Amateurs zijn jullie!! totaal geen verstand van, Hardstyle inhoud

Wat nu onder raw valt is nu de huidige generatie hardstyle dat is hardstyle voor (bedoelt is!!! )dat andere house achtige blije veel zang in zitten dat is totaal geen hardstyle mankeerd echt wat aan jullie oren

dit is gewoon weer zo probeer style kijken of het aan slaat bij publiek, Niet dus zelfde als met jump en dubstep als toen dat ze dat er in gooide!!
Zeg nou eens eerlijk vindt jullie dit mooi dan!? Nou ik dacht het totaal niet, het echte hardstyle publiek niet!!!!!!
Van de dagjes mensen en die wana bee mensen niet anders van verwacht kom zeg hebben 10 jaar gemist!!! weet niet wat het in houd Het is gewoon de WAARHEID
Ben het ook eens x zat van domme gezeur van jullie!! IK zelf mening geef heel hardtraxx over me heen krijg, als een ander het zegt van dikke saad set is er niks aan de hand!! Altijd van die achterlijke argumenten dat ik het niet te hard vindt over de melody enzo helemaal niks mee te maken!! IK zeg waar het op staat ongezouten mening, die house achtige vrolijke zang rommel niet in had gezeten hoor je mij niet klagen dit is gewoon geen hardstyle valt onder ander genre!! dit onderscheid niet kunt horen mogen beter gaan verdiepen in de hardstyle:Lekkere melodyen en stevige beat erin, Zin heb om te stampen niet die saaie blije house achtige zang rommel!! kijk je maar op livesetdatabase youtube voor reakties bij setjes zelfde mening als mij: bv headhunterz qlimax 2014 frontlinner de laatste tijd wordt iedereen klaaagt erover snap ook niet dat die dj,s er niks mee doen!!!Hardstyle veranderd met de tijd alleen maar beter!!
Trouwens zie ook niemand die CD1 mooi vindt/ Wat zeuren jullie nou!!
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.