Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt ontzettend vette plaat! Erg benieuwd wat dit jaar voor hem gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind in HQ de kicks echt ontzettend lelijk.
Heel jammer, want verder is dit echt een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop hem ergens te kunnen zien dit jaar! Defqon Purple ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat. Stevige kicks, goeie melodie. Word dit dan de nieuwe Phuture Noize dit jaar of is dat te vroeg? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een plaat ja! De releases van hem bevallen me erg goed, benieuwd naar wat er nog komt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Wat een plaat. Stevige kicks, goeie melodie. Word dit dan de nieuwe Phuture Noize dit jaar of is dat te vroeg? :$


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat een plaat. Stevige kicks, goeie melodie. Word dit dan de nieuwe Phuture Noize dit jaar of is dat te vroeg? :$


Ja


Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat een plaat. Stevige kicks, goeie melodie. Word dit dan de nieuwe Phuture Noize dit jaar of is dat te vroeg? :$


Ja


Want?


Kom op man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 16:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wat een plaat. Stevige kicks, goeie melodie. Word dit dan de nieuwe Phuture Noize dit jaar of is dat te vroeg? :$


Waarom een nieuwe Phuture Noize, is Phuture Noize weg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat bedoel je dan precies met 'de nieuwe Phuture Noize'? Misschien dat ik je dan beter begrijp. Want als je qua bekendheid bedoelt, hij wordt echt niet opeens de nieuwe PN qua populariteit van PN, in 2020. Dat zou veel te snel zijn aangezien z'n eerste release in het najaar 2019 was.

Verder qua sound is hij al 'PN-achtig'. Ik wacht lekker af wat hij dit jaar gaat neerzetten. Hopelijk wat grote boekingen en heel misschien een collabje met PN? Dan zien we daarna wel weer verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij bedoelt het niet als vervanger van PN, maar als de nieuwe kleine upcoming artiest die vette muziek maakt en explodeert in zijn carriere. Zoals PN deed in 2017. Zo interpreteer ik het in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedoel, PN was wss niet in 2017 geexplodeerd als hij daar niet 8+ jaar ervaring/releasen/in de scene zijn in het algemeen - aan vooraf was gegaan. Dus het lijkt me sterk dat Voidax dit jaar echt al 'supergroot' wordt. Misschien 2021/2022 als hij deze lijn voortzet.

Aan de andere kant, Rejecta ging ook van niets naar heel bekend in 2 jaar. (ja, weet dat die daaraan vooraf lang geproduceerd had buiten de schijnwerpers, maar dat geldt ook voor Voidax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een beetje een saaie plaat. Zit wel goed in elkaar, maar word nooit spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hij bedoelt het niet als vervanger van PN, maar als de nieuwe kleine upcoming artiest die vette muziek maakt en explodeert in zijn carriere. Zoals PN deed in 2017. Zo interpreteer ik het in ieder geval.


Precies. Dat bedoel ik inderdaad ook. Als ik deze plaat van hem hoor vind ik hem echt goed in elkaar zitten. Als hij een paar van dit soort platen kan maken (waar ik vanuit ga) denk ik dat die heel snel zijn bekendheid kan maken in de scene. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof ook zeker dat hij kan exploderen dit jaar. Maar ben wel terughoudend in het hopen op zoiets. Wil niet nu al superveel verwachten maar het rustig aanzien. Er zijn meerdere namen die de next big thing zouden worden maar waar je weinig meer van hoort, vandaar. Zo voorkom ik mijn eigen teleurstelling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima stijltje heeft ie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik geloof ook zeker dat hij kan exploderen dit jaar. Maar ben wel terughoudend in het hopen op zoiets. Wil niet nu al superveel verwachten maar het rustig aanzien. Er zijn meerdere namen die de next big thing zouden worden maar waar je weinig meer van hoort, vandaar. Zo voorkom ik mijn eigen teleurstelling :P


Hmm, klopt. Ben ik het ook wel weer mee eens. Eerst afwachten wat er nog meer de studio uit komt rollen. Zijn vorige tracks smaken wel naar meer dus stiekem ligt de verwachting hoog. Als die nog 1/2 tracks weet te maken wat goed doorkomt bij het publiek is de kans wel aanwezig naar mijn idee.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle