Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 10:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vazard & Delete - Pure Spoonage E.P. (SPOON001)

Label: Spoontech Records
Vinyl release: -
WEB release: 18/08/10

01. Vazard - Pure Spoonage
02. Vazard - Emergence
03. Delete - D
04. Delete - Eternal

Samples:
http://www.spoontechrecords.com/index.p ... &Itemid=60

Bron:
http://www.spoontechrecords.com/index.p ... &Itemid=60
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker hoor ^^,

Ik vind vooral de twee platen van Delete lekker, maar die andere twee zullen live ook wel hard knallen. Straks nog 'n keer luisteren met boxen inplaats van oordopjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best lekker hoor! :)

Pure Spoonage klinkt best lekker. Kicks klinken best lekker in de sample.
De kicks in Emergence klinken wel een beetje raar vind ik, maar misschien komt dat door de sample. Verder klinkt het best lekker dromerig.
D gaat wel lekker hard!
Eternal is wel lekker vaag. :P Die tweede climax gaat wel lekker.
Al met al vind ik het een sterke release. Geen overbodig lange breaks, kicks vind ik over het algemeen beter dan de kicks die je nu bijna altijd hoort, over het algemeen vrij hard en duister, lekker hoor! Spoontech Records zal ik in de gaten houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:04 
 
Hardtraxxer

http://www.hardstyle.com/style/hardstyl ... t_releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nah, totaal mijn ding niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry hoor, maar wat een herrie. Totaal niet mijn muziek en kan iemand met meer verstand van de genre-grenzen dan ik me vertellen of dit überhaupt wel hardstyle is? Of is dit een soort van industrial-hardstyle ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 07:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vooral D vind ik een erg leuk plaatje :)

En hardstyle moet juist wat meer de breedte in :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
En hardstyle moet juist wat meer de breedte in :list:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Sorry hoor, maar wat een herrie. Totaal niet mijn muziek en kan iemand met meer verstand van de genre-grenzen dan ik me vertellen of dit überhaupt wel hardstyle is? Of is dit een soort van industrial-hardstyle ofzo?

:worship: Eindelijk weer hardstyle zoals het hoort, zo goed zelfs dat mensen weer hetzelfde zeggen als ze vroeger zeiden over hardstyle. xd

een van de betere nummers dit jaar, vooral die van Delete :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die shit van Delete is vet :worship: Dat van Vazard is me wat te experimenteel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

D = Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot velen hier, vind ik de tracks van Delete juist de mindere.
Die van Vazard zijn wat experimenteler en hebben een oud tintje, wat ik zeker kan waarderen. Vooral Pure Spoonage vind ik erg lekker!

Ik had nog nooit iets van ze gehoord trouwens, dus dit doen ze goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete heeft de betere tracks. Die van Vazard zijn ook wel fijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
D = Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eternal is echt een gekke track, hij is ontzettend rommelig maar dat is ook de bedoeling. Ik vind hem wel wat hebben. D is niet zo heel erg bijzonder.

Platen van Vazard zijn niet zo m'n ding qua sound, hoewel Pure Spoonage is wel goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eternal is echt geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit van deze namen gehoord, maar die Delete heeft wel erg lekkere tracks :worship:
beetje early achtig en dus goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had deze platen nog niet gehoord! Maar wat een klappers, vooral die van Delete! God wat beuken die platen!
Bedankt voor de tip Lyst, deze gaan jullie vaker in setjes zien! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede reacties hier over. Even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben blij om te weten dat er nog zo'n dingen gemaakt worden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme zeg. Ik kijk nu pas dit topic binnen. Komt voornamelijk omdat er de laatste tijd alleen maar onbekende poep word neergelegd. Maar dit is toch supervette shit zeg!!! Ik ben nu bezig met luisteren, maar na 20 sec was ik al overtuigd


A1 Hoe deze track begint geeft bij mij gelijk al kippenvel. Wat een heerlijke atmosfeer, en een geweldige bassline. Deze Intro is om van te smullen. Heerlijke opbouw in deze plaat met afwisselende en gevarieerde sounds! Break bouwt rustig op. Maar als dan die climax erin klapt heerlijk. Die outro is hetzelfde als de intro, dat vind ik wel jammer bij dit soort industriële platen. Al met al heerlijke plaat.

A2 Ook weer een heerlijke atmosfeer in het begin, en het leuke is dat er totaal ander kicks worden gebruikt.
Break lijdt weer naar iets veelbelovends. al vind ik deze climax wel een stuk minder als die van A1. Die outro is wel ongeloofelijk lekker! Die afwisseling van sounds

B1 Je hoort gelijk al dat je hier weer met een totaal andere DJ te maken hebt. Altijd leuk variatie in een release.
In het begin word ik nog niet zo overtuid door deze intro sounds. Maar naarmate het nummer verloopt begin ik het geweldig te vinden. Die afwisseling van Kicks stuk voor stuk heerlijk. En een goede variatie met die intro sound. De vocals zijn typisch voor iets anti-mainstreams en ik hou daar wel van. Misschien zouden vocals Vazard's platen nog vetter kunnen maken. De climax in deze track vind ik niet helemaal tot zijn recht komen. Ik had van te voren wat beters verwacht na die intro. Nog steeds een leuke plaat al met al.

B2 Beetje wazige intro wat in deze stijl helemaal niet zo verkeerd is. En dan komt die climax erin, hoe tering vet is die wel niet. Ik denk dat niet veel mensen hier die climax kunnen waarderen. Er is op het eerste gezicht geen touw aan vast te knopen. Maar ik vind deze shit echt heerlijk! Deze track word ook weer met heerlijke sounds afgerond.


Ik had van te voren nog nooit van een van deze gasten gehoord.(Waar komen ze eigenlijk vandaan?) Maar ik ben nu al een fan van dit label. Echt vet dat er zoiets onstaat in de 'Harstyle Scene'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb reacties gehad van die reviewers.. die vonden dit maar onafgewerkte rotzooi.
Helaas zijn tegenwoordig teveel mensen het met ze eens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welke reviewers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die van de frontpage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker


Deze mensen :') ?
Gelukkig houden zij zich precies aan de hardstyle templates, standaard intro, break, random melodietje met pitchkicks -.-

Ach ik ben het wel gewend dat ze het niet mooi vinden, vroeger zeiden ze ook allemaal, hardstyle is kloteherrie, daar kun je toch niet naar luisteren. Een paar jaar later luisteren ze ineens zelf hardstyle en dan willen sommige mensen ook nog beweren dat hardstyle niet veranderd is. xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle