Hardtraxx Veteran

Waverider :worship:! Deze man laat een hoop moois horen!
Donateur

Alleen niet op dit nummer.
Wat een kutbreak en melodie. Deuntje gaat alle kanten op behalve de goeie en de Respect-synth is gaar.
Hardtraxxer

Ik vind hem toch verdacht veel weghebben van D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (The Pitcher Remix).
Hardtraxx Veteran

Steven schreef:
Ik vind hem toch verdacht veel weghebben van D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (The Pitcher Remix).

Deze was toch al een tijdje af weet ik toevallig.
Hardtraxx Veteran

het is een goed nummer, maar niet een die in mijn favorieten gaat. Hij luistert lekker weg even tussendoor is hij goed te doen, maar het is geen nummer waar ik echt voor opzoek ga als ik op m'n computer zit.
Hardtraxx Veteran

Die vocals zijn zo verschikkelijk, zon zeikerig jank stemmetje wat in je hoofd blijft zitten. Dit werd ook op Hard Bass gedraait, belachelijk! :thumbdown:
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Die vocals zijn zo verschikkelijk, zon zeikerig jank stemmetje wat in je hoofd blijft zitten. Dit werd ook op Hard Bass gedraait, belachelijk! :thumbdown:

Niet belachelijk, wel als die om half zes 's morgens gedraaid wordt. Belachelijk.
Bierkoning

Lekker plaatje, ook live is ie wel lekker, maar niet om half 6 idd, ergens in team green had ie wel leuk geweest

Pommer schreef:
Lekker plaatje, ook live is ie wel lekker, maar niet om half 6 idd, ergens in team green had ie wel leuk geweest

headhunterz had deze beter kunnen draaien in z'n set, dan past het nog maar om half 6 is idd erg belachelijk :thumbdown:
Hardtraxx Veteran

Intro is wel leuk :)
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Maximum schreef:

Niet belachelijk, wel als die om half zes 's morgens gedraaid wordt. Belachelijk.

Ja klopt, maar het is HARD Bass en de 1e teams zijn nog wat rustiger, dus wat er al werd gezegt HHZ had m bvb kunnen draaien. Geen Psycho, maar wel dit. Laat ME a.u.b. lekker nobody said it was easy draaien op een ander feest, gatverdamme! :thumbdown:
Hardtraxx Newbie

Standaard track ja, maar met zo'n melodie mag dat. Wat een knaller!
Hardtraxx Newbie

:love:
Wat een gruwelijk vet nummer, hoop dat Waverider met zulke tracks blijft komen!
Hardtraxx Veteran

Mitta schreef:
:love:
Wat een gruwelijk vet nummer, hoop dat Waverider met zulke tracks blijft komen!

Hmm, wel aardig plaatje, maar ik heb liever platen als Epic/Dilemma. :)
Kraak... Piep...

Digital Punk & Waverider - Death Sentence
Vind ik nog t enige echt goeie van waverider

Epic, Dilemma en deze gaan wel.
Hardtraxxer

Het is een leuke plaat die fijn klinkt, verder niets bijzonders :).
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Digital Punk & Waverider - Death Sentence Vind ik nog t enige echt goeie van waverider

Epic, Dilemma en deze gaan wel.

enig echt sterke platen van Waverider imo.
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
De eerste echt falende TiLLT(Gold) release voor mij.

Je hebt het niet lekker zitten!! :x

Niceee plaatje :yay:
Hardtraxx Newbie

Heerlijk nummertje :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle