O zo fijn

Related topics
- View the latest post: R3hab vs Vini Vici ft. Pangea & DEGO - I'm Alive (Wildstylez Remix) (CY19113)
- View the latest post: Armin Van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix) (ARMD1325)
- View the latest post: Vini Vici & Maddix ft. Shibui - Spiritum (Bass Modulators Remix) (G0100053142795)
- View the latest post: Timmy Trumpet & Vini Vici & Sub Zero Project - The Race (TML108)
- View the latest post: Timmy Trumpet vs Vini Vici vs Omiki- Far From Home (Crystal Lake Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Exterkate wrote:Elke keer bij de aanloop naar de tweede climax denk ik dat er een vrachtwagen voor het huis staat die achteruit rijdt of zoDie piepjes zitten volgens mij ook in de climax zelf
Dit valt onder de categorie ''Ik denk dat mijn moeder mij roept terwijl de muziek hard aanstaat''
Holy shit dit hoorde ik dus net ook. Dacht dat mijn oven klaar was ofzo...Exterkate wrote:Elke keer bij de aanloop naar de tweede climax denk ik dat er een vrachtwagen voor het huis staat die achteruit rijdt of zoDie piepjes zitten volgens mij ook in de climax zelf
Dit valt onder de categorie ''Ik denk dat mijn moeder mij roept terwijl de muziek hard aanstaat''
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SL8492 wrote:Zo fijn
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Net zoals Great Spirit is deze ook lekker geremixed 
Net als de Great Spirit Remix is ook deze weer heerlijk
. Fijn ook dat deze remix wel 2 climaxen heeft
Die 2e climax lijkt overigens wel erg veel op de climax van Colors of the Night 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Heerlijke plaat weer van Wildstylish! Niet beter dan Great Spirit. Maar deze beste man laat zien dat hij toch één van de beste producers is
Nog steeds een groot fan van deze man, ook deze remix is weer geniaal. Als deze man in NL staat probeer ik vaak wel zijn setjes te bezoeken en deze stellen nooit echt teleur. Baas. 
Vet vaag iddMad Krentenbol wrote:Holy shit dit hoorde ik dus net ook. Dacht dat mijn oven klaar was ofzo...Exterkate wrote:Elke keer bij de aanloop naar de tweede climax denk ik dat er een vrachtwagen voor het huis staat die achteruit rijdt of zoDie piepjes zitten volgens mij ook in de climax zelf
Maar wat een track deze zeg, vooral de 2e climax is heerlijk
Die kicks daaronder zijn ook super lekker!
Wildstylez, mss toch wel mn meest favoriete producer
Inderdaad. Hij is gewoon echt dikke tracks blijven maken. Geen een plaat die ik niet lekker vind. Heb het idee dat hij toch op een bepaalde manier ondergewaardeerd is ofzo.hurricane wrote:Vet vaag iddMad Krentenbol wrote:Holy shit dit hoorde ik dus net ook. Dacht dat mijn oven klaar was ofzo...Exterkate wrote:Elke keer bij de aanloop naar de tweede climax denk ik dat er een vrachtwagen voor het huis staat die achteruit rijdt of zoDie piepjes zitten volgens mij ook in de climax zelf
Dit valt onder de categorie ''Ik denk dat mijn moeder mij roept terwijl de muziek hard aanstaat''ik keek verschrikt op t dashboard van mn auto op zoek naar rode lampjes
![]()
Maar wat een track deze zeg, vooral de 2e climax is heerlijk![]()
Die kicks daaronder zijn ook super lekker!
Wildstylez, mss toch wel mn meest favoriete producer
Klein beeje wel inderdaad. Maar denk wel dat hij veel trouwe fans heeft. En die kennen zijn kwaliteiten wel.DisAster wrote:Heb het idee dat hij toch op een bepaalde manier ondergewaardeerd is ofzo.
In vergelijking met een Heady, BH of Zatox, is Wildy gewoon ‘normaal en rustig’ zeg maar.
Misschien dat het meespeelt.