Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow genox (L) (L) :love: wat een bazen tracks is dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 14:23 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Spheres is bizar vet. Lekker apart. :worship:

Dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 10:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vandaag ook digital, volgens mij allemaal fulls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Vandaag ook digital, volgens mij allemaal fulls?

Zijn allemaal fulls ja. Zit ook nog een Continuous Mix bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:


Wat een vette track dit :D Goed bezig Len :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kvind die kick van Riiho juist wel lekker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mede doordat The Punch Patrol echt ontzettend goed was had ik toch wel behoorlijk hoge verwachtingen van dit album, ondanks dat er voornamelijk andere (en naar mijn mening ook minder interessante) artiesten opstonden dan op het eerste album. Het moge duidelijk zijn dat TPP bij lange na niet is geƫvenaard. Na het luisteren van de eerste paar tracks ben je helaas het interessantste deel van het album alweer voorbij. Denk niet dat er veel tracks zijn die me bij zullen blijven.
Spheres is een aparte track. Luistert wel fijn weg en zitten veel vette sounds in, maar ben niet echt een fan van het tempo. Bij The llluminated wordt echt een hele vette sfeer neergezet. Prima kicks ook. Samen met Spheres naar mijn mening de beste tracks van het album.

Verder is YSFC een aardige track, maar niet meer dan dat. De vocals zijn wel een leuke toevoeging.
De nummers die hierna komen doen me verder erg weinig. Veel saaie anticlimaxen met schelle screeches. Dat soort nummers kennen we inmiddels wel, en deze zijn nu niet bepaald onderscheidend, wat juist een heel groot pluspunt was voor de tracks op TPP. Riiho heeft nog wel een poging gedaan om zijn track wat interessanter te maken met die 'Industrial' invloeden, maar die kicks verpesten het hier voor mij echt volledig.

De Raw Brigade vind ik helaas wat minder geslaagd. Graag een Punch Patrol pt.2 dus!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle