Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:58 

Hardtraxx Addict

ik vind hem wel lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:00 

Hardtraxx Addict

Oké, dat was een erg leuk grapje om dit topic een 'toepasselijke' slechte kick te geven.

Ik vind die kick juist wel lekker. Eentje die je aanzet alsof alles meetrilt in je huis of auto, dat is toch mooi man. En die VIP edits als release vind ik nooit zo bijzonder, aangezien dat zo goed als het zelfde als het origineel is. Maar Imagination kan ik wel waarderen. Lekker ook met die snare erbij in de climax en de gebruikelijke fijne wavokickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme 1:10 bij Imagination is zo verschrikkelijk lekker :worship: De rest van de track is ook helemaal leuk. Wel jammer dat die laatste kicks er niet eerder in komen, hopen dat ie die anders nog eens gebruikt! Kick stoort me niet.

Debt of Blood VIP is echt vet, drive vanaf 1:48 onder de break is fenomenaal. Parampa prarampa etc daarna is heel erg vet, moet live geniaal zijn. Wil ik graag nog eens meemaken. Kick op het einde is moelijk vet. VIP is - sowieso live- toch wel vetter dan het origineel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:38 

Hardtraxx Veteran

Dept of Blood VIP klinkt echt zo fijn :worship:

Imagination na een paar keer luisteren weet me toch niet te overtuigen, vind het echt helemaal niks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:07 

Hardtraxx Veteran

Wauw, dit is weer zó niet mijn ding. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:08 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Wauw, dit is weer zó niet mijn ding. :P

Zoals helaas vaak het geval is bij Wavolizer, net niet voor mij (Behalve Sympho :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:08 

Hardtraxx Addict

Nope niks voor mij dit :x
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle