Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 09:43 

Hardtraxx Veteran

Niet echt mijn ding dit. Ik wens de mensen die het wel vet vinden er veel plezier mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:43 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Uberhout schreef:
Volgens mij zijn er gewoon wat random sounds/kicks/etc van de Spoontech soundbank gehaald en is dat willekeurig achter mekaar geplakt, wat geleid heeft tot 'Complete Destruction'. Klinkt voor mij gewoon hetzelfde als het merendeel van de Spoontech platen. Flow kan ik nog enigszins waarderen, maar waarom mensen hierover cummen is mij een raadsel.

Misschien omdat de track heerlijk in elkaar zit? Maakt super goed gebruik van de 'lightness' van sommige sounds, om vervolgens een diepe dreun van een kick erin te gooien. De kick maakt ook nog eens heerlijke veranderingen gedurende de track, die perfect aansluiten op het moment dat je er aan toe bent als luisteraar. De drive wordt ook optimaal behouden door die tussenstukjes met een soort gefilterde reverse, ULTIEME kickrolls en een ONGEKENDE spanningboog naar de climax toe.... Kick the FLOW! Hoe kan je nĂ­et over deze track willen cummen is de vraag?

Sounds en kickrolls in de mid van Flow zijn wel lekker, daar niet van. Alles wat daarna kan me gewoon totaal niet boeien. (zeurderige synths en een stel lelijke kicks met een reverse op de achtergrond, die imo niet lekker bij elkaar klinken). Het zal ongetwijfeld ongelofelijk hard gaan live, maar als ik het thuis luister, vind ik het gewoon meuk. Gewoon een kwestie van smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:32 

Hardtraxx Addict

Ja maar het valt mij op hoevaak mensen woorden als 'meuk' combineren met 'smaak'. Meuk is volgens mij zoals iets bagger, rotzooi, viezigheid aka. een slecht produceerde track, dat is het toch niet? Je hebt toch niet het idee dat je luisert naar het werk van een gastje die net begint ofzo?
Ik hoor zovaak tracks die ik niet lekker vind, maar waarvan ik wel snap dat ze iets hebben waar een ander wat voor voelt. Soms zitten er ook tracks tussen waarvan ik denk: 'dit is meuk!', oftewel dit heeft een stuk minder met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:36 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Niet echt mijn ding dit. Ik wens de mensen die het wel vet vinden er veel plezier mee. :P

dat is dan weer jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Ja maar het valt mij op hoevaak mensen woorden als 'meuk' combineren met 'smaak'. Meuk is volgens mij zoals iets bagger, rotzooi, viezigheid aka. een slecht produceerde track, dat is het toch niet? Je hebt toch niet het idee dat je luisert naar het werk van een gastje die net begint ofzo?
Ik hoor zovaak tracks die ik niet lekker vind, maar waarvan ik wel snap dat ze iets hebben waar een ander wat voor voelt. Soms zitten er ook tracks tussen waarvan ik denk: 'dit is meuk!', oftewel dit heeft een stuk minder met smaak te maken.

Ik heb bij veel Spoontech platen gewoon het gevoel dat het iets mist, het klinkt naar mijn idee niet 'vol' genoeg. Ook Complete Destruction vind ik gewoon heel 'leeg' klinken. Is lastig te omschrijven wat er precies mist :P. Met meuk bedoel ik trouwens niet meteen bagger/kwalitatief slecht, maar meer gewoon dat het me totaal niet aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 17:09 

Hardtraxx Addict

Sluit me aan bij dhr. Vertigo, ik cum ook volledig over Flow. Wat een dikke plaat zeg, kicks en reverse sluiten echt perfect op elkaar aan en dan die kickrolls.. :drool: Rest is al gezegd, dijk van een plaat. Complete Destruction doet me dan weer helemaal niets helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 01:24 

Hardtraxxer

Kickrolls in Flow zijn echt meesterlijk :love: :woot:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle