Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Best Of Theracords 2010

Theracords Newsletter schreef:
25 December we will release "The Best of Theracords 2010", an 18 track mp3 compilation album for less then 10 euro! Including all the smash hits provided by this label.


Label: Theracords
WEB release: 25.12.2010

Tracklist:

01. Dj Thera - No More Misunderstanding
02. Geck-O - Instant Fame
03. Chris One - MF Punk
04. Dj Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem 2010)
05. Geck-O - Give Me Some Heat
06. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)
07. Dj Thera - Who Asked For Acid
08. Geck-O & Wavolizer - Punk!
09. Wavolizer ft MC Sogma - No Time For Breakdown (feat. MC Sogma)
10. Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
11. Geck-O - Forces Of The Universe
12. Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music
13. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
14. Dj Thera Vs Geck-o Feat Wackiejacky - Hysteria (Hysteria Outdoor 2010 Anthem)
15. Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout
16. Geck-O Vs Thera - Trespassing
17. Catatonic Overload - Paralyzed
18. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)

Bron: http://www.djshop.de/index.php?seite=de ... P3&param2=
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:03 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de meeste tracks hiervan al in WEB, dus ga deze bundel niet aanschaffen. Wel vet dat ze dit doen en mensen een mooie kans geven om kennis te maken met Theracords :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Heb de meeste tracks hiervan al in WEB, dus ga deze bundel niet aanschaffen. Wel vet dat ze dit doen en mensen een mooie kans geven om kennis te maken met Theracords :thumbup:

:yes: mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

ik ken sommige tracks eigenlijk niet, zal ik wel gemist hebben. Dus morgen even luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:


Ik neem aan dat dit sarcastisch is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:27 
 
Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:


Ik neem aan dat dit sarcastisch is..


waarom?
dit werd toch ook gezegd over b.v. scantraxx radioshow bundels.

* mompelt iets over wegen met 2 maten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UberMensch schreef:
Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:


Ik neem aan dat dit sarcastisch is..


waarom?
dit werd toch ook gezegd over b.v. scantraxx radioshow bundels.


Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
Verder is dit totaal iets anders want dit is een gemixte CD en dan kan je niet vergelijken met nummers die opnieuw worden uitgebracht. Dit is meer bedoeld om mensen goedkoop kennis te laten maken met Theracords, want wees nou is eerlijk een tientje voor 18 nummers is niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

10 euries voor 18 nummers is spot goedkoop! Ik betaal €1,75 voor 320kbps op Juno. En hiermee betaal je nog geen eens 60 cent per nummer ;)

Alleen dan wel jammer dat ik grootdeels van de nummer al zelf heb! Ik ga zeer waarschijnlijk wel voor de Therabyte bundel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
Verder is dit totaal iets anders want dit is een gemixte CD en dan kan je niet vergelijken met nummers die opnieuw worden uitgebracht. Dit is meer bedoeld om mensen goedkoop kennis te laten maken met Theracords, want wees nou is eerlijk een tientje voor 18 nummers is niet veel.


En precies hetzelfde doet Scantraxx (iets minder voordelig maar alsnog voordelig). Die maken ook bundels om kennis te laten maken met mensen die er nog niet mee bekend zijn of nummers nog niet hebben. Ik neem aan dat het overbodig is om je de reacties uit soortgelijke topics te laten zien. Alleen maar om even aan te tonen dat mensen zo hypocriet als de tering zijn ;)

Er staat trouwens nergens dat de CD gemixt is. Het is een compilatie, maar dat wil nog niet zeggen dat ie gemixt is. Ik vind dit trouwens prima initiatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Tja, dat zeggen sommigen inderdaad. Het feit is wel dat je met die bundels goedkoper uit bent, dus je hebt er alleen maar voordeel bij. Het is misschien wel commercieel, maar als je er voordeel van hebt zou ik er alleen maar blij mee zijn.
Verder is dit totaal iets anders want dit is een gemixte CD en dan kan je niet vergelijken met nummers die opnieuw worden uitgebracht. Dit is meer bedoeld om mensen goedkoop kennis te laten maken met Theracords, want wees nou is eerlijk een tientje voor 18 nummers is niet veel.


En precies hetzelfde doet Scantraxx (iets minder voordelig maar alsnog voordelig). Die maken ook bundels om kennis te laten maken met mensen die er nog niet mee bekend zijn of nummers nog niet hebben. Ik neem aan dat het overbodig is om je de reacties uit soortgelijke topics te laten zien. Alleen maar om even aan te tonen dat mensen zo hypocriet als de tering zijn ;)


Ik weet niet of die bundels bedoeld zijn om mensen er kennis mee te maken, maar ik heb er niks op tegen. Het is altijd het negatieve bekijken terwijl je het ook positief kan zien en gewoon blij zijn dat het je flink wat euro's scheelt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 00:04 
 
Hardtraxx Newbie

idd niemand verplicht jullie om dit te kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat een smerige commerciële bende dat Theracords, al die nummers die al uitgebracht zijn nog een keer releasen.

Schandalig! Theracords :') :x :surrender: :sick: :list:

Het erge is dat dit soort shit echt gezegd zou worden als er bv een Scantraxx compilatie zou komen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 02:46 
 

Vet.. laat maar komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette nummers allemaal. Ik heb ze allemaal ook al als WEB, maar voor diegene die het nog niet heeft een prachtige kans om kennis te maken met dit geweldige label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 12:27 
 
Artiest

Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deed "ctrl+f : Dizzorder", maar niks gevonden :(

Vampires Dream is toch wel een van mijn favorieten van Theracords.
Verder wel mooie release, goed overzichtje, en lekker goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 14:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fijne Kerst iedereen!

Onze verzamelaar is uit:
http://www.junodownload.com/products/th ... 669658-02/

Zelfs onder de 9 euro issie en dat voor 18 tracks he ;)

(dit doen we overigens elk jaar, vorig jaar ook al gedaan)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle