Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 10:42 

Hardtraxx Veteran

VA - The Red Race 2025 EP (DQ026)

Label: Defqon.1 Records
WEB release: 21/05/2025

Tracks:
01. AMAYZE - Forged In Flames
02. D-Charged - Azure
03. ERABREAK - DREAMSTATE
04. Serzo - Lucid Dream

Samples:

Bron:
https://www.junodownload.com/labels/Defqon.1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 10:48 

Hardtraxx Veteran

Is deze volgorde ook de rangorde van de winnaars? Ik vind die van AMAYZE toevallig wel de beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 10:53 

Artiest

Delt-A schreef:
Is deze volgorde ook de rangorde van de winnaars? Ik vind die van AMAYZE toevallig wel de beste

Als een alfabetische volgorde de winnaar bepaald snap ik wel waarom Amayze voor deze artiestennaam gegaan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:19 

Hardtraxx Veteran

D-Verze schreef:
Delt-A schreef:

Als een alfabetische volgorde de winnaar bepaald snap ik wel waarom Amayze voor deze artiestennaam gegaan is

Lekker bovenaan op line-ups is ook wel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:29 

Hardtraxxer

D-charged, bizar wat een plaat. Deze man moet deze contest winnen, dat kan niet anders :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:34 

Hardtraxxer

Het zit veel dichter bij elkaar dan ik gedacht had. Die aanpassing aan de melodie die Amayze heeft gedaan is echt een stuk beter, was eerst niet te volgen. Vind deze qua afmix wil de minste van de 4.

D-Charged klinkt heel filmisch, eindshowachtig. Ook echt dik dat er een vette andere tweede melodie in zit

ERABREAK heeft me het meest verrast met het eindresultaat, iets meer richting raw maar nog steeds erg melodieus. Zit een heel andere energie in. Vind deze track veruit zijn beste tot nu toe

Serzo klinkt qua afmix het beste, ook vind ik de arrangement het vetst, maar dat is een smaak kwestie.

Sowieso komt het dan aan op wat je smaak is en wat je zelf het liefst hoort. D-Charged & Serzo maakten sowieo veel kans, maar ik denk dat ERABREAK ook goed zal scoren omdat het net wat harder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:44 

Hardtraxx Veteran

Erg vet concept dit en stuk voor stuk vette platen uitgekomen imo :thumbsup: Maar D-Charged - Azure steekt er toch wel bovenuit qua productie, kan zo mee in een Endshow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:53 

Hardtraxxer

Kan iemand mij beknopt die hele Red Race eens uitleggen wat geleid heeft tot deze EP? Ik heb één episode gezien dat ze anthems moesten remixen, maar verder weinig tijd gehad om de rest te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 12:02 

Hardtraxx Elite

Die van Serzo raakt mij het meest :loving:

D-Charged ook top en natuurlijk productietechnisch het beste maar geeft mij niet hetzelfde gevoel als Lucid Dream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 12:21 

Hardtraxx Veteran

D-Charged zijn plaat is echt een anthem/endshow gevoel. Wat een dikke track joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 12:32 

Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Kan iemand mij beknopt die hele Red Race eens uitleggen wat geleid heeft tot deze EP? Ik heb één episode gezien dat ze anthems moesten remixen, maar verder weinig tijd gehad om de rest te kijken.

4 artiesten die de taak kregen een openingstrack te maken voor hun winnende openingsset voor de Defqon RED.
Tussendoor kregen ze ook taken om zo beter bij het einddoel te komen, welke de tracks zijn geworden die je hierboven ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 12:34 

Hardtraxx Addict

K I P P E N V E L
Wat een track van D-Charged.
Ongeacht dat de andere artiesten echt goede resultaten meegebracht heeft, kan het niet anders zijn dat D-Charged dit gaat winnen toch?
Dit is topnotch en dat zegt mn gevoel ook.
De kicks en drive zijn ook echt perfect voor compleetheid van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 14:14 

Hardtraxxer

billieb15 schreef:
Revolting Against schreef:

4 artiesten die de taak kregen een openingstrack te maken voor hun winnende openingsset voor de Defqon RED.
Tussendoor kregen ze ook taken om zo beter bij het einddoel te komen, welke de tracks zijn geworden die je hierboven ziet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 19:49 

Hardtraxx Veteran

D-Charged eenzame hoogte
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 21:44 

Hardtraxx Elite

D-Charged doet het 'm ook voor mij. Wat een dijk van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 21:56 

Hardtraxxer

Ja de D-charged track is vet, maar het is geen intro plaat. ERABREAK heeft hier naar mijn mening de beste openings track! lekker veel energie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 23:39 

Hardtraxxer

Even los van wat verschillen in niveau vind ik dit echt een Ijzersterke EP :thumbsup: Frisse platen, elk met een eigen stijl. Deze EP zal ik nog vaak gaan opzetten!

Hebben jullie dat ook? Tweede climax van de D-charged plaat begint een tel te vroeg voor mijn gevoel hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 06:55 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Ja de D-charged track is vet, maar het is geen intro plaat. ERABREAK heeft hier naar mijn mening de beste openings track! lekker veel energie!

De extended versie heeft wel een mid intro, is er helaas afgeknipt voor Spotify

https://hardstyle.com/en/tracks/4577177 ... 37aa/azure
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 17:08 

Artiest

Poehh lastig hoor, in de videos was ik eigenlijk helemaal weg van D-Charged ivm de melody.

Amazed - Gave plaat en flink die aanpassing is een stuk beter, helaas zorgt de mixdown dat de plaat minder fijn wegluisterd (vocal in mono en teveel mid gecut, kicks komen in het mid ook niet lekker door) jammer dat ze hem daar niet bij geholpen hebben

D-Charged - Alles wat je wilt in een endshow heeft deze plaat en misschien daarom een plaat voor de endshow maar niet als opening van de RED. Maar kippevel level 13/12!!!

Erabreak - Wat een verbetering, precies wat in de hedendaagse commerciële raw past. top plaat geworden. Hoop dat die vanzelf wat zelfverzekerder word qua artiest mis een beetje bam hier ben ik gevoel, andere kant is het altijd goed om bescheiden te blijven.

Serzo - Zelfde als Erabreak maar merk je gewoon dat die wat langer mee draait.

Denk dat Erabreak een enorm grote kans maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 20:53 

Hardtraxx Veteran

Dcharged echt heel erg goed. Die past zo in de end show wat een vette track :love: De rest wel aardig maar komen niet in de buurt van dat niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 20:53 

Hardtraxx Veteran

Je kan hier stemmen btw
https://www.q-dance.com/l/red-race?fbcl ... YwJ5VKjXPg

Het is overigens jammer dat de track hier zonder mid is want die versie met mid heeft zoveel drive als opener. Wat juist de bedoeling was lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 21:49 

Hardtraxx Veteran

Dikke EP geworden !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2025 09:13 

Hardtraxx Veteran

Red Race wel echt leuk om te volgen. Zou van mij nog wel wat uitgebreider mogen per aflevering.
D-Charged maakt wel de meeste kans om te winnen denk ik. Heeft natuurlijk ook al wat bereikt afgelopen jaren. Mooie stijl. Deze track is ook heel sterk.

Die van Serzo doet me aan iets denken qua melodie. Kan het niet echt plaatsen. Zou ook kunnen dat ik die melodie uit de afleveringen herken, dan doet het toch wat goed. Denk een goede nummer 2 achter D-Charged.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2025 09:56 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Dit is mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2025 19:21 

Hardtraxx Elite

Ook genoten van de Red Race serie. Heel leuk gedaan! Toffe tracks geworden ook. Hoewel het normaal niet helemaal mijn straatje is, blijft die van Erabreak op de een of andere manier het meeste hangen. Gestemd op Serzo, omdat ik die track het vetste vond. D-Charged ook heel erg sterk. Gunde het hem in eerste instantie het meeste, omdat ik al heel lang fan van zijn muziek ben. Toch voor Serzo gegaan. Amazed mag ook zeker nog benoemd worden en knap wat voor stappen die heeft gemaakt, maar is toch een stukje minder dan de andere platen. En mooi hoe The Purge ook de hele tijd met zo'n grote grijns op zijn gezicht zit, haha. Mooie gast.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle