Klopt neefGoldenstyle wrote:wildstylez fanboyMillard Fillmore wrote:Dat stuk van wildstylez 10/10
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja SZP ook iddJeroenB93 wrote:En SZP he?Pedaalemre wrote:Alles met Wildstylez sws instant kloppende erectie
sterk, goeie pokoe inderdaad.Millard Fillmore wrote:Klopt neefGoldenstyle wrote:wildstylez fanboyMillard Fillmore wrote:Dat stuk van wildstylez 10/10
Oja nog geen reactie gezien over het releasebeleid van AoC in deze topic, doe ik het even. RELEASEBELEID AOC
En het stuk van DBSTF 9/10 dus deze track 9,5/10Millard Fillmore wrote:Dat stuk van wildstylez 10/10
Die melodie komt me enorm bekend voor, van een andere hardstyle plaat, volgens mij ook uit de Art Of Creation/Scantraxx hoek.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb precies hetzelfde maar kan er helaas niet opkomenBroken Balance wrote:Die melodie komt me enorm bekend voor, van een andere hardstyle plaat, volgens mij ook uit de Art Of Creation/Scantraxx hoek.
-
A
Vind hem wel lijken op Wildstylez- ShadowMillard Fillmore wrote:Heb precies hetzelfde maar kan er helaas niet opkomenBroken Balance wrote:Die melodie komt me enorm bekend voor, van een andere hardstyle plaat, volgens mij ook uit de Art Of Creation/Scantraxx hoek.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Lekker zomers plaatje zeg 
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 17 days ago
Gvd WAT een plaat weer hey 
Millard Fillmore wrote:Heb precies hetzelfde maar kan er helaas niet opkomenBroken Balance wrote:Die melodie komt me enorm bekend voor, van een andere hardstyle plaat, volgens mij ook uit de Art Of Creation/Scantraxx hoek.
Deed mij erg denken aan Audiotricz & Demi Kanon - Fallen Horizon, ook zo'n kneiter btw.
Wat een plaat dit man man man
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Allemachtig wat is deze lekker zeg.
Wat ik wel een beetje begin te vinden .... die pauper intro's hebben zo verdomd weinig energie, pfffff
Aparte basslijnen en krakende synths is not my cup of thee als je het vergelijkt met de ongekende drive die deze plaat verder met zich meeneemt.
Wat ik wel een beetje begin te vinden .... die pauper intro's hebben zo verdomd weinig energie, pfffff
Aparte basslijnen en krakende synths is not my cup of thee als je het vergelijkt met de ongekende drive die deze plaat verder met zich meeneemt.
wat een pareltje
ik vind de intro juist heel veel drive hebben
en die typische wildstylez screech 
Mee eens, echt een super lekkere plaat dit!Bowlingbal wrote:wat een pareltjeik vind de intro juist heel veel drive hebben
en die typische wildstylez screech
Fijne track dit! Zit heel goed in elkaar.
Niet hun beste plaat, maar hij is zeker fijn!
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Heerlijk