Ik vind de melodie absoluut een anthem-gevoel geven. Meestal moet ik ook aan het Defqon anthem wennen. Als ik de plaat voor de eerste paar keren hoor, dan heb ik dat Defqon-gevoel vaak niet. Maar als ik meer in de Defqon-stemming en sfeer kom, dan krijgt het anthem meer lading. Je creëert herinneringen waar deze plaat dan aan verbonden raakt. Ik denk dat voor veel mensen de plaat nog op de juiste manier binnen moet komen.
Ik had persoonlijk graag meer van de Defqon-stem gehoord en een andere tweede melodie gehoord. Ik snap dat je de melodie iets wijzigt om daarmee het gevoel te behouden, maar zoals Sound Rush dat bijvoorbeeld deed was echt geweldig. Hun tweede melodie was compleet anders qua sfeer. Wellicht past dat ook niet echt bij deze plaat, maar ik hou altijd wel van wat afwisseling tussen melodieën.
Al met al denk ik dat het een fantastische plaat is, maar doordat het het Defqon anthem betreft, zijn mensen extra streng en kritisch. Ik hoop voor deze mensen dat de plaat nog moet binnenkomen