Heb het vanmorgen een kans te geven ivm de hype, maar totaal niet mijn smaak. Alles lijkt zo op elkaar en teveel lompe kicks. Geef mij maar E force of Unresolved.
Al is zijn stijl best eenvoudig en repetitief, dan nog is het wel heel erg lekker ramwerk! 1e helft van het album vond ik vrij saai, maar vanaf de element collab alleen maar topplaten! Ook lekker normaal gebleven met de gated kicks, zonder gare PVC of zaag invloeden
Ja ik was in een ander topic al bezig, maar dit is echt totaal mijn ding. Wat een heerlijk stijltje. Tis niet uniek of baanbrekend maar doet precies wat het moet doen. Staat heel hoog op m'n lijstje om een setje van te bezoeken deze zomer
Wat een heerlijk stijltje. Tis niet uniek of baanbrekend maar doet precies wat het moet doen. Staat heel hoog op m'n lijstje om een setje van te bezoeken deze zomer
Zitten een paar hele leuke tracks tussen, zeker een bezoekje waard ergens deze zomer!
Poah zitten een partij kicks tussen. Zou dit wel kunnen waarderen op een feest. Prima stijltje, beetje de iets minder toegankelijk (lees; lompere) versie van Cryex. Moet wel zeggen dat ik de platen niet echt uit elkaar kan halen ondanks dat het stijltje wel heel dik is.