Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Productietechnisch gezien klonk het minder maar ik vond de melodieën veel sterker, zoals in Melancholia, I'm Free, Within, Raindropz, International Departure, Falling en Anxiety.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Productietechnisch gezien klonk het minder maar ik vond de melodieën veel sterker, zoals in Melancholia, I'm Free, Within, Raindropz, International Departure, Falling en Anxiety.

Hier ben ik het wel mee eens, al vond ik All For Nothing wel echt geniaal! Alleen de tracks die daarna kwamen waren dan weer minder imo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Productietechnisch gezien klonk het minder maar ik vond de melodieën veel sterker, zoals in Melancholia, I'm Free, Within, Raindropz, International Departure, Falling en Anxiety.


Die tracks die je opnoemt dat waren ook de tracks waardoor ik helemaal verliefd ben geworden op Wasted Penguinz. vooral Melancholia i'm free, follow your dreams, anxiety, international departure. Maar dat waren nog nummers voor hun album. Hoewel Falling enzo er wel op stonden, maar die waren al een tijdje klaar.
Die tijd was indd erg goed en nog wel beste tijd van de Penguinz. Maar nu begint het weer lekker te klinken! en hopelijk trekken ze deze lijn door, maar indd de tracks van hun uit 2010-2011 zijn de betere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Vind alles wel vet vanaf 2009 oid, vind er productietechisch eigenlijk niet veel veranderd; ik vind namelijk WP tracks altijd al rommelig klinken. Neemt niks af van de emotie erin, trouwens. Heerlijke tracks, all of them. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Vind alles wel vet vanaf 2009 oid, vind er productietechisch eigenlijk niet veel veranderd; ik vind namelijk WP tracks altijd al rommelig klinken. Neemt niks af van de emotie erin, trouwens. Heerlijke tracks, all of them. :worship:


De emotie voelde juist veel beter in de 2013 versie van deze track. Of zal het toch de emotie zijn die de track bij mij los maakt dat ik de veranderingen helemaal niets vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 12:53 
 

Komt vanavond op Youtube :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 19:07 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 19:12 
 

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest letterlijk gapen van de intro xD

Climax is wel lekker :) Ze hebben aan hun kick gewerkt. Alleen die lelijke tail hebben ze nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:09 
 

Geweldige plaat, belachelijk veel gevoel en emotie. Vanaf de break tot het einde kippenvel, schitterend. 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Net een natte scheet die eruit moet die synth. Hoe kun je zo'n plaat verpesten.

Iemand tips hoe je een liedje snel kan vergeten? Nadat je twee jaar heb gewacht op de release. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat. Kicks klinken inderdaad wel beter dan vroeger, maar zijn nog steeds niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja echt een top plaat dit! :loving:
Doet me echt denken aan oudere producties, vooral door die break!

Geef mij maar meer van dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig om te zien dat Wasted Penguinz een paar jaar terug echt door iedereen werden uitgekotst op dit forum, en nu verlangt iedereen weer terug naar die "stijl van vroeger" >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel grappig om te zien dat Wasted Penguinz een paar jaar terug echt door iedereen werden uitgekotst op dit forum, en nu verlangt iedereen weer terug naar die "stijl van vroeger" >.<


Nee hoor! Altijd al fan geweest van de wp.
Dus iedereen is wel een beetje overdreven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Geregistreerd: 05-01-2014, 16:44


Iets langer geleden dan :$

Heb het echt over de tijd dat ze net een beetje populair begonnen te worden (2012?) Toen konden Wasted Penguinz echt helemaal niks goed doen op dit forum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sfeertje en melodie zijn wel leuk, maarja die kicks zijn weer niet luisterbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks juist behoorlijk goed gedaan van WP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 00:50 
 

Heerlijk plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind juist de kicks minder worden, kicks van melancholia, blinding en i'm free dreunden nog lekker door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 15:59 
 

de full versie heeft wel een 2e climax , de radio edit niet.
hebben ze ook weer leuk gedaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke bass :worship: Prima plaat verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
ik vind juist de kicks minder worden, kicks van melancholia, blinding en i'm free dreunden nog lekker door :P

Daar ben ik het wel mee eens, Follow your dream had ook een erg lekkere kick.
Maar hun laatste release Free Fall had echt een dramatische kick vind ik, nul kracht.
In vergelijking daarmee is dit weer sprongen vooruit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
de full versie heeft wel een 2e climax , de radio edit niet.
hebben ze ook weer leuk gedaan >.<


Even maakte je me erg blij, denkende dat je bedoelde dat het de 2e climax zoals in de versie van Decibel was, maak je me blij met een dooie mus. :')
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle