Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - Scantraxx Sampler 8 (SCANS008)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 30/05/2011
WEB release: Geen

A1. Zatox & Ran-D - Indoctrination
A2. Alpha2 & Wildstylez - Breathe
B1. Wildstylez - Delay Distortion
B2. Headhunterz - The Message Is Hardstyle

Samples:





Bron: astralmusic.com

http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:10 
 
Hardtraxxer

Is dat misschien een teken dat The Message is Harstyle binnekort al uitgebracht wordt.
Aangezien die vinyl samplers altijd alleen maar al eerder uitgebrachte platen zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Is dat misschien een teken dat The Message is Harstyle binnekort al uitgebracht wordt.
Aangezien die vinyl samplers altijd alleen maar al eerder uitgebrachte platen zijn! :thumbsup:


Wat vind jij daar :thumbsup: aan :P
Hoop dat From Within er bij word gezet :D
Dat kan wel kloppen ;)
Vind het wel een lekkere sampler :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:56 
 

weer iets van scantraxx wat me totaal niet intresseert ;)
dit ga ik niet kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zeker een koopbare sampler als ik vinyl zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd

Intervention schreef:
miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.

Heb je 1 track extra ;) want als het alleen die 3 waren zou je hem dan wel kopen ? :') ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd

Intervention schreef:
miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.

Heb je 1 track extra ;) want als het alleen die 3 waren zou je hem dan wel kopen ? :') ;)


Ik heb meegeholpen met Delay Distortion op een sampler krijgen. Trouwens zeer tevreden over deze. 4 tracks die ik zelf allemaal kan waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Donkey controller schreef:
whaha ik was gister nog bij freaky records (die de samplers opstellen) samen met astral en ik vroeg of delay distorion op mocht :P en hein zei van, hmm is wel een goeie optie, en nu het is ook nog gebeurt haha xd

Intervention schreef:
miss dat ik deze haal 3 van de 4 tracks zijn leuk ^^ ...twijfelaartje dit.

Heb je 1 track extra ;) want als het alleen die 3 waren zou je hem dan wel kopen ? :') ;)


Ik heb meegeholpen met Delay Distortion op een sampler krijgen. Trouwens zeer tevreden over deze. 4 tracks die ik zelf allemaal kan waarderen :)

o haha cool! Respect voor jou dat je die er ook op wou :worship: :worship:

Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O


Moving Madness staat er ergens op geloof ik. Ben zelf niet zo van de SI eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Donkey controller schreef:
Probeer ook second identity - live without existing :D want op geen 1 sampler zie ik second identity :O


Moving Madness staat er ergens op geloof ik. Ben zelf niet zo van de SI eigenlijk

ja klopt trouwens!

Ja maar moving madness is niet echt un ideaale track, denk dat je met atlantis of identify verder komt :) of eventueel Wasted Penguinz! :D & Frontliner & Ran-D - Skills :bomb: :$


@Topic

Breathe is echt saai :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 23:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eigenlijk vind ik alleen Delay Distortion écht vet van deze sampler, Breathe vind ik iets te saai & eentonig, Indoctrination heeft een dikke midintro maar mist voor de rest wat kracht, Hard Is The Message heb ik geen goed woord voor over dus daar hou ik me mond voor de rest wel over..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle