar gewoon moeten accepteren dat er een hoop veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mainstream-hardstyle gaat ook gewoon steeds meer richting progressive house op 150 BPM met een wat hardere kick ;)

Het is eigenlijk niet eens zo heel slecht, net als Imaginary geen tracks waar ik voor naar een feest ga, maar heerlijk voor in de auto of thuis luisteren. Daar is hardstyle oorspronkelijk niet voor bedoeld, maar ik denk dat we nu toch maar gewoon moeten accepteren dat er een hoop veranderd is.


Ik denk dat die twee makkelijk naast elkaar kunnen leven. Je ziet een beetje hetzelfde bij techno en Bakermat.

In deze tijd van internet denk ik dat de invloed van radio overschat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 09:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Saai en deze kicks zijn echt heel slecht. Terwijl ik zijn kicks vroeger altijd juist geweldig vond. :/

Citaat:
mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:18 
 
Hardtraxx Elite




@ 7:42. Heet volgens de beschrijving gewoon Lights Out.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle