Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracks hebben een typisch Traxtorm-geluid in zich, en denk dat dat eigenlijk best positief uitpakt. Het is niet zo 13/12 als andere raw hardstyle en het brengt hier en daar best wat nieuwe sounds en trucjes uit de (Italiaanse) hardcore naar de hardstyle waardoor het zich best weet te onderscheiden.

Het scheelt dat het kwalitatief gewoon een stuk beter in elkaar steekt dan de meeste raw die uitkomt, wat dat betreft goed bezig. Ook eindelijk wat 'nieuwe' kicks met een ander geluid (hoewel het vaak gewoon gerecyclede hardcorekicks zijn haha) dan andere (raw) hardstyleplaten, dat kan ik wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuw (sub)label, altijd leuk. :D Hoor inderdaad wel wat hc invloeden. No Defeat en Destructor keur ik goed, andere drie doen mij helemaal niets. Benieuwd of dit een beetje opgepakt gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evolve vind ik ook wel gaaf. Wie zijn Maad and Flame?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een gokje doen.

Wicked Minds = Mad Dog
Bloodpeak = Art of Fighters
Maad Flame = Amnesys
Beatwall = Tommyknocker

Maar staan helaas geen credits op discogs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel benieuwd, dus ben even gaan zoeken.
kauwgombal schreef:
Wicked Minds = Radio Killah + Rude Raider (kent niemand)
Beatwall = The Fuze

Verder is Bloodpeak geen alias geloof ik, gewoon een onbekende artiest die al een tijdje in de HS scene zit. Zelfde geldt voor Flame, Maad kon ik niet vinden.

Ik denk overigens sowieso eigenlijk niet dat AOF, Mad Dog en Amnesys hardstyle gaan uitbrengen onder een ander alias. Die hebben geregeld 150 BPM hardcore platen uitgebracht op Traxtorm, en aangezien dat ook de trend van #TiH volgt zullen ze daar niet snel vanaf stappen door plotseling Hardstyle te gaan maken (denk ik dan). Plus, Alien T staat hier ook op onder zijn hardcore alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, dan zit ik er best wel ver naast haha. Herkende wat sounds van die producers maar inderdaad niet aan de nieuwe namen gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste leuke tracks inderdaad!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle