Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Hoe noemen we dit? Industrial Hardstyle? Sounds doen me denken aan een nummer dat techno combineerde met metal. Kan er helaas niet meer opkomen en het ook niet terugvinden.

Hoe het ook zij, verfrissend en leuk dit. In de playlist. :)


Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben best wel voor de term industrial hardstyle eigenlijk. Ik bedoel, sure het is hardstyle, maar wel een bepaalde soort hardstyle. Beetje hetzelfde als dat je iemand een stout serveert als hij een biertje besteld. Wel lekker, zeker, maar wel fijn om je daar even op in te stellen. Bovendien zou je dan ook een aparte industrial hs stage kunnen doen, wat denk ik voor bepaalde labels juist alleen maar goed is, ipv dat je een aparte labelhosting hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 23:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik ben best wel voor de term industrial hardstyle eigenlijk. Ik bedoel, sure het is hardstyle, maar wel een bepaalde soort hardstyle. Beetje hetzelfde als dat je iemand een stout serveert als hij een biertje besteld. Wel lekker, zeker, maar wel fijn om je daar even op in te stellen. Bovendien zou je dan ook een aparte industrial hs stage kunnen doen, wat denk ik voor bepaalde labels juist alleen maar goed is, ipv dat je een aparte labelhosting hebt.


Ik vind deze term ook zeker niet verkeerd. Klinkt in ieder geval een stuk beter dan xtra RAW of iets in die richting. De stijl van Evil Technology zou absoluut onder industrial hardstyle kunnen vallen. Spotify verdeeld het momenteel in Hardstyle, Classic Hardstyle en Rawstyle. Als meerdere subgenres toegevoegd zouden worden zou je ook makkelijker specifieke playlists kunnen maken en vinden. Ik hou zelf niet zo van hokjes maar het maakt het onderscheiden van stijlen wel een stuk makkelijker. Dat heeft ook waarde :)

Joe x

P.S. bedankt voor alle positieve reacties weer ❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze plaat, maar ook dingen als Into The Unknown e.d. vind ik juist een goede link hebben naar oude hardstyle, oude Fusion komt dan als eerste in mij op. Daarom vind ik gewoon hardstyle niet zo'n vreemde term oid.

Als ik denk aan Industrial Hardstyle dan denk ik eerder aan Wavolizer zijn oude spul zoals Sympho, Debt Of Blood of Thera & Geck-O - Help Help/Trespassing e.d. Dus mocht het een subgenre worden, absoluut niet op tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Dan zou ik ook wel gaan voor de term Industrial Hardstyle ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle