Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls


Niks willekeurige kickrolls. Voor mij voegen ze juist altijd wél wat toe. D-Sturb tracks zitten daarom heerlijk in elkaar, vind ik. Smaken blijven nou eenmaal verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chainsaw remix, wat een kwaliteit weer zeg niet normaal gewoon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind eigenlijk alleen de remixen van d-sturb en delete vet. :bomb:
de andere twee spreken mij niet zo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
pim0412 schreef:
De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls


Niks willekeurige kickrolls. Voor mij voegen ze juist altijd wél wat toe. D-Sturb tracks zitten daarom heerlijk in elkaar, vind ik. Smaken blijven nou eenmaal verschillen.

Dat kan. :P
Volgens mij vat je het op alsof ik het er als een feit heb neergezet, terwijl dat niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Duruz schreef:
pim0412 schreef:
De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls


Niks willekeurige kickrolls. Voor mij voegen ze juist altijd wél wat toe. D-Sturb tracks zitten daarom heerlijk in elkaar, vind ik. Smaken blijven nou eenmaal verschillen.

Dat kan. :P
Volgens mij vat je het op alsof ik het er als een feit heb neergezet, terwijl dat niet het geval is.


Willekeurig is net alsof het niet klopt ofzo, veel kickrolls zijn het zeker, maar ik word nou niet enorm verrast van de momenten waarop de rollerij begint zeg maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls, met een break die compleet los staat van de rest van de plaat. Het origineel vind ik een van de betere platen op het eerste album van Warface, en die hoor ik dan ook veel liever weer eens. D-Sturb probeert zich vooral te onderscheiden van de andere upcoming raw producers door zoveel mogelijk willekeurige pingpongerige kicksrolls in zijn tracks te verwerken, een stijl waar ik absoluut totaal niks mee heb en totaal niks mee kan. Deze track kan me daarom ook op geen enkele manier interesseren. Next.


Precies mijn gedachte. Snap niet dat iedereen hier zo waus van is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
pim0412 schreef:
De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls, met een break die compleet los staat van de rest van de plaat. Het origineel vind ik een van de betere platen op het eerste album van Warface, en die hoor ik dan ook veel liever weer eens. D-Sturb probeert zich vooral te onderscheiden van de andere upcoming raw producers door zoveel mogelijk willekeurige pingpongerige kicksrolls in zijn tracks te verwerken, een stijl waar ik absoluut totaal niks mee heb en totaal niks mee kan. Deze track kan me daarom ook op geen enkele manier interesseren. Next.


Precies mijn gedachte. Snap niet dat iedereen hier zo waus van is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 20:30 
 
Hardtraxxer

De Remix van D-Sturb kan ik persoonlijk erg waarderen. Vind vooral de opbouw naar de eerste kick echt heerlijk! Lekker trommelen. Vind sowieso de tracks van D-Sturb steeds beter worden laatste tijd.

De Fuck The Drummachine remix .. ik heb hier echt geen woorden. Ze hebben het versneld en een remix genoemd.

Die remix van Leviathan maakt mij persoonlijk wel beetje ongelukkig. Het origineel vind ik echt geweldig, de kickrolls zijn daarin erg lekker en ook een goede melodie. Deze remix heeft alles behalve dat, deze kick en screach heb ik al in alle requiem tracks gehoord, zeer spijtig. Zal weer tegenvallen als ik dit ergens live hoor.

De remix van Chainsaw van Delete vind ik echt heerlijk. Die delete kicks gaan mij nooit vervelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat fucking simpel die Menace remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Destructive Tendencies Remix :lol: :lol: . Daar kun je toch geen woorden aan vuil maken. Ook live gehoord op Qapital, wat een oortyfus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 16:58 
 
Hardtraxxer



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

(L) :loving:
wat een gave sounds zitten hier in verwerkt. fenomenaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb en Delete remix zijn echt heerlijk :D

Destructive Tendencies remix is wel leuk maar niks speciaals ofzo.

Requiem remix is echt behoorlijk saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel knap hoe Delete Chainsaw heeft geremixt. Geen extreem harde plaat ofzo, maar de kwaliteit druipt er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chainsaw remix zit kwalitatief prima in elkaar, maar ik vind hem echt verschrikkelijk saai. Veel te leeg en er gebeurd niet veel boeiends imo.

Over die Fuck The Drummachine remix ga ik maar niet beginnen, hoewel ik DT normaal wel vet vind.

Leviathan remix even snel doorheen geskipt maar dit is denk ik de eerste plaat van Requiem die me niet weet te pakken, het is nou ook weer niet zo dat ik hem verschrikkelijk saai vind maar (op dit moment) doet het me vrij weinig.

Om dan nog even positief af te sluiten, vind ik de D-Sturb remix echt verschrikkelijk vet :D Dikke sounds, toffe kickrolls, de anti is vrij leeg maar vind ik toch heel vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Chainsaw remix zit kwalitatief prima in elkaar, maar ik vind hem echt verschrikkelijk saai. Veel te leeg en er gebeurd niet veel boeiends imo.


Vind dat "simpele" juist zo gaaf er aan. Daardoor vallen die kleine dingen veel meer op. Dat ch ch ch ch chainsaw bijvoorbeeld, dat vind ik zo vet klinken >.< Zo zitten er wel meer dingen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jellev1 schreef:
De Remix van D-Sturb kan ik persoonlijk erg waarderen. Vind vooral de opbouw naar de eerste kick echt heerlijk! Lekker trommelen. Vind sowieso de tracks van D-Sturb steeds beter worden laatste tijd.

De Fuck The Drummachine remix .. ik heb hier echt geen woorden. Ze hebben het versneld en een remix genoemd.

Die remix van Leviathan maakt mij persoonlijk wel beetje ongelukkig. Het origineel vind ik echt geweldig, de kickrolls zijn daarin erg lekker en ook een goede melodie. Deze remix heeft alles behalve dat, deze kick en screach heb ik al in alle requiem tracks gehoord, zeer spijtig. Zal weer tegenvallen als ik dit ergens live hoor.

De remix van Chainsaw van Delete vind ik echt heerlijk. Die delete kicks gaan mij nooit vervelen!


Het lijkt net of ik dit zelf heb getypt. Dit is exact wat ik ervan vind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Chainsaw remix zit kwalitatief prima in elkaar, maar ik vind hem echt verschrikkelijk saai. Veel te leeg en er gebeurd niet veel boeiends imo.


Vind dat "simpele" juist zo gaaf er aan. Daardoor vallen die kleine dingen veel meer op. Dat ch ch ch ch chainsaw bijvoorbeeld, dat vind ik zo vet klinken >.< Zo zitten er wel meer dingen in.


Dat is typisch Delete, die details.. Ga er maar 's op letten inderdaad, super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strakke kicks in die D-Sturb Remix
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle