Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 dec 2022 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow wat een heerlijke track is het toch :love:
En die nieuwe 2e climax is dikke prima :D
Blij dat dit soort zalige muziek nog wordt gemaakt :worship:

Titel is dus "Wild Love"
Bericht Geplaatst op 23 dec 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat die 2e climax teveel leek op die van Jay en Audiotricz, ik vond juist die hoge uithalen zo lekker :cry:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2022 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand de track los?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2022 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam deze op youtube tegen:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Oude versie heeft toch mijn voorkeur, maar deze klinkt ook zeker niet verkeerd!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2022 00:53 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Oude versie heeft toch mijn voorkeur, maar deze klinkt ook zeker niet verkeerd!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2022 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waaauw, wat ontzettend goed dit. Die 2e climax is echt geweldig (L)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2022 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat weer :loving: Mooi dat de tweede climax veranderd is want deze is stukken fijner
Bericht Geplaatst op 28 dec 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KvdB schreef:
Pipa schreef:
Oude versie heeft toch mijn voorkeur, maar deze klinkt ook zeker niet verkeerd!

Dit dus, al vind ik de 2e climax wel wat voorspelbaar.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2022 15:33 
 
Hardtraxxer

Pff die tweede climax van de eerste versie :drool:

Persoonlijke favoriet eigenlijk al jaren. Zoveel steengoede melodieen en een bak gevoel in platen. Midintro van Stay Alive vind ik nog steeds ongekend.

OT: de final version is ook heel erg lekker, maar die hoge uithalen uit het origineel.. Pff veeg mij maar op hoor als ik die live hoor :love:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2022 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, wat een lekker nummer zeg :loving:
Eindelijk de kick ook perfect passend :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2023 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Birdieb1992 schreef:
Pff die tweede climax van de eerste versie :drool:

Persoonlijke favoriet eigenlijk al jaren. Zoveel steengoede melodieen en een bak gevoel in platen. Midintro van Stay Alive vind ik nog steeds ongekend.

OT: de final version is ook heel erg lekker, maar die hoge uithalen uit het origineel.. Pff veeg mij maar op hoor als ik die live hoor :love:

Helaas ga je die nooit meer horen. Vind het ook erg jammer. Maar deze track met de nieuwe melo blijft ziek goed! WP weer een van m’n favoriete artiesten
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens WP insta is de track deze week afgerond en volgt de release datum spoedig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2023 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt 18 mei uit

Bron: https://www.facebook.com/wastedpenguinz/
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 04:40 
 
Hardtraxx Veteran

Er is ook een alternate version uitgebracht met de oude 2e climax :loving:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 08:21 
 
Hardtraxxer

Zo tof dat hij die Alternate version ook heeft uitgebracht! :loving:

Die melodie is echt heerlijk :love:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is volgens mij bijna uniek dat een artiest op verzoek van velen ook de eerste versie uitbrengt
Respect voor WP dat hij dit doet :loving:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Laten we even beginnen met dat dit een heerlijke plaat is! Meteen een smile op mijn gezicht toen ik deze video bekeek haha :love:

Maar helaas is de melodie in de 2e climax vrijwel identiek aan de 2e climax van Illuminate The Way. Pontuz gaf zelf ook al aan dat hij hem er te veel op vond lijken en hem idd zal aanpassen.

Jammer, maar wie weet misschien een Wasted Penguinz remix ooit.. :P


Toch nog de tweede melo mogen gebruiken dus.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2023 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, allebei de versies eigenlijk wel. Maar k vind toch vooral die eerste climax het beste :loving:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2023 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de originele 2e melodie veel beter :loving: dus niet de alternate mix.

Lekker zweven!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2023 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat weer! :loving: Vind de nieuwe versie nog beter dan de ouwe :loving:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2023 10:52 
 
Hardtraxxer

Deze kwam gisteren ‘per ongeluk’ voorbij op Spotify en moet toegeven dat dit echt een lekker plaatje is!
Fijn zomers sfeertje :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 mei 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne opzwepende plaat ^^
Bericht Geplaatst op 23 mei 2023 15:06 
 

ik vind dat de track veel te snel gaat. misschien zou het bpm een beetje terugschroeven helpen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle