Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 59 minutes ago
View on YouTube
Vind eigenlijk niet een kick écht dik. Twee zijn er nog wel aardig en de rest sowieso is niet voor me weggelegd.
Last edited by Svbtwee on 29 Dec 2020 19:32, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Leuke energieke track, maar waarom worden er zoveel slechte kicks afgewisseld door hele goede kicks? Dit is echt eeuwig zonde. :(
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.

Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Zeker een lekkere energieke plaat maar wat een shitkick show weer. :sick:
*Zet The 9 Circles op*
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
JvK1 wrote:Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.

Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.
Ja hoor, we hebben er weer een die het begrip smaak niet begrijpt.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
1:07 :worship:
JvK1 wrote:(waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?).
Smaak.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
JeroenvanKoningsbrugge1 wrote:Ik word hier oprecht zo moe van.
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:
JvK1 wrote:Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.

M'n reactie is misschien wat heftig, maar de frustratie moest er even uit :$
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
JvK1 wrote:
Pedaalemre wrote:

M'n reactie is misschien wat heftig, maar de frustratie moest er even uit :$
Frustratie omdat iemand een andere smaak dan jouw heeft?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Heb je eindelijk eens een dikke kick, jank je er nog allemaal verschillende laser-, piep- en tokkicks onder :sick:
L
Hardtraxxer
92 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Niet heel geweldig.

Wel stukken beter dan die halfgare rap lyrics in Blow The Speakers klinkt sowieso al als een bak hondenstront, die lyrics maken het alleen erger.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Jezus wat een banger, deze heb ik al vaak gedraaid! :loving: