P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vertile - Change This Place (NB103)

Label: Nightbreed
WEB release: 12/03/2021

Tracks:
Vertile - Change This Place

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Pedaalemre on 21 Jun 2020 12:16, edited 2 times in total.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Nieuwe sample toegevoegd.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on SoundCloud

25:15
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Jezus, wat een dik nummer is dit! :love:
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Wat een fantastische plaat :loving:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
12e uit volgens Vertile zelf.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
wootum wrote:Verplaatst
boeie
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
pim__ wrote:
wootum wrote:Verplaatst
boeie
Hoe is het met je stuitje?
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
hahahaha kutvent
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2020
last seen Dec 2022
Enorm vette track, lekkere punch vooral :D , vindt t alleen ietwat muddy klinken

Edit: Na een nog een paar keer geluisterd te hebben neem ik dat van t muddy klinken terug
Last edited by Daan32 on 12 Mar 2021 15:23, edited 2 times in total.
B
Hardtraxxer
105 posts member since 2018
last seen May 2023
Plaat van heel hoog niveau dit! Ook super vet dat ie zelf de vocals doet!
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Gave track weer van hem, ook hele vette vocals!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Divinez wrote:Gave track weer van hem, ook hele vette vocals!
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Daan32 wrote:Enorm vette trek, lekkere punch vooral :D , vindt t alleen ietwat muddy klinken

Edit: Na een nog een paar keer geluisterd te hebben neem ik dat van t muddy klinken terug
Wtf is muddy

Goeie plaat, vertile is lekker bezig
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
roy_ wrote:
Daan32 wrote:Enorm vette trek, lekkere punch vooral :D , vindt t alleen ietwat muddy klinken

Wtf is muddy
Het tegenovergestelde van iets dat clean klinkt. Producersproat, pleb.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Nee, vind dit weer hele lelijke kicks (heb ik eigenlijk altijd wel bij hem). Ik kan hier niks mee.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pffff, wat een ontzettende lelijke blafkicks. Daarnaast ook niet heel erg fan van de vocals, maar gelukkig blijft het schreeuwen hiervan beperkt. Al met al zonde, want met zo'n vette melodie zat er genoeg potentie in.
B
Hardtraxxer
105 posts member since 2018
last seen May 2023
Magnetron wrote:Pffff, wat een ontzettende lelijke blafkicks. Daarnaast ook niet heel erg fan van de vocals, maar gelukkig blijft het schreeuwen hiervan beperkt. Al met al zonde, want met zo'n vette melodie zat er genoeg potentie in.
Stomme mening die ik absoluut niet met je deel. Die zo lelijke blafkicks klappen ontzettend hard. Ook de vocals zijn imo ontzettend vet. Daarnaast vindt ik dit super goed geproduceerd. Zeker niet iets wat je kan vergelijken met andere artiesten, dus vernieuwend. Vertile gaat heel ver komen als ie dit niveau aanhoudt! Ik ben fan :love:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
blackmirrorsquad wrote:
Magnetron wrote:Pffff, wat een ontzettende lelijke blafkicks. Daarnaast ook niet heel erg fan van de vocals, maar gelukkig blijft het schreeuwen hiervan beperkt. Al met al zonde, want met zo'n vette melodie zat er genoeg potentie in.
Stomme mening die ik absoluut niet met je deel. Die zo lelijke blafkicks klappen ontzettend hard. Ook de vocals zijn imo ontzettend vet. Daarnaast vindt ik dit super goed geproduceerd. Zeker niet iets wat je kan vergelijken met andere artiesten, dus vernieuwend. Vertile gaat heel ver komen als ie dit niveau aanhoudt! Ik ben fan :love:
Prima dat jij deze kicks en vocals wel vet vind, om het cliche er maar bij te pakken: Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.

Maar waar is dit precies vernieuwend en helemaal anders dan wat andere artiesten doen? Ik hoor niks wat ik de afgelopen 2/3 jaar nog niet heb gehoord. Niet dat het per se een kopie is van een andere artiest, maar vernieuwend wil ik dit niet noemen. Niet qua kicks, niet qua vocals, niet qua sounds.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Vernieuwend weet ik niet, hoeft ook niet altijd vernieuwend te zijn om goed te zijn toch?

Totaal plaatje weet mij ook enorm te pakken, opvallende originele (zelf ingezongen?) vocals, kicks bevallen mij juist wel, en catchy melo climax.

Gewoon een hele sterke plaat wmbt :thumbsup:

Vertile tot nu toe een beetje gemist, maar wel een naam die ik in de gaten ga houden!
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
blackmirrorsquad wrote:Daarnaast vind ik dit super goed geproduceerd. Zeker niet iets wat je kan vergelijken met andere artiesten, dus vernieuwend. Vertile gaat heel ver komen als ie dit niveau aanhoudt! Ik ben fan :love:
Helemaal prima dat dit jouw mening is maar wat vindt je hier zo vernieuwend aan dan?
Ik moet bij de melodie meteen aan D-Sturb denken.

Over de track: Ondanks dat de kicks niet bepaald mijn smaak zijn vind ik dit zijn vetste track tot nu toe. Zou dit graag een keer in de zon, met een biertje in mijn hand op een goed geluidsysteem horen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind er ook weinig vernieuwend of unieks aan. Recept is al tig keer gedaan dus het spreekt me verder ook niet meer aan.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Gave plaat zeg! Leuke melodie met fijne drive door de gehele plaat heen