C
Hardtraxxer
84 posts member since 2020
last seen Dec 2021
Walt - Let The Music Play (D-Block & S-te-Fan Remix) (EVO064)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 24/11/2020

Tracks:
Walt - Let The Music Play (D-Block & S-te-Fan Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kijk, dat zijn edits. :drool:
Ik krijg ook nog elke keer kippenvel wanneer die melodie opeens verschijnt, heerlijk.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Zo dan dit is ff vet gedaan hoor :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een update waarin een de nieuwe sound heel goed gemengd wordt zonder dat de charme van het orgineel weg is, super gedaan!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Kick in de intro wat te hoog imo, verder wel oke
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Dit is echt retevet!

Magnetron wrote:
Een liveset die je plaatst moet al te beluisteren zijn. Dus ga geen aankondigingen plaatsen.
Dit geldt dus ook voor het plaatsen van tracks. Man man man >.<
Sjonge jonge wat jankerig om het andere topic meteen dicht te gooien voor die 20 minuutjes en terwijl er al meteen andere samples rondzwerfden ook al was de liveset nog niet afgelopen. Man man man :lol:
Last edited by Mark With A Tarrel on 15 May 2020 10:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Dat kan Magnetron wel goed ja. Reageren op PB's daarentegen.....

Track is leuk. Tof om weer eens in een nieuw jasje te horen, maar niet op repeat hier.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Een moderator kan er boven op zitten als een track 20min te vroeg wordt gepost, maar een racistische opmerking in 'Wist je dat..?' is nog steeds niet verwijderd ondanks dat het is gerapporteerd.
A
makrooy wrote:Een moderator kan er boven op zitten als een track 20min te vroeg wordt gepost, maar een racistische opmerking in 'Wist je dat..?' is nog steeds niet verwijderd ondanks dat het is gerapporteerd.
welke comment dan
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Ja source graag :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Eerste comment op pagina 2941 van 2945
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
makrooy wrote:Een moderator kan er boven op zitten als een track 20min te vroeg wordt gepost, maar een racistische opmerking in 'Wist je dat..?' is nog steeds niet verwijderd ondanks dat het is gerapporteerd.
Er is niks gerapporteerd hoor. Ik zie in ieder geval geen melding staan in het overzicht. Ik ga er naar kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
The Venator wrote:
Er is niks gerapporteerd hoor. Ik zie in ieder geval geen melding staan in het overzicht. Ik ga er naar kijken.
Oh wat gek, toen ik het destijds wou rapporteren stond er dat het al was gerapporteerd. Maar thanks anyways :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 minutes ago
Jammer dat ze het stuk van het origineel niet hebben gebruikt rond 4:27 (extended versie). Was een perfect moment voor een gated kick.

Verder vind ik ook de kicks een beetje een te hoge key hebben. Wel fijn om dit toch weer te horen en te zien dat de track toch niet in vergetelheid is geraakt. Ik zet nog altijd wel liever het origineel op.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Khadber wrote:Een update waarin een de nieuwe sound heel goed gemengd wordt zonder dat de charme van het orgineel weg is, super gedaan!
Precies dit! Vet zeg! :D
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Wat een bak energie heeft die remix/ edit :worship: wat zijn deze mannen toch lekker bezig :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Heerlijke energieke midintro, mooi met de originele sound, maar wat daarna komt vind ik jammer. Het 'hupje' wat de originele melodie heeft hebben ze weggelaten, of althans door de synth is het niet meer lekker hoorbaar, waardoor de melodie voor mij ineens een stuk minder leuk is.
Daarnaast vind ik die tweede kicks in de climax echt helemaal niks. Foeilijke punch.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ja dit is heel vet hoor :love:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Als ik deze live hoor terwijl ik het origineel verwacht, zou ik redelijk worden teleurgesteld. Maar buiten is deze edit erg goed uitgewerkt verder :thumbup: Vind alleen de kicks in de 2e climax er niet bij passen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Uberhout wrote:Ja dit is heel vet hoor :love:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Kicks in de tweede climax vind ik echt helemaal niks. De rest is goed gedaan, origineel is goed in stand gehouden iig. :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
ULTIMO wrote:Kicks in de tweede climax vind ik echt helemaal niks. De rest is goed gedaan, origineel is goed in stand gehouden iig. :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 9 days ago
Vet dat 'ie officieel uitgebracht wordt! :love: