Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:20 
 

Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:58 
 
Hardtraxx Elite

IvoWII schreef:
Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.

Bijna alle WP melodieën zijn baas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:25 
 

CyrilHS schreef:
IvoWII schreef:
Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.

Bijna alle WP melodieën zijn baas :)

Smaken verschillen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een groot nadeel van Wasted Penguinz vond ik de overmatige hoeveelheid break in de muziek (en daarmee ook hun sets). Deze track heeft daar veel minder last van, groot pluspunt dus. Aardige plaat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien :) . Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
G1LL schreef:
Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien :) . Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Een groot nadeel van Wasted Penguinz vond ik de overmatige hoeveelheid break in de muziek (en daarmee ook hun sets). Deze track heeft daar veel minder last van, groot pluspunt dus. Aardige plaat :).

Precies.
Kicks zijn nog steeds niets, maar dit is prima om een keertje op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow dit is wel onverwacht, had geen release verwacht voor het album! Lekkere melodie, kicks neem ik voor lief. Sfeer is echt lekker in de nummers van Wasted Penguinz! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 17:19 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.


Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.
Waaronder een aantal cd's van Bass Events; The Qontinent compilaties, Reverze, Bassleader cd's etc.. met catalog#: TOFF-***

Dus dit is gewoon de eerste "single" release op dit label. En doorvoor gebruiken ze nu TM ***.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaOwner schreef:
jambekkie schreef:
Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.


Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.
Waaronder een aantal cd's van Bass Events; The Qontinent compilaties, Reverze, Bassleader cd's etc.. met catalog#: TOFF-***

Dus dit is gewoon de eerste "single" release op dit label. En doorvoor gebruiken ze nu TM ***.. :thumbup:


indeed, dat Dirty Workz een sublabel van Toff music was wist ik niet :$ :P
Maar dan zat ik dus toch goed dat ze op Toff music alleen albums uitbrengen, en via de catalog TM nu ook ''single'' gaan releasen!
Maar zou dit een mogelijke hint kunnen zijn dat WP zich bij DWX gaan voegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom het nou weer 'RaindropZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ' moet zijn is me nog steeds onduidelijk... Doe voor de verandering dan wél gewoon 'Raindrops', dan kan ik ze nog enigszins serieus nemen... Maar goed, maakt verder ook vrij weinig uit, gezien dit weer een standaard WP plaat is zonder enige innovatie of inspiratie, dus meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Waarom het nou weer 'RaindropZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ' moet zijn is me nog steeds onduidelijk... Doe voor de verandering dan wél gewoon 'Raindrops', dan kan ik ze nog enigszins serieus nemen... Maar goed, maakt verder ook vrij weinig uit, gezien dit weer een standaard WP plaat is zonder enige innovatie of inspiratie, dus meh.


Zegt Elexzzzzzzzzzzzzzz xd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat Elex al bestond :P Is ook al 100x eerder voorbij gekomen dit.. Daarnaast ben ik geen artiest, dus dan boeit het al helemaal weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Destination schreef:
G1LL schreef:
Mij veel ;) Met zo'n naam ga ik je als artiest niet serieus nemen.


Sorry maar wat is dat nou weer voor een belachelijk iets? Het draait tenslotte toch om de muziek? Ik snap dat de naam een beetje kinderachtig is maar om er nou zon probleem van te maken xd


Ik maak d'r een probleem van :P . Mijn tracklist moet er gewoon leuk uit zien, en als er Wasted Penguinz staat, staat dat zo kinderachtig en amateuristisch. Natuurlijk moet je dit niet te serieus nemen, maar zolang ik de platen niet geweldig vind kies ik er nog steeds voor de nummers niet te draaien :P .

Dan zet je toch er in plaats van Wasted Penquinz er gewoon WP neer?
Verder best leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren

Die klachten lees je warez sites zeker? :lol: wil je genoeg redenen geven op om WP en de track te zeiken, maar dit... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren


Eén van de grappigste comments in tijden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjaa, die melo is zo ontiegelijk dik :love: :worship:

MAAR, dan komt die kick erin... :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:16 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem zo druk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie is weer erg sterk, ze mogen alleen even in de leer bij iemand die wat beter is in het maken van kicks (en dan bedoel ik iedereen behalve Code Black)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al zouden ze CB z'n kick gebruiken klinkt het alsnog een stuk beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.


Is toff Music niet gewoon van Didier en jaime?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:02 
 

erg mooi nummer vooral het stuk na de intro als je die raindropz hoort vallen prachtig ook de qlimax is erg goed toppie :D :D :D :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle