Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Trajanusch schreef:
Vyral stelt echt nooit teleur :drool: , zwaar ondergewaardeerd deze man

In welk opzicht ondergewaardeerd? Hij is vrij nieuw en krijgt daarvoor prima podium volgens mij. Is op forums zoals deze nog best bekend ook en wordt door een heel klein percentage niet gewaardeerd. Laat dit lekker doorpruttelen zou ik zeggen, want we weten allemaal hoe erg het productiematig achteruit kan gaan na een hoop geld en bekendheid. Al helemaal in de hardstyle.


Ik bedoel het meer qua boekingen, met de platen die hij uitbrengt vind ik dat organisaties hem wel vaker mogen boeken. Hij heeft bijvoorbeeld nog maar 3 boekingen gehad dit jaar. Met The Purge en Mind Dimension gaat dat bijvoorbeeld al de goede kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poh wat een dikke ep met Microdot als favoriet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IJzersterke release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Moos lijkt me echt totaal niet het type dat herrie gaat produceren. Hij heeft echt wel bepaalde principes met muziek maken volgens mij

Nice. Laten we het hopen :worship:

Trajanusch schreef:
Ik bedoel het meer qua boekingen, met de platen die hij uitbrengt vind ik dat organisaties hem wel vaker mogen boeken. Hij heeft bijvoorbeeld nog maar 3 boekingen gehad dit jaar. Met The Purge en Mind Dimension gaat dat bijvoorbeeld al de goede kant op.

Komt nog wel. Zo'n talent zal echt niet ongezien verdwijnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ashen One nu een aantal keer geluisterd en begint al één van mijn favoriet uitgebrachte tracks van dit jaar te worden. Intro met de piano doet me ook aan Ophidian denken, heel sterk en onderscheidend weer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, wat een lekkere EP, vooral Ashen One! Vyral begint zich binnen Spoontech wel echt te onderscheiden met een eigen geluid met dingetjes als dit en Drivin'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ashen One is prettig maar Microdot is echt van een andere planeet :worship: heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Ashen One is prettig maar Microdot is echt van een andere planeet :worship: heel vet

Echt de perfecte omschrijving. Zit nu pas de original mix te luisteren. Holy moederneukers wat vet van begin tot eind :woot:

Ik besef me nu ook pas de overeenkomst in sfeer tussen Dark Souls en beide nummers, met name Microdot. Net zoals het spel op een vage manier "other worldly".

And the Best Producer 2018 Award goes to, yep, this guy!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle