Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 01:10 
 
Hardtraxx Crew

1. Afterlife
2. Evergreen
3. OMG! That Bass
4. Wide Awake
5. A Lifetime Of Memories
6. Simulation
7. Escape
8. Not That Easy
9. Nowhere To Be Found
10. Stranger Things
11. Melancholia (Elysian Edit)
12. Losing Myself

Volledige TL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke edit voor op het album, maar ik zet toch liever het origineel op die blijft echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Leuke edit voor op het album, maar ik zet toch liever het origineel op die blijft echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Newbie

Fusionmania schreef:
Hopen dat deze er ook op komt ^^


https://www.youtube.com/watch?v=BoFT-KjMhv8
Free release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super. Vocals in Wide Awake. Hele plaat verneukt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:21 
 
Hardtraxxer

Afterlife, Evergreen, Wide Awake, Nowhere to be found, Stranger Things zijn wel tof, die Elysian edit van Melancholia is ook wel goed, en voor de rest valt het me een allemaal beetje tegen. 6/10.

En OMG! That Bass :x :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke fijne tracks staan hier weer op :worship:. Nowhere To Be Found springt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Man wat een plaat is dat :loving: (L). Ook die 2 non hardstyle platen klinken tof ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Even een allround luisterbeurt gegeven.

Evergreen is gewoon top, leuk ook dat ze iets stevigere kicks hebben gebruikt (over het algemeen in het album btw).

OMG! That Bass vind ik juist wel vet gedaan, het is in ieder geval divers. Dat niet je ding is kan ik echter goed inkomen.

Wide Awake vind ik een beetje standaard, melodie is wel oké.

A Lifetime Of Memories ook nice, een beetje Inner Peace V2. Niks voor op de dansvloer, maar gewoon trancy en dromerig zonder cheese gehalte. Zelfde geldt voor Simulation, maar dan met iets meer drive.

Escape is best wel vet zo met die midintro en iets lompere kicks en dat koortje.

Not That Easy ook vet met dat haperen in de climax.

Nowhere To Be Found en Stranger Things vind ik dan weer vrij standaard.

Melancholia (Elysian Edit) vind ik ondanks vele anderen wel wat hebben, maar het origineel is nog steeds shitloads beter.

Al in al een prima album imo. Ze doen iig iets nieuws nu binnen de euforische kring, alleen maar kudo's daarvoor. Verder een vd weinige euforische artiesten die sinds hun doorbraak nog steeds echt een compleet eigen sound hebben. +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 00:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het gros is niet slecht, vaak klinkt de kick wel enorm misplaatst/geforceerd. Voor mij springt Nowhere To Be Found er als enige bovenuit. De melodieën zijn verder allemaal wel goed tot prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M.i. het minst geslaagde album van WP. Wat mij betreft ook het laatste album, mits ze geen classic-style album maken wat ooit beloofd werd. Evergreen is erg fijn. :D
Nu het stof is neergedaald vind ik Stranger Things het vetst! :$ Intro lijkt erg op Wildstylez - Phantom Beat :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Who's ready for the first of many EXTENDED MIX's from Wasted Penguinz' latest album "Elysian"?
Afbeelding

Stranger Things - Friday the 22nd of March.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle