Hardtraxx Addict

Prima nummers die eerste 2 maar die Vazard remix gaat werkelijk he-le-maal nergens over, wat een klapper :oh: :drool:
Hardtraxx Veteran

Bloodshed! :yay:
NO SURVIVORS!
Hardtraxxer

Riichard schreef:
Prima nummers die eerste 2 maar die Vazard remix gaat werkelijk he-le-maal nergens over, wat een klapper :oh: :drool:

Eens met deze quote! Wat een dijk van een nummer zeg!
Donateur

Dit is werkelijk geniaaal!! Bloodshed, wat een plaat! Kippenvel to da max, echt onwijs gaaf! En dan die Vazard remix :drool:. Echt heeel vet!

Ik krijg bij alle 3 de platen een heel warm gevoel. :D

Dus van mij mogen ze morgen al te koop staan. :P
Hardtraxx Newbie

Bloodshed, wat een plaat. Die kickrolls (L). Op loudness maar eens een kijkje nemen bij deze heren.
Hardtraxx Elite

Wordt gelijk binnen gehaald ! :yay:
Hardtraxx Veteran

Ook binnen, wat zijn Bloodshed en de Remix toch ongelofelijk dik :drool:
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Dit is werkelijk geniaaal!! Bloodshed, wat een plaat! Kippenvel to da max, echt onwijs gaaf! En dan die Vazard remix :drool:. Echt heeel vet!

dit! :bomb:
Hardtraxxer

Bloodshed :drool:
Hardtraxx Addict

Bloodshed: Supervet sound design qua fx e.d., dikke track :)! Wel jammer van de kick, niet echt wat ik zoek :P
Liberaton: leuk sfeertje en niet slecht, maar niet echt wat ik in een track zoek, wederom ook niet echt mijn stijl kicks :)
Liberation (Vazard Remix): Op een flink volume heeft ie wel een redelijke impact, maar toch vind ik er iets aan missen, climax heeft wel wat :) maar had er toch meer van verwacht toen ik Vazard zag staan :P
Hardtraxx Elite

Bloodshed en Liberation zijn vet! :) Kan me wel nog herinneren dat Liberation een anthem was voor Bass Attack.

Bloodshed klinkt echt lomp! Jezus die kicks gaan richting de hardcore, klinken wel echt heel vol. Fijn geluid. :D

Wow die climax is ook echt minstens zo ziek. Allemamaggies.

Liberation trekt me minder, vind het een beetje saai. De remix heb ik al na 20 tellen afgezet.. Daar kan i kgewoon echt helemaal niks mee.
Donateur

Dylan-E schreef:
Wordt gelijk binnen gehaald ! :yay:

Bloodshed vocalen! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle