Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Vind eigenlijk niet een kick écht dik. Twee zijn er nog wel aardig en de rest sowieso is niet voor me weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke energieke track, maar waarom worden er zoveel slechte kicks afgewisseld door hele goede kicks? Dit is echt eeuwig zonde. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 16:05 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.


Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een lekkere energieke plaat maar wat een shitkick show weer. :sick:
*Zet The 9 Circles op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

JvK1 schreef:
Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.


Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.


Ja hoor, we hebben er weer een die het begrip smaak niet begrijpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 01:34 
 
Hardtraxx Addict

1:07 :worship:

JvK1 schreef:
(waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?).


Smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenvanKoningsbrugge1 schreef:
Ik word hier oprecht zo moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 15:47 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
JvK1 schreef:
Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.


Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.


Ja hoor, we hebben er weer een die het begrip smaak niet begrijpt.


M'n reactie is misschien wat heftig, maar de frustratie moest er even uit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 20:44 
 
Hardtraxx Addict

JvK1 schreef:
Pedaalemre schreef:
JvK1 schreef:
Ik weet niet van wat ik meer hoofdpijn krijg, de videoclip of de standaard Warface kicks in deze track. De gated kicks klinken met vlagen nog wel aardig, maar that's it. Op de kicks na klinkt het verder wel leuk.


Ik word oprecht zo moe van het publiek wat dit soort kicks maar blijft opvreten (waar kan dat in vredesnaam aan liggen, zijn mensen doof ofzo?). Zodra het publiek het niet meer leuk vindt kunnen we misschien weer terug naar ECHT stevige kicks.


Ja hoor, we hebben er weer een die het begrip smaak niet begrijpt.


M'n reactie is misschien wat heftig, maar de frustratie moest er even uit :$


Frustratie omdat iemand een andere smaak dan jouw heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 15:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb je eindelijk eens een dikke kick, jank je er nog allemaal verschillende laser-, piep- en tokkicks onder :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 01:08 
 
Hardtraxxer

Niet heel geweldig.

Wel stukken beter dan die halfgare rap lyrics in Blow The Speakers klinkt sowieso al als een bak hondenstront, die lyrics maken het alleen erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2022 19:31 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een banger, deze heb ik al vaak gedraaid! :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle