Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 23:39 

Hardtraxx Veteran

Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 10:58 

Aan het typen...

Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 12:11 

Hardtraxx Veteran

Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49. :P Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:39 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Even gekeken, als ik inlog en wil betalen bij Juno moet ik opeens 10,99 voor de bundel betalen (192 kpbs).. Als je in Afganistan woon is het slecht 7,49. :P Straks maar is wat kopen en kijken of ik kan betalen voor Afganistan, dit is me eingelijk nooit opgevallen.. Wat slecht.

gewoon een nieuwe account aanmaken en zeggen dat je uit afghanistan komt dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet of het dan goed gaat met betalen, maar je kan je land gewoon veranderen bij het betalen, dus een nieuw account hoeft geeneens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 14:44 

Invisible Toothpaste, de naam! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:00 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Toch is DT het wachten waard. Die ene week kan ik het teminste altijd wel opbrengen, scheelt je zo een berg geld per jaar.

Lyst schreef:
Dancetunes heeft de minder bekende nummers niet.

Dit dus. Dat is juist het jammer van DT. Ik ga dan misschien wel overwegen om via bundels te betalen via hs.com ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 21:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ging net nummers kopen, maar je kan niet doen alsof je uit Afganistan komt dan loopt die vast. :P O, heel Juno doet het nu niet..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle