Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 3 gave remixen, D-Verze en Mind Diminension hebben er een leuke eigen draai aan gegeven met gruwelijke kicks :woot:

Maar even speciale aandacht voor The Orange Tree (Infirium Remix)
Ik heb deze in de trein zitten luisteren, en de wereld om me heen verdween even, wat een sfeer!
Sommige platen doen het alleen goed op feesten, maar dit is echt luistermuziek.
Ik had het gevoel alsof ik naar een verhaal zat te luisteren. De climaxen kwamen wel wat onverwacht, waardoor het niet echt een geheel is.
Maar de kicks maken alles weer goed, en wat een zweverig sfeertje, kippenvel! :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Alle 3 gave remixen, D-Verze en Mind Diminension hebben er een leuke eigen draai aan gegeven met gruwelijke kicks :woot:

Maar even speciale aandacht voor The Orange Tree (Infirium Remix)
Ik heb deze in de trein zitten luisteren, en de wereld om me heen verdween even, wat een sfeer!

Sommige platen doen het alleen goed op feesten, maar dit is echt luistermuziek.
Ik had het gevoel alsof ik naar een verhaal zat te luisteren. De climaxen kwamen wel wat onverwacht, waardoor het niet echt een geheel is.
Maar de kicks maken alles weer goed, en wat een zweverig sfeertje, kippenvel! :loving: .

Had ik vandaag ook. Geweldige remix, die break is gewoon zo sfeervol en perfect als die climax erin komt. Alle 3 meer dan goede remixes, maar de Infirium remix springt er voor mij toch wel uit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Opzich tof, maar had wat meer kenmerkende Spoontech tracks als remix verwacht. Dus echt de "hits" van Spoontech en dan de remixes. Of volgen er nog meer van zulke releases? Lijkt me wel mooi dat de nieuwe garde en gevestigde garde nog meer hun visie op de oude knallers laten zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit staat als een huis! Gravity vind ik persoonlijk de minste van de drie, maar die Infirium RMX (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release is trouwens 21/09 geworden ipv 14/09.

Na The Orange Tree remix op Q-Base gehoord te hebben vind ik hem een stuk vetter dan eerst, doet zeker niet onder aan het origineel en bevat bovendien toch de drive die ik in eerste instantie dacht te missen bij het luisteren van de preview. Echt een behoorlijk sterke plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 11:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Release is trouwens 21/09 geworden ipv 14/09.

Dacht dat ik de release maandag al op hardstyle.com zag staan, maar blijkt dus dat album te zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Density trouwens dezelfde als die van Prefix & Density?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Is Density trouwens dezelfde als die van Prefix & Density?


Yes! Wat ik wel apart vind is dat het nummer staat aangegeven als solo van Density. Echter geeft Prefix op http://harderstate.com/unreleased-hards ... t2481.html aan dat het een nummer van hun samen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik had toen destijds een solo track lopen, outrageous.
We hebben er toen voor gekozen om Bas dat nummer ook solo te laten maken. :) (opzetje was samen)

Tegenwoordig is alles gewoon p&d. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Infirium remix is puur Track of the Year materiaal. Prachtig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, die Gravity remix... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 17:42 
 

Toch nog even een speciale vermelding voor die Infirium remix. Wat een gevoel zeg, vanaf de 1e seconde tot de laatste met kippenvel over heel m'n lijf. Doet me denken aan Zimmersion :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 07:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Orange Tree vond ik destijds al zo enorm vet. De remix van Infirium maakt het nummer toch ook echt top! Zo hoort een remix dan te zijn.

De andere 2 zijn ook zeker niet verkeerd!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle