Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Geck-o Space Pilot geremixt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA Remix is best wel tof. Had alleen wel een epische break verwacht. En wat meer melodieuze elementen in de climax. Nu is hij wat kaal, maar nog steeds best wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het enige goede aan de Chief Remix is dat die melodie niet wordt voortgezet, maar voor de rest is het helemaal niks.

TOA remix meer van verwacht. Het is een prima nummers, maar ik verwacht altijd wat meer dan prima bij hen. Dat hele chaotische aspect van het origineel mist.

Geck-o remix is de winnaar voor mij, machtige climax. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de Geck-O remix, monsterlijk vet en hard :worship: Supergaaf nummer ook.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van de remix van The Chief moet vinden. Heb zelf niet zo veel met het origineel, maar deze remix doet me ook nog niet zo veel.

Van de remix van TOA had ik meer verwacht, maar alsnog is die wel erg lekker. Ik mis een beetje de sfeer die ze normaal wel heel goed in platen kunnen leggen. Een nummer als Hidden - Past the Flesh, die hetzelfde kickpatroon gebruikt, luister ik dan veel liever dan deze. Op zo'n nummer had ik eigenlijk ook gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijke snare in die TOA remix zeg. Verder niet echt mijn ding.
Geck-o remix is me wat te sloom, wel een vette sfeer en gave synth.
Chris One remix bevat veel sfeer en heeft behoorlijk wat drive maar ik zet toch liever het origineel op.

Beetje tegenvallende release met alleen de Chris One remix die ik wat vaker op ga zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Excitement Initiated is echt episch zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:26 
 
Hardtraxxer

TOA remix :clap: en de Chris One remix zijn wat mij betreft geslaagd. :thumbup:

De remix van Geck-O vind ik eigenlijk beetje boring, maar miss. komt het ook omdat ik hem maar een ouwe chagrijn vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 17:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Huh say what? Geck-o oud en chagrijnig? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

goed argument ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Snap het lof van die Geck-o remix niet zo, hoor helaas totaal geen elementen van het origineel erin terug

Volgens mij hebben ze dezelfde vocals, maar snap dat dat moeilijk hoorbaar is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
chas1n schreef:
Snap het lof van die Geck-o remix niet zo, hoor helaas totaal geen elementen van het origineel erin terug

Volgens mij hebben ze dezelfde vocals, maar snap dat dat moeilijk hoorbaar is..


Echt klasse opgemerkt! Ik hoor BIJNA geen elementen van het origineel erin terug, ik zal het verbeteren voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o remix trekt me minder dan een gebruikelijke geck-o plaat (voor het eerst sinds tijden overigens), helaas! Rest is niet mijn smaak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle 3 lekker imo. Die van Geck-O is geniaal, zou er wel een 150 BPM edit van willen horen.
Die van TOA vind ik juist heerlijk. Bewijst maar weer dat ze ook gewoon geniale 4x4 industrial kunnen maken. Al vind ik de climax idd ook een beetje leeg.
The Chief is wel vet, niet meer niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen de TOA Remix wel redelijk en die is alsnog flink onder m'n verwachtingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Chief: Origineel nooit iets mee gehad. Ik vind hier de sfeer in combinatie met Chris One's stijl goed overkomen. Prima kicks ook.
Excitement Initiated: Geniaal gewoon.
Done (Undone remix): Origineel was nooit aan mij besteed. Eens kijken wat ik hier van vind.
Vette plaat hoor. Vind tempo net iets te hoog maar rest vind ik heel vet. Wat voor genre is dit eigenlijk? Ken eigenlijk alleen Undetected en Einstein die hier op lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Valt gewoon onder de noemen Industrial, lijkt me. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:24 
 
Hardtraxxer

Geck-o is de hele dag aan het hallucineren en aan het spacen. Daarom komt ie ook met dit soort meesterwerken. Jezus, wat mooi. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
The Chief: Origineel nooit iets mee gehad. Ik vind hier de sfeer in combinatie met Chris One's stijl goed overkomen. Prima kicks ook.
Excitement Initiated: Geniaal gewoon.
Done (Undone remix): Origineel was nooit aan mij besteed. Eens kijken wat ik hier van vind.
Vette plaat hoor. Vind tempo net iets te hoog maar rest vind ik heel vet. Wat voor genre is dit eigenlijk? Ken eigenlijk alleen Undetected en Einstein die hier op lijken.


Genre is Crossbreed, Dit is waar Wavolizer zich op gaat richten samen met industrial
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excitement Initiated Remix is voor mij echt de track van het jaar, elke keer als dat geluid in de break start weer kippenvel. Heel apart sfeertje in die track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-0 remix vind ik nog wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik eerst niet helemaal weg was van de Geck-O remix zoals de meeste hier, maar nu vind ik hem echt geweldig. :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle