Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Rebirth Of The Sun :thumbup:


Valt in HQ dus echt niet tegen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Heb me hierin nog helemaal niet verdiept :O :$ Zal morgen maar eens ff wat downloaden :$ Mocht het wat zijn dan zal ik volgende week naast decibel misschien nog wel een album bij de frs meenemen...

EDIT: hmm hij staat niet op de website... van de frs! Dan moet t maar via wat anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker CDtje opzich, niet zo veel speciaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 08:41 
 
Hardtraxx Newbie

Very nice cd ! Yesss ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 09:40 
 
Hardtraxx Addict

Als ik die tracklist zien van CD1.. Dan heb ik al zo mijn bedenkingen. Ik ben niet echt fan van frontliner.

Nu heb ik hem ff beluisterd en mijn bedenkingen zijn niet voor niets. Ik vind toch aardig wat tracks weinig aan!

Rebirth of the Sun.. Echt dikke intro! Vette climax, maar weer zo'n typische frontliner kick. Echt zonde..

Greenhouse heb ik nooit echt wat gevonden.. En ik vind het nog steeds geen dikke track.

Face the enemy (zany remix) luisterd lekker weg net als het orgineel alleen de kick in het origineel is harder.. Zany had hem wat harder mogen maken dan was ie top geweest!

Discorecord doet me ook echt niks. Melo vind ik te makkelijk en kick erbij is lelijk.


Coone verast me keer op keer en nu met million miles alweer... Lekkere kick mooie melo niks mis mee!

From Scratch van Pavo vind ik echt een van de dikste tracks op de cd! Echt die screeches zijn echt vet gedaan en die kick erachter heerlijk!

The Prophecy daar valt niks van te zeggen een legendarische track echt super!!!!

Auditory Nerve, dit vind ik wel echt een lekkere track.. WEl wat eentonig omdat elke keer dezelfde melo terug komt. Dit is 1 van de weinige tracks waarbij ik de frontliner kick wel dik vind!


Voor mij is dit een beetje een wisselvallende cd... De ene keer een supertrack en vervolgens een track die me weinig doet! Maargoed voor iedereen wat wils. Ik wacht wel ff op het album van decibel daar zijn mijn verwachtingen een stuk hoger van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft Frontliner nu Atrocious gebruikt met de 1e kick? (Die ik persoonlijk beter vond dan de 2e kick waarmee ze hem gereleased hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Almighty schreef:
Rebirth Of The Sun :thumbup:


Valt in HQ dus echt niet tegen :woot:


Rebirth Of The Sun heeeeerlijk krijg er echt een bonk energie van! :thumbsup:
die kicks vind ik gewoon heerlijk klinken hoor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godnondeju, Rebirth of the Sun is écht een facking lekker nummer! :clap: Die intro is briljant! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
idd CD1 :love: die Prophecy zal dan wel een 2010 remake zijn?

tis the 2009 Qlimax RMX

Kheb de CD en klinkt wel lekker
wel beetje veel frontliner maarja

Discorecords
Who I Am
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:50 
 
Hardtraxx Newbie

diess wel keivet :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle