Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk stukje muziek dit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit achterlijk vet zeg. Wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De melodie is heel erg hetzelfde als Frontliner - Warphole
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 23:31 
 
Hardtraxxer

geresteijn schreef:
De melodie is heel erg hetzelfde als Frontliner - Warphole

Ik vraag me nou echt af of je expres de moeite doet om een thread van een half jaar geleden op te zoeken, om dan vervolgens alleen een opmerking te geven waar niemand iets mee kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
geresteijn schreef:
De melodie is heel erg hetzelfde als Frontliner - Warphole

Ik vraag me nou echt af of je expres de moeite doet om een thread van een half jaar geleden op te zoeken, om dan vervolgens alleen een opmerking te geven waar niemand iets mee kan


Hoezo is dit een opmerking waar niemand iets mee kan? Hij vind de melodie op die van Warp Hole lijken, is zijn goed recht. Voor mij een reden om de plaat nog eens op te zetten (wat zeker geen straf is) en er nog eens goed naar te kijken of dat dan echt zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 18:14 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Byron schreef:
geresteijn schreef:
De melodie is heel erg hetzelfde als Frontliner - Warphole

Ik vraag me nou echt af of je expres de moeite doet om een thread van een half jaar geleden op te zoeken, om dan vervolgens alleen een opmerking te geven waar niemand iets mee kan


Hoezo is dit een opmerking waar niemand iets mee kan? Hij vind de melodie op die van Warp Hole lijken, is zijn goed recht. Voor mij een reden om de plaat nog eens op te zetten (wat zeker geen straf is) en er nog eens goed naar te kijken of dat dan echt zo is.

Het verschil tussen critiscm en constructive critiscm, Vergelijk het even met "De kick is heel erg hetzelfde als plaat X" of "Slechte plaat":
Oke leuk, en nu? Maakt dit de track minder, waarom is het hetzelfde, is de track nog steeds goed? etc.. Alleen zo'n los staande opmerking zegt eigenlijk vrij weinig.

Ik zeg overigens niet dat hij geen gelijk heeft, heb er ook naar geluisterd en ik hoor ook wel wat overeenkomsten waar ik niet bewust van was, maar het valt me nu op omdat in dit topic al meer dan een half jaar niks gezegd is en er dan verder niks bij staat. Vraag me dan gewoon af wat de intentie achter zijn post is :P , is het puur om anderen op de hoogte te stellen omdat het hem opviel, of alleen om 'negatieve' (het is meer een statement maar toch) opmerking te plaatsen bij een track. De manier dat iets verwoord wordt kan het een hele andere draai geven, bijv "Ik merk nu pas op dat de melodie best wat overeen heeft met frontliner - warhople, overigens nog steeds een prima track"

kan ook aan mij liggen hoor, maar ik mis dan eigenlijk onderbouwing of zijn eigen mening van de track
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle