Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

Wantedonez - Watch out! / Deep (HCSP01)

Label: Hardcopy Special

WEB release: 26-08
A1. Watch Out!
B1. Deep

Samples:


Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een sublabel van Hardcopy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op zich redelijk, moet wel betere kwaliteit horen om goed te kunnen oordelen. Maar wat een dj-naam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem wel fijn klinken, alleen vind ik de zang te lang maarja.
Btw is Wantedonez een project waar DJ desnar in zit, die al bij het normale label zit.
Maarja al met al toch een leuk nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Klinkt op zich redelijk, moet wel betere kwaliteit horen om goed te kunnen oordelen. Maar wat een dj-naam..


:yawn:

daar gaan we weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 22:50 
 
Artiest

Civil Mindz schreef:
XtD schreef:
Klinkt op zich redelijk, moet wel betere kwaliteit horen om goed te kunnen oordelen. Maar wat een dj-naam..


:yawn:

daar gaan we weer...


Ergens toch wel een punt, je naam is wel je visitekaartje en ik zie zelden upcomming artists met een originele naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is ook zeker zo.
Maar namen als Wildstylez, Noisecontrollers en Headhunterz zijn net zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, hoe slecht die ook zijn (ondanks dat ik Noisecontrollers niet verkeerd vind, en afgezien van de ZZZZ Wildstylez ook niet), Wantedonez vind ik ook gewoon nergens op slaan. Wat moet het betekenen, de klaar-willers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nou, hoe slecht die ook zijn (ondanks dat ik Noisecontrollers niet verkeerd vind, en afgezien van de ZZZZ Wildstylez ook niet), Wantedonez vind ik ook gewoon nergens op slaan. Wat moet het betekenen, de klaar-willers?


De gezochte misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht even tot HQ, maar wat ik er nu van kan horen vind ik het niet egt veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
XtD schreef:
Nou, hoe slecht die ook zijn (ondanks dat ik Noisecontrollers niet verkeerd vind, en afgezien van de ZZZZ Wildstylez ook niet), Wantedonez vind ik ook gewoon nergens op slaan. Wat moet het betekenen, de klaar-willers?


De gezochte misschien? :P


Hahah mijn fout, ik vroeg me al af waarom die 'e' er nog tussen stond :P Scherp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Civil Mindz schreef:
XtD schreef:
Klinkt op zich redelijk, moet wel betere kwaliteit horen om goed te kunnen oordelen. Maar wat een dj-naam..


:yawn:

daar gaan we weer...


Ergens toch wel een punt, je naam is wel je visitekaartje en ik zie zelden upcomming artists met een originele naam.

Als ik heel eerlijk ben skip ik dit soort releases al op basis van de naam. Als ze al geen originele naam kunnen bedenken, dan zijn ze waarschijnlijk ook niet creatief genoeg om een plaat neer te zetten die iets toevoegt aan de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heeel vet! Vocals zijn alleen te primitief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik heel eerlijk ben skip ik dit soort releases al op basis van de naam. Als ze al geen originele naam kunnen bedenken, dan zijn ze waarschijnlijk ook niet creatief genoeg om een plaat neer te zetten die iets toevoegt aan de scene.

Dat is wel weer erg overdreven/ver gezocht, vind je zelf ook niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee? Ik download altijd alle releases, dus ook van de mindere namen. En omdat ik alles een cijfer geef luister ik ze op dat moment wel heel even, maar als zoiets hier op het forum zie staan, denk ik van laat maar zitten.

Het is al vaak genoeg gebleken dat artiesten met niet-originele namen geen platen maken die ik mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

Vette plaat dit!

Alleen al skippen vanwege de naam? Wat een onzin zeg. Verend noem je dat! Smaken verschillen nu eenmaal mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Hardstyle.com !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:38 
 
Hardtraxxer

vettttt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het toch wel met Lyst eens. Vaak als ik zulke namen zie neem ik niet eens de moeite om te gaan luisteren, omdat het meestal ruk is -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle