Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, geen 1 track behalve After MF van Psyko Punkz heeft me tot nu toe nog aangesproken.. het verveelt zo snel en zoveel speciaals zit er nu ook weer niet in die tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de mid-intro's van Psyko Punkz altijd dik, maar hun breaks zijn zoooo laaang en stil en inspiratieloos meestal... Behalve Ghostclass en de nieuwe Pull your strings dan daar zit wel een beetje vaart in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Als ik die previews hoor van alle 4 de tracks dan is D.E.N.S. gewoon een kut jumpstyle track waar ik echt niet van hou!
Million Miles klinkt gewoon lekker!
Pull Your Strings iedereen roept die is geweldig, nou zo boeiend vind ik die climax niet... Eigelijk gewoon een standaard track wat weinig nieuws brengt
Feel the Rythm is een typische psyko punkz sound, klinkt wel lekker hard maar toch vind ik het niet echt speciaal.

Ik vind dat de psyko punkz zich echt in 1 gebied bevinden en zich eigelijk niet verbreden. De sound is altijd wel oké maar met elke nieuwe plaat die ze brengen weet je eigelijk al wat komen gaat. Dat doet er niet onder dat ze live altijd wel lekker hard gaan... MAar voor thuis vind ik de tracks toch wat te eentonig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klasse release! Dirty Workz levert vaak wel fijne tracks!
Psyko Punkz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Million miles vind ik trouwens niks.. wat een gare kut break en zit geen kracht in die kicks. Dens is erg vet vind ik.

PP platen lijkt me duidelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen met PP, ik vindt het nou niet heel bijzonder.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Wat heeft iedereen met PP, ik vindt het nou niet heel bijzonder.. :huh:

Jij bent gewoon anders als anderen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Wat heeft iedereen met PP, ik vindt het nou niet heel bijzonder.. :huh:

Haha dat heb ik dus ook. Psykopunkz zijn 9 van de 10 keer saai. Zijn echt maar 1 of 2 nummers van ze die ik wel leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Wat heeft iedereen met PP, ik vindt het nou niet heel bijzonder.. :huh:

Haha dat heb ik dus ook. Psykopunkz zijn 9 van de 10 keer saai. Zijn echt maar 1 of 2 nummers van ze die ik wel leuk vind.


Ben wel benieuwd waarom niet, want ik vind nummers zoals 'The After MF' en 'Rock Ya Attitude' en 'Pull Ya Strings' gewoon hard en voorzover ik gehoord heb is die nieuwe collab van hun met de Noisecontrollers ook een bom. Ik vind hun nummers chill, omdat ze uniek zijn en wat anders, maar dat heb ik ook niet bij alle nummers. Dus ik snap het wel als je hun muziek chill vind maar snap niet waarom je er echt niks mee hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uniek en wat anders? Heb ik wat gemist ofzo?
PP zijn verre van uniek en anders. Ze hebben een duidelijke eigen stijl maar a) deze stijl wijkt nergens af van de gemiddelde mainstream-hardstyle van nu, en b) ik vind het maar saai. Hun sound is te leeg, hun deuntjes zijn te makkelijk en ik vind er nauwelijks gevoel in zitten. De kicks zijn vrij hard, maar missen iets imo. Ze klinken zo droog.

Enige 2 nummers die mij kunnen bekoren zijn After MF en Feel The Rythm. Het is echt verre van mijn favoriete act op dit moment (ook hun optredens hebben me tot nu toe niet kunnen overtuigen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 08:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over artiesten heeft iedereen een andere mening, ik vind de act van de psyko punkz super!
Tracks zijn ook strak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 12:14 
 
Donateur

Coone @ Facebook
Citaat:
Check out the DWX Summer Sampler 2010, with my new release called "Million Miles & "D.E.N.S."! Release : August 2010 (digital/vinyl) All tracks can also be downloaded separate @ all online stores.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Uniek en wat anders? Heb ik wat gemist ofzo?
PP zijn verre van uniek en anders. Ze hebben een duidelijke eigen stijl maar a) deze stijl wijkt nergens af van de gemiddelde mainstream-hardstyle van nu, en b) ik vind het maar saai. Hun sound is te leeg, hun deuntjes zijn te makkelijk en ik vind er nauwelijks gevoel in zitten. De kicks zijn vrij hard, maar missen iets imo. Ze klinken zo droog.

Enige 2 nummers die mij kunnen bekoren zijn After MF en Feel The Rythm. Het is echt verre van mijn favoriete act op dit moment (ook hun optredens hebben me tot nu toe niet kunnen overtuigen).

Sorry, maar ik vind ze ook uniek, want ze hebben hun duidelijk EIGEN stijl en dat maakt ze zeker uniek.
Vind niet elk nummer van hun even goed, maar een ghostclass, 2 follow, overclipping en een pull your string weten mij zeker te bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan zijn Headhunterz, DBSTF, Noisecontrollers enzovoorts ook uniek. Die hebben ook hun eigen stijl waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Iedere artiest is ergens wel uniek qua stijl maar als je het wat meer globaal bekijkt wijken PP niet af van de gemiddelde mainstream-hardstyle.

Uniek is spul als Frequency van Zany, Fruxaq/Huwex of Ombrello Maladetto. Of spul van The Machine. Dat is echt uniek. De rest kan min of meer gewoon in hetzelfde hokje geplaatst worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Dawasiknie

Daar heb je wel gelijk in maar ook binnen de mainstream kun je je wel onderscheiden.
Je hoort altijd dat het PP is.

Zelfde dat je aan de sint. al hoort dat het B.H. is

Of aan de kick dat het isaac is.

Dus daarin zijn ze onderscheiden toch!!!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dan is het niet bijzonder dat je uniek bent als artiest. Want dat zijn d'r wel meer dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een act als Southstylers is wel uniek, want dat is redelijke experimenteel. Ik vind Psyko Punkz ook niet uniek, maar ze hebben wel een lekkere eigen sound. De eerste releases vond ik niet heel veel aan, maar vanaf ghostclass kunnen ze me zeker bekoren. Ook deze tracks klinken lekker.

Samen met Million Miles van Coone vind ik dit een goede sampler. D.E.N.S. is niet mijn ding, maar als je geen vinyl wilt is dat geen ramp :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dan zijn Headhunterz, DBSTF, Noisecontrollers enzovoorts ook uniek. Die hebben ook hun eigen stijl waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Iedere artiest is ergens wel uniek qua stijl maar als je het wat meer globaal bekijkt wijken PP niet af van de gemiddelde mainstream-hardstyle.

Uniek is spul als Frequency van Zany, Fruxaq/Huwex of Ombrello Maladetto. Of spul van The Machine. Dat is echt uniek. De rest kan min of meer gewoon in hetzelfde hokje geplaatst worden.

Blijft een mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:07 
 
Hardtraxxer

de web komt op ze laatst de 25e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat uniek niet echt het goeie woord is voor PP. Het is herkenbaar PP, maar uniek zou ik het zelf ook niet noemen. Ze hebben hun eigen

Maargoed, over de tracks:
Million Miles en DENS kunnen mij niet bekoren. PP heeft mij nooit kunnen bekoren, dus deze hele release is niks voor mij. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Mijn vriendin zegt altijd als ik hs op heb... Wat vind je er nou mooi aan? het lijkt allemaal op elkaar...

Zij is dus zeg maar een buitenstaander en luistert hs niet zoals wij mensen dat doen. Maargoed ze heb op een of andere manier denk ik wel gelijk. Er zijn inmiddels al zoveel track uitgebracht, waardoor ik denk dat je niet meer uniek kan zijn.. Je kunt wel een eigen sound hebben, waardoor je herkenbaar blijft...

Dit is t laatste wat ik erover te zeggen heb... Ik lees al veel verschillende meningen hierover, zoals vaker gezegt.. Dit soort discussies kunnen beter in een ander topic. Dus als wel nu gewoon lekker door lullen over deze release!

Ik heb het album van db al besteld. Daarop staat million miles. Mocht deze echt dik zijn dan overweeg ik het om hem full aan te schraffen.
De PP hebben mij met After MF, Ghostclass, 2 follow & overclipping wel overtuigt dat ze aardige tracks kunnen maken. Vind hun style zeker niet slecht maar het verveeld helaas snel.
Zoals eerder gezegt pull your strings doet me op het moment weinig en feel the rythem klink wel lekker. Kijk tegen die tijd wel wat ik doe als ze uitkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Uniek en wat anders? Heb ik wat gemist ofzo?
PP zijn verre van uniek en anders. Ze hebben een duidelijke eigen stijl maar a) deze stijl wijkt nergens af van de gemiddelde mainstream-hardstyle van nu, en b) ik vind het maar saai. Hun sound is te leeg, hun deuntjes zijn te makkelijk en ik vind er nauwelijks gevoel in zitten. De kicks zijn vrij hard, maar missen iets imo. Ze klinken zo droog.

Enige 2 nummers die mij kunnen bekoren zijn After MF en Feel The Rythm. Het is echt verre van mijn favoriete act op dit moment (ook hun optredens hebben me tot nu toe niet kunnen overtuigen).


helemaal mee eens
ik vind het allemaal op elkaar lijken en ze doen gewoon knippen en plakken bij die kicks van hun, altijd dezelfde -.-
enige vette tracks van hun zijn Preview en 2 Follow
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Envious schreef:
Stef-men schreef:
Psyko Punkz! :yay:

booooooooooooooooooring :/

Dan heb jij pull your strings live nog niet gehoord ;)


jazeker wel, maar ik vind hem nog wel oke ;)
maar het is zeker geen b-front - neophobia, waarvan als ik die fx alleen al hoor sta te springen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 22:06 
 
Hardtraxx Addict

iedereen zo zijn eigen smaak he! Ik sta op t moment ook niet te springen van pull your strings...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:16 
 

Million Miles is zoo heerlijk he ^^.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle