Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Warface - Divine Power (EOL148)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 23/04/2021

Tracks:
Warface - Divine Power

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zit ook in de nieuwe WRTN Homebase.

@ 2:19:02

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer vet plaatje van Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt 23/04 uit

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De drive is lekker, alleen kan ik die kicks af en toe slecht hebben. Voor mij klinken ze vals, maar iemand met verstand van muziek zal wel zeggen dat het niet vals is maar 'anders' is of 'halve noten' zijn of whatever.

Maar ik denk dat ik het toch in mijn playlist ga stoppen vanwege de drive...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaatje maar Warface mag nu echt wel een keer andere kicks gaan gebruiken. Deze kick wordt al 2 jaar lang steeds maar weer gerecycled, begint een beetje op Brennan Heart te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Prima plaatje maar Warface mag nu echt wel een keer andere kicks gaan gebruiken. Deze kick wordt al 2 jaar lang steeds maar weer gerecycled, begint een beetje op Brennan Heart te lijken.


Dit dus, mede omdat ik totaal geen fan ben van de kick vind ik zo platen ook meh. Iets minder piep en Warface wordt voor mij wat interessanter, want voor de rest klinken zijn platen wel interessant. /haterOUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb precies hetzelfde met Warface de afgelopen jaren, heel veel goede ideeën en tracks met veel potentie die verpest worden door de kick. De main kick die vaak gebruikt wordt vind ik gewoon lelijk, daardoor worden alle tracks ook gelijk een stuk minder goed. Deze heeft ook een leuke break, de psy kicks in de mid ook verrassend en inderdaad een lekkere drive, zelfs de melodie in de climax klinkt meer dan prima. Maar dan die kassakick die alles verpest, zo jammer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 09:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eigenlijk vind ik alles leuk aan dit nummer, maar wordt het compleet verpest door die standaard Warface kicks. Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Eigenlijk vind ik alles leuk aan dit nummer, maar wordt het compleet verpest door die standaard Warface kicks. Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste kick was veelbelovend, maar daarna kwamen al snel de standaard Warface kicks, hele plaat naar de knoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Eigenlijk vind ik alles leuk aan dit nummer, maar wordt het compleet verpest door die standaard Warface kicks.

Ook wel mee eens. Zit genoeg toffe elementjes in, maar de kick is niet mijn ding. Helaas, op naar de volgende.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle