Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

VA - The Best Of Theracords 2012

Label: Theracords
WEB release: 26/12/2012

1 Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
2 Phrantic - Spells
3 Prefix & Density - Spark Of Light
4 Dj Thera - Therafied
5 Degos & Re-Done - Lomperkennie
6 Geck-O - How Low Can You Go
7 Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
8 Phrantic - Overdose
9 Dj Thera Ft Yuna-X - People
10 Blackburn - Be Aware
11 Cellrock - The Bassline
12 Deetox - Still Here (Delete Remix)
13 Geck-O - Oh!
14 Dj Thera & Phrantic - Violence
15 Prefix & Density - La Musica
16 Degos & Re-Done - Synthgeweld 2012
17 Dj Thera - The Battle
18 Cellrock - Get Up!

Bron:
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details

Citaat:
The Best Of Theracords 2012! 18 full tracks for a small price!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)

En toch zit t helemaal niet eens zo xd We hebben op onze Facebook Theracords group page de mensen gevraagd te stemmen op 1 track per release en na tig aantal votes is dit de democratische uitslag geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Chukkels schreef:
True, er zijn betere tracks uitgekomen dit jaar dan een aantal die hier op staan. Maar ze zijn natuurlijk niet dom bij Theracords. Als ze alle best verkochte tracks erop zouden zetten, dan zou dit niet verkopen natuurlijk. Dit is een hele slimme manier om de tracks die minder verkocht zijn, toch nog aan de man te brengen. :)

En toch zit t helemaal niet eens zo xd We hebben op onze Facebook Theracords group page de mensen gevraagd te stemmen op 1 track per release en na tig aantal votes is dit de democratische uitslag geworden.

Och ja, die poll hadden jullie lopen idd, helemaal vergeten dat dat hiervoor was, stupid me. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Zitten toch paar aardig leuke tracks tussen :)
Dat Tape :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm nee ik vind lang niet alle tracks leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld

Jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 21:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wout1997 schreef:
Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld

Jep.

Tja je had mee kunnen stemmen he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 21:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had alleen liever een ander lijstje gezien.
Ben sowieso geen fan van dit soort complicaties. Toch snap ik wel waarom dit wordt gedaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Geen Soul Train? Of valt dat dan weer onder Therabyte... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Daveytl schreef:
Wout1997 schreef:
Mwah.. Een aantal van deze nummers vind ik juist het minste van dit jaar bijv the bassline, spark of life en synthgeweld

Jep.

Tja je had mee kunnen stemmen he xd

Klopt. Maar ik heb ongeveer alles al, daarom heb ik niet gestemd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
DjThera schreef:
Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had alleen liever een ander lijstje gezien.
Ben sowieso geen fan van dit soort complicaties. Toch snap ik wel waarom dit wordt gedaan. :)

:lol:
Als ik iets in zou moeten sturen zouden het ook de wat mindere tracks zijn, want de goede tracks heb je als Theracords liefhebber natuurlijk al en op deze manier kun je je Theracords verzameling op een goedkope manier completer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals ik al bang was na het zien van de lijstjes op de Facebook pagina was mijn lijstje te afwijkend en staan veel van mijn lijstje hier dus niet tussen. Toch een leuk iniatief en ook de mindere nummers zijn nog steeds leuk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2013; laat dat maar aan mij over! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 12:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nu uit :)

http://www.djshop.de/Download-various-a ... tails.html
http://www.junodownload.com/products/th ... theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 13:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En nu ook op hs.com :)

http://www.hardstyle.com/album/various- ... 2012/37466
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 13:46 
 

Wout1997 schreef:
DjThera schreef:
Het idee van de compilatie is sowieso een goedkopere manier om kennis te maken met de diversiteit van ons label.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had alleen liever een ander lijstje gezien.
Ben sowieso geen fan van dit soort complicaties. Toch snap ik wel waarom dit wordt gedaan. :)

om mij blij te maken wanneer ik het kan aanschaffen! :yay: :clap:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle